
Κατά την διάρκεια της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των μετόχων της ΟΛΠ Α.Ε που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα εγκρίθηκαν οι Ετήσιες Οικονομικές Καταστάσεις και η Διανομή Μερίσματος για την εταιρική χρήση 2017, το οποίο ύστερα από πρόταση του Δ.Σ. ανέρχεται σε €0,1712 ανά μετοχή, έναντι € 0,0892 για την προηγούμενη χρήση.
Ο κύκλος εργασιών της ΟΛΠ Α.Ε. ανήλθε σε €111,5 εκ. την εταιρική χρήση 2017 έναντι €103,5 εκ. της αντίστοιχης χρήσης 2016 παρουσιάζοντας αύξηση 7,7 %. Τα κέρδη προ φόρων ανέρχονται σε €21,2 εκ. έναντι €11,0 εκ. της χρήσης 2016 παρουσιάζοντας αύξηση 92% και το καθαρό αποτέλεσμα εμφανίζεται βελτιωμένο κατά 68,6% σε €11,3 εκ. έναντι των €6,7 εκ. της χρήσης 2016. Πρόκειται για την καλύτερη επίδοση κερδοφορίας της Εταιρείας κατά την τελευταία δεκαετία.
Όπως σημείωσε κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΠ Α.Ε. Capt. Fu Chengqiu : “Το 2017 ήταν η πρώτη πλήρης χρονιά της νέας Διοίκησης στο λιμάνι του Πειραιά και σημαδεύτηκε από θετικά αποτελέσματα. Πιστεύουμε ότι, με την υλοποίηση του επενδυτικού μας σχεδίου το οποίο ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη, θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο τόσο η επιχειρησιακή λειτουργία όσο και η οικονομική αποτελεσματικότητα της ΟΛΠ Α.Ε. Η βελτίωση αυτή μάλιστα έχει αρχίσει και φαίνεται ήδη από τους πρώτους μήνες του 2018, το οποίο αναμένεται να είναι μια ακόμη θετική χρονιά”.
Επίσης σχετικά με την πορεία του επενδυτικού προγράμματος ο κ. Fu Chengqiu ανέφερε ότι: “Έχουμε καταθέσει το Master Plan του λιμένος στους αρμόδιους φορείς και αναμένουμε την έγκριση της πολιτείας ώστε να προχωρήσουμε άμεσα στην υλοποίηση των υποχρεωτικών επενδύσεων που προβλέπονται στη Σύμβαση Παραχώρησης με το Ελληνικό Δημόσιο”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ επιχειρεί την αποδυνάμωση της κινεζικής επιρροής στις παγκόσμιες λιμενικές υποδομές, με στόχο να θέσει περισσότερους τερματικούς σταθμούς υπό δυτικό…
Σημαντική οικονομική ώθηση αναμένεται να λάβει σύντομα ο ναυτιλιακός κλάδος του Ηνωμένου Βασιλείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα δημοσίευμα του Reuters, η βρετανική κυβέρνηση σε συνεργασία με…
Καθώς η παγκόσμια αγορά πετρελαίου «ακροβατεί» σε τεντωμένο σχοινί, το τοπίο στον κλάδο των διυλίσεων παραμένει ρευστό. Αν και η παραγωγή των διυλιστηρίων κατέγραψε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ