
Ολοκληρώνεται σύντομα η ναυπήγηση του «Color Hybrid», του μεγαλύτερου υβριδικού ferry στον κόσμο, το οποίο ανήκει στην εταιρεία Color Line.
Η γάστρα του πλοίου «Color Hybrid» πρόσφατα μεταφέρθηκε στα νορβηγικά ναυπηγεία Ulstein Verft προκειμένου να ολοκληρωθεί η κατασκευή του.
Το πλοίο μήκους 160 μ. έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 2.000 επιβάτες και 500 αυτοκίνητα.
Το «Color Hybrid» θα καταναλώνει πετρέλαιο diesel αλλά και ηλεκτρική ενέργεια, καθώς θα χρησιμοποιεί μπαταρίες οι οποίες θα επαναφορτίζονται μέσω καλωδίου τροφοδοσίας με ηλεκτρική ενέργεια από τις εγκαταστάσεις της Color Line στην στεριά ή θα επαναφορτίζονται από τις γεννήτριες του πλοίου.
Η παράδοση του υβριδικού ferry αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός του δεύτερου εξαμήνου του 2019 και το πλοίο πρόκειται να πραγματοποιεί θαλάσσιες μεταφορές μεταξύ Νορβηγίας και Σουηδίας.
Φωτό: Color Line
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το 2025 αποτέλεσε κομβικό έτος για τις συμμαχίες της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, καθώς φέτος διήλθαν μια περίοδο αναδιάρθρωσης. Σε πρόσφατη ανάλυση της Sea-Intelligence, αναδεικνύεται…
Σε νέες στρατηγικές κινήσεις στο πεδίο της ενέργειας προχωρά η Μόσχα, η οποία φαίνεται να «πατά φρένο» στις εξαγωγές πετρελαίου. Συγκεκριμένα, η Ρωσία σχεδιάζει…
Σημαντικές προσδοκίες για τους ελληνικούς υδρογονάνθρακες δημιουργούν οι εξελίξεις της προηγούμενης εβδομάδας, τόσο στις 4 νέες υπό διερεύνηση περιοχές νότια της Κρήτης και της…
Η δασμολογική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ έχει επηρεάσει, μεταξύ άλλων, και το θαλάσσιο εμπόριο των ΗΠΑ και ιδιαίτερα τις εξαγωγές άνθρακα. Σύμφωνα με τη…
Η Davie Defense Inc. εξήγγειλε τα σχέδια για την ανακαίνιση του ιστορικού ναυπηγείου Gulf Copper στο Galveston του Τέξας, ύψους $1 δισ., με στόχο…
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ