
Η δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου (πλοία 100 ΚΟΧ και άνω) αυξήθηκε κατά 0,2% τον περασμένο Αύγουστο σε σχέση με τον Αύγουστο του 2017, ενώ σημείωσε μεταβολή +1,3% κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2017 προς το 2016, σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας (ΕΛΣΤΑΤ).
Όπως αναπαρίσταται από τον Πίνακα 1, η ολική χωρητικότητα του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, τον περασμένο Αύγουστο σημείωσε μείωση της τάξεως του 3,6%, συγκριτικά με τον Αύγουστο του 2017. Αύξηση κατά 0,8% σημειώθηκε επίσης κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2017 προς το 2016.
Το Γράφημα 1 που παρατίθεται παρακάτω δείχνει την πορεία της Δύναμης και της Ολικής Χωρητικότητας των ελληνικών εμπορικών πλοίων (100 ΚΟΧ και άνω), σε μηνιαία βάση από τον Ιανουάριο του 2016 έως και τον Αύγουστο του 2018.
Ο Πίνακας 1 αναπαριστά τη μεταβολή στη Δύναμη και στην Ολική Χωρητικότητα του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου (100 ΚΟΧ και άνω) τον Αύγουστο του 2016, του 2017 και του 2018, αντίστοιχα.
Ο αριθμός των φορτηγών πλοίων καταγράφει μείωση καθώς τον Αύγουστο του 2016 ο ελληνικός εμπορικός στόλος απαριθμούσε 462 πλοία, τον Αύγουστο του 2017 ο αριθμός αυτός μειώθηκε κατά 5,6% στα 436, ενώ τον Αύγουστο του 2018 ο αριθμός των φορτηγών πλοίων άγγιξε τα 414.
Τα δεξαμενόπλοια ανήλθαν σε 513 τον Αύγουστο του 2018, μειωμένα κατά 2,3% συγκριτικά με τον Αύγουστο του περασμένου έτους.
Σε αντίθεση τα επιβατηγά πλοία σημειώνουν άνοδο καθώς τον Αύγουστο του 2016 ο αριθμός τους ανήλθε στα 619, τον Αύγουστο του 2017 ο αριθμός τους αυξήθηκε κατά 4,4% στα 646, ενώ τον περασμένο Αύγουστο άγγιξε τα 673.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ