
Μία σειρά εργατικών ατυχημάτων που έλαβαν χώρα στο διαλυτήριο του Gadani στο Πακιστάν ώθησαν τις αρμόδιες αρχές της χώρας (Balochistan Environmental Protection Agency) να απαγορεύσουν τις εργασίες ανακύκλωσης πλοίων στην εν λόγω μονάδα. Να σημειωθεί ότι στις 14 Οκτωβρίου είχε ξεσπάσει πυρκαγιά σε δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε διαλυτήριο του Gadani στο Πακιστάν. Από το περιστατικό τραυματίστηκαν τουλάχιστον επτά άτομα, εκ των οποίων οι τρεις διεκομίσθησαν σε νοσοκομείο, καθώς η κατάσταση της υγείας τους ήταν ιδιαίτερα κρίσιμη. Ένα άλλο αντίστοιχο περιστατικό είχε συμβεί και στις 11 Οκτωβρίου. Οι ανακυκλώσεις δεξαμενόπλοιων είχαν ανασταλεί το 2016 λόγω μιας σειράς ατυχών συμβάντων που είχαν λάβει χώρα με αποκορύφωμα μία έκρηξη που είχε σημειωθεί τον Νοέμβριο του 2016 στο διαλυτήριο του Gadani και η οποία είχε οδηγήσει στην απώλεια 18 εργατών και στον σοβαρό τραυματισμό επιπλέον 50.
Τα παραπάνω περιστατικά καθώς και άλλα έλαβαν χώρα λίγο καιρό μετά την επανεκκίνηση των εργασιών ανακύκλωσης δεξαμενόπλοιων σε εγκαταστάσεις του του Gadani την περασμένη άνοιξη. Εφόσον όμως κλείσει το διαλυτήριο τότε εκατοντάδες εργαζόμενοι θα μείνουν χωρίς δουλειά.
Η Shipbreaking Platform έχει ζητηθεί συγχρόνως να μεταφερθούν οι δραστηριότητες ανακύκλωσης από το διαλυτήριο του Gadani σε κάποιο άλλο το οποίο θα εφαρμόζει τα πρότυπα ασφάλειας για τους εργαζόμενους καθώς και τα πρότυπα για την προστασία του περιβάλλοντος. Μετά από ενάμιση χρόνο ξεκίνησαν σταδιακά τον περασμένο Απρίλιο οι εργασίες ανακύκλωσης δεξαμενόπλοιων σε εγκαταστάσεις του Πακιστάν μέχρι να επιβεβαιωθεί ότι η ασφάλεια των εργατών και η προστασία του περιβάλλοντος αποτελούν προτεραιότητα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το κινεζικό ναυπηγείο Zhoushan Changhong International παρέδωσε στην MSC, την προηγούμενη εβδομάδα, το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «MSC LEILA», μεταφορικής ικανότητας 11.480 TEUs. Το…
Με πλήρη επιτυχία ολοκλήρωσε τις θαλάσσιες δοκιμές του το πρώτο Aframax δεξαμενόπλοιο αιολικής πρόωσης. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…
Με ταχύτατους ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση του στόλου των πλοίων διπλού καυσίμου της Cosco, καθώς ο κινεζικός κολοσσός γιόρτασε πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμα…
Η ιαπωνική ναυτιλιακή κοινότητα συνεχίζει στον δρόμο της καινοτομίας, καταγράφοντας ένα νέο ορόσημο. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Mitsui O.S.K. Lines, η εταιρεία τοποθέτησε…
Σε περίοδο ανοδικής πορείας φαίνεται να έχει εισέλθει η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Fearnleys, οι ναύλοι των VLGCs μεταφορικής…
33% ετήσια αύξηση στα περιστατικά εγκατάλειψης πλοίων δείχνουν τα στοιχεία της International Transport Workers’ Federation (ITF). Αναλυτικότερα, μέχρι τον Μάιο του τρέχοντος έτους, είχαν…
Η DryDel Shipping ανακοίνωσε την Παρασκευή 30 Μαΐου την επιτυχή ονοματοδοσία και παραλαβή του δεύτερου νεότευκτου για το τρέχον έτος. Ειδικότερα, πρόκειται για το…
Παραγγελίες για την κατασκευή 600 πλοίων έχουν τοποθετηθεί εντός του 2025. Ωστόσο, οι περισσότερες από αυτές (320) αφορούν πλοία άλλων τύπων και όχι bulk…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ