
Σημαντική μείωση καταγράφηκε στον αριθμό των απασχολούμενων ναυτικών φιλιππινέζικης καταγωγής το 2017, σύμφωνα με στοιχεία της Philippine Overseas Employment Agency. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους εκτιμάται ότι 387.072 Φιλιππινέζοι ναυτικοί απασχολήθηκαν σε παγκόσμιο επίπεδο, όταν ο αριθμός αυτός ανερχόταν το 2016 σε 442.820.
Η παραπάνω μείωση έχει προκαλέσει την έντονη ανησυχία της United Filipino Seafarers (UFS), κρούωντας τον κώδωνα του κινδύνου για την χώρα καθώς η μείωση στον αριθμό των Φιλιππινέζων ναυτικών αναμένεται να συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια.
Όπως αναφέρει ο πρόεδρος της UFS, κ. Nelson Ramirez, η μείωση των ναυτικών Φιλιππινέζικης καταγωγής αντανακλάται στη γενικότερη οικονομική αστάθεια η οποία επηρεάζει με τη σειρά της τη ναυτιλία, αλλά και στην εξάπλωση των πρακτικών διαφθοράς που παρατηρούνται στη Μανίλα, φέρνοντας ο ίδιος ως χαρακτηριστικό παράδειγμα την περίπτωση του «ambulance chasing».
To «ambulance chasing» είναι μία περίπτωση απάτης κατά την οποία ένας καταγγέλλων (π.χ. εργαζόμενος) ζητάει αποζημίωση από τους εργοδότες με βάση πλασματικές αξιώσεις τραυματισμού. Το γεγονός αυτό εκτιμάται ότι αποθαρρύνει τους πλοιοκτήτες αλλοδαπής καταγωγής στο να συνεχίζουν να προσλαμβάνουν Φιλιππινέζους ναυτικούς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ