
Σημαντική μείωση καταγράφηκε στον αριθμό των απασχολούμενων ναυτικών φιλιππινέζικης καταγωγής το 2017, σύμφωνα με στοιχεία της Philippine Overseas Employment Agency. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους εκτιμάται ότι 387.072 Φιλιππινέζοι ναυτικοί απασχολήθηκαν σε παγκόσμιο επίπεδο, όταν ο αριθμός αυτός ανερχόταν το 2016 σε 442.820.
Η παραπάνω μείωση έχει προκαλέσει την έντονη ανησυχία της United Filipino Seafarers (UFS), κρούωντας τον κώδωνα του κινδύνου για την χώρα καθώς η μείωση στον αριθμό των Φιλιππινέζων ναυτικών αναμένεται να συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια.
Όπως αναφέρει ο πρόεδρος της UFS, κ. Nelson Ramirez, η μείωση των ναυτικών Φιλιππινέζικης καταγωγής αντανακλάται στη γενικότερη οικονομική αστάθεια η οποία επηρεάζει με τη σειρά της τη ναυτιλία, αλλά και στην εξάπλωση των πρακτικών διαφθοράς που παρατηρούνται στη Μανίλα, φέρνοντας ο ίδιος ως χαρακτηριστικό παράδειγμα την περίπτωση του «ambulance chasing».
To «ambulance chasing» είναι μία περίπτωση απάτης κατά την οποία ένας καταγγέλλων (π.χ. εργαζόμενος) ζητάει αποζημίωση από τους εργοδότες με βάση πλασματικές αξιώσεις τραυματισμού. Το γεγονός αυτό εκτιμάται ότι αποθαρρύνει τους πλοιοκτήτες αλλοδαπής καταγωγής στο να συνεχίζουν να προσλαμβάνουν Φιλιππινέζους ναυτικούς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ