
Ο λιμένας της Μελβούρνης ετοιμάζεται να υποδεχθεί έναν μεγαλύτερο σε αριθμό και χωρητικότητα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων απ’ ότι σήμερα, καθώς εταιρείες στην εν λόγω αγορά όπως η COSCO, η OOCL και η ANL έχουν προγραμματίσει να αυξήσουν και να αναβαθμίσουν τις τακτικές γραμμές τους μεταξύ Ασίας- Αυστραλίας.
Ο λιμένας της Μελβούρνης μέχρι σήμερα υποδέχεται πλοία μεταφοράς containers, χωρητικότητας 5.500- 6.000 TEUs, ενώ η λιμενική αρχή του Λιμένα προσδοκά και προσβλέπει ότι μάλλον άμεσα θα προσεγγίζουν το λιμάνι πλοία της COSCO και της OOCL, χωρητικότητας έως και 8.900 TEUs.
Συγχρόνως θα ξεκινήσουν και οι μελέτες για την πραγματοποίηση εργασιών προκειμένου ο σταθμός εμπορευματοκιβωτίων του λιμένα της Μελβούρνης να είναι σε θέση να εξυπηρετεί πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεγάλα σε χωρητικότητα.
Επιπλέον, η Hyundai Merchant Marine, η Evergreen και η APL έχουν προγραμματίσει να προσθέσουν νέα δρομολόγια μεταξύ Κίνας και Αυστραλίας από τον ερχόμενο Αύγουστο, γεγονός που ωθεί σε διεύρυνση του λιμένα της Μελβούρνης καθώς και άλλων στην Αυστραλία.
Εκτιμάται ότι εντός του 2018 αυξηθούν κατά 10% οι τακτικές γραμμές μεταξύ Άπω Ανατολής και Αυστραλίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Η CMA CGM εξήγγειλε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων για την κατασκευή έξι containerships διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG, στο ναυπηγείο Cochin Shipyard Limited (CSL)…
Καταιγιστικές είναι οι πρόσφατες εξελίξεις στη ναυλαγορά των VLCCs, καθώς ένα «κοκτέιλ» παραγόντων θέτει εκ νέου τους ναύλους σε ανοδική τροχιά. Συγκεκριμένα, τα VLCCs…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ