
Η Chevron Marine Lubricants ανέπτυξε μια ολοκαίνουργια σειρά λιπαντικών κυλίνδρων τα οποία είναι συμβατά με όλες τις διαθέσιμες επιλογές που συμμορφώνονται με το παγκόσμιο όριο περιεκτικότητας σε θείο που τίθεται σε ισχύ το 2020.
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία προετοιμάζεται για την εφαρμογή του παγκόσμιου ορίου του θείου από τον Ιανουάριο του 2020, η λειτουργία των πλοίων σε ένα μέλλον με πολλά είδη καυσίμων είναι μια κοντινή πραγματικότητα. Τα λιπαντικά είναι απαραίτητα για την ομαλή λειτουργία των μηχανών πρόωσης, αλλά η βέλτιστη χρήση τους εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την περιεκτικότητα του καυσίμου σε θείο. Η χρήση ενός μίγματος καυσίμων απαιτεί την επιλογή των κατάλληλων λιπαντικών σε σχέση με την περιεκτικότητα του καυσίμου σε θείο, προκειμένου να εξασφαλιστεί η συμβατότητα με τα καύσιμα που χρησιμοποιούνται.
Η σειρά λιπαντικών Taro® Ultra προσφέρει την ίδια υψηλή απόδοση και προστασία που αναμένεται από τα λιπαντικά κινητήρων Taro® της Chevron, με το επιπλέον πλεονέκτημα ότι είναι συμβατή με όλους σχεδόν τους κινητήρες, τύπους καυσίμων και τεχνολογίες μείωσης εκπομπών. Το πλήρες φάσμα των προϊόντων Taro® Ultra καλύπτει τις ανάγκες της πλειοψηφίας των πλοιοκτητών, από το Taro Ultra 25, το οποίο είναι συμβατό με καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, αποστάγματα και πολλά άλλα εναλλακτικά καύσιμα, μέχρι το Taro Ultra 140, το οποίο είναι ιδανικό για εφαρμογές όπου χρησιμοποιούνται καύσιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θείο και όπου απαιτείται τεχνολογία μείωσης εκπομπών.
Έχοντας αναπτυχθεί με στόχο να βοηθήσουν τους πλοιοκτήτες και τους φορείς εκμετάλλευσης να διατηρήσουν τις αποδοτικές τους λειτουργίες πριν και μετά την εφαρμογή του παγκόσμιου ορίου του θείου το 2020, τα προϊόντα της σειράς Taro® Ultra υποστηρίζουν τη μετάβαση της βιομηχανίας στην εποχή του περιορισμού των εκπομπών του θείου που ξεκινά από το 2020.
Φωτό: Chevron Marine Lubricants
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ επιχειρεί την αποδυνάμωση της κινεζικής επιρροής στις παγκόσμιες λιμενικές υποδομές, με στόχο να θέσει περισσότερους τερματικούς σταθμούς υπό δυτικό…
Σημαντική οικονομική ώθηση αναμένεται να λάβει σύντομα ο ναυτιλιακός κλάδος του Ηνωμένου Βασιλείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα δημοσίευμα του Reuters, η βρετανική κυβέρνηση σε συνεργασία με…
Καθώς η παγκόσμια αγορά πετρελαίου «ακροβατεί» σε τεντωμένο σχοινί, το τοπίο στον κλάδο των διυλίσεων παραμένει ρευστό. Αν και η παραγωγή των διυλιστηρίων κατέγραψε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ