
Η Chevron Marine Lubricants ανέπτυξε μια ολοκαίνουργια σειρά λιπαντικών κυλίνδρων τα οποία είναι συμβατά με όλες τις διαθέσιμες επιλογές που συμμορφώνονται με το παγκόσμιο όριο περιεκτικότητας σε θείο που τίθεται σε ισχύ το 2020.
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία προετοιμάζεται για την εφαρμογή του παγκόσμιου ορίου του θείου από τον Ιανουάριο του 2020, η λειτουργία των πλοίων σε ένα μέλλον με πολλά είδη καυσίμων είναι μια κοντινή πραγματικότητα. Τα λιπαντικά είναι απαραίτητα για την ομαλή λειτουργία των μηχανών πρόωσης, αλλά η βέλτιστη χρήση τους εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την περιεκτικότητα του καυσίμου σε θείο. Η χρήση ενός μίγματος καυσίμων απαιτεί την επιλογή των κατάλληλων λιπαντικών σε σχέση με την περιεκτικότητα του καυσίμου σε θείο, προκειμένου να εξασφαλιστεί η συμβατότητα με τα καύσιμα που χρησιμοποιούνται.
Η σειρά λιπαντικών Taro® Ultra προσφέρει την ίδια υψηλή απόδοση και προστασία που αναμένεται από τα λιπαντικά κινητήρων Taro® της Chevron, με το επιπλέον πλεονέκτημα ότι είναι συμβατή με όλους σχεδόν τους κινητήρες, τύπους καυσίμων και τεχνολογίες μείωσης εκπομπών. Το πλήρες φάσμα των προϊόντων Taro® Ultra καλύπτει τις ανάγκες της πλειοψηφίας των πλοιοκτητών, από το Taro Ultra 25, το οποίο είναι συμβατό με καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, αποστάγματα και πολλά άλλα εναλλακτικά καύσιμα, μέχρι το Taro Ultra 140, το οποίο είναι ιδανικό για εφαρμογές όπου χρησιμοποιούνται καύσιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θείο και όπου απαιτείται τεχνολογία μείωσης εκπομπών.
Έχοντας αναπτυχθεί με στόχο να βοηθήσουν τους πλοιοκτήτες και τους φορείς εκμετάλλευσης να διατηρήσουν τις αποδοτικές τους λειτουργίες πριν και μετά την εφαρμογή του παγκόσμιου ορίου του θείου το 2020, τα προϊόντα της σειράς Taro® Ultra υποστηρίζουν τη μετάβαση της βιομηχανίας στην εποχή του περιορισμού των εκπομπών του θείου που ξεκινά από το 2020.
Φωτό: Chevron Marine Lubricants
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τριπλή ονοματοδοσία πλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Laskaridis Maritime στο κινεζικό ναυπηγείο Hengli Shipbuilding στο Dalian. Τα bulk carriers που εισέρχονται στον στόλο της Laskaridis…
Η FARAD S.A. υπέγραψε μια νέα συμφωνία με τον γαλλικό ναυπηγικό κολοσσό Naval Group Hellas, θυγατρική της Naval Group στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της…
Μία νέα αεροπορική σύνδεση μεταξύ του Los Angeles International Airport (LAX) και της Αθήνας (ATH), εγκαινίασε η Norse Atlantic διευρύνοντας το υπερατλαντικό δίκτυό της.…
Με βραδύ ρυθμό έχει εκκινήσει το 2025 για τις εξαγωγές θερμικού άνθρακα της Ινδονησίας, καθώς η ζήτηση από την Κίνα και την Ινδία ‒τους…
Θετικές διαφαίνονται οι ενδείξεις για τις εξαγωγές σόγιας της Βραζιλίας προς την Κίνα, καθώς η τελευταία προέβη σε άρση ορισμένων πρότερων μέτρων. Συγκεκριμένα, το…
Οι αμερικανικές εξαγωγές LNG συνεχίζουν να σκαρφαλώνουν σε νέα υψηλά. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη ανάρτηση της Kpler στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι αμερικανικές εξαγωγές…
Με την ενσωμάτωση συστοιχιών μπαταριών υψηλής ισχύος, το νέο φεριμπότ της Scandlines αποτελεί ένα ακόμα παράδειγμα πλοίου μηδενικών εκπομπών. Το πλοίο, σχεδιασμένο εξαρχής για…
Επιβραδύνθηκε σημαντικά ο ρυθμός ανόδου του πληθωρισμού τον Απρίλιο εφέτος, καθώς αυξήθηκε 2%, από 2,4% τον Μάρτιο και έναντι αύξησης 3,1% που σημειώθηκε επίσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ