Το μέλλον των bunkers στην Σιγκαπούρη

Το μέλλον των bunkers στην Σιγκαπούρη

299
Το μέλλον των bunkers στην Σιγκαπούρη

Η Ναυτιλιακή και Λιμενική Αρχή της Σιγκαπούρης (MPA), ενόψει της εφαρμογής του sulphur cap στη ναυτιλιακή βιομηχανία το 2020, πρόκειται να εκδώσει εντός του 2019 μία λίστα από «εγκεκριμένους» προμηθευτές καυσίμων οι οποίοι θα παρέχουν υπηρεσίες ανεφοδιασμού των πλοίων στην Σιγκαπούρη με καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.

Ο λιμένας της Σιγκαπούρης αποτελεί ένα από τα ηγετικά λιμάνια παγκοσμίως στον τομέα του bunkering και γι’ αυτόν τον λόγο θέλει να δώσει το καλό παράδειγμα προκειμένου να το ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι λιμένες.

Στο πλαίσιο της 20ης SIBCON 2018, του διεθνούς συνεδρίου και έκθεσης για τα ναυτιλιακά καύσιμα, το οποίο λαμβάνει χώρα στην Σιγκαπούρη από τις 2 έως τις 5 Οκτωβρίου, ο Dr. Lam Pin Min, αρμόδιος υπουργός για θέματα υγείας και μεταφορών, ανακοίνωσε την ανάληψη πρωτοβουλιών ούτως ώστε η βιομηχανία bunkering της Σιγκαπούρης να προετοιμαστεί κατάλληλα για να ανταποκριθεί στις περιβαλλοντικές απαιτήσεις του IMO.

Προς την επίτευξη του παραπάνω στόχου η MPA πρόκειται να δημιουργήσει μία ομάδα εργασίας η οποία θα συμβάλει στην βελτίωση της διαφάνειας της αλυσίδας εφοδιασμού καυσίμων των πλοίων στο λιμάνι της Σιγκαπούρης.

Η Σιγκαπούρη έχει ήδη προχωρήσει άλλωστε σε ενέργειες προκειμένου να αναδειχθεί σε κόμβο ανεφοδιασμού LNG. Όπως είχε αναφερθεί και σε προηγούμενο δημοσίευμα των Ναυτικών Χρονικών, οι ενεργειακοί κολοσσοί Total και Pavilion Energy μέσω των θυγατρικών τους Total Marine Fuels Global Solutions και Pavilion Gas, έχουν υπογράψει προσύμφωνο (Heads of Agreement (HoA) για την από κοινού ανάπτυξη υποδομών ανεφοδιασμού LNG στο λιμάνι της Σιγκαπούρης.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.