
Με την ευκαιρία της Διεθνούς Ναυτιλιακής Έκθεσης Ποσειδώνια 2018, η Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος – HELMEPA διοργάνωσε Συνέδριο με τίτλο “2020 is closer than we think: Scrubbers, Fuels and Ballast Water Treatment” την Τετάρτη 6 Ιουνίου, στην αίθουσα συνεδρίων που ευγενικά προσέφεραν οι οργανωτές Ποσειδώνια ΑΕ.
Τους 400 παρευρισκόμενους καλωσόρισε ο Πρόεδρος της HELMEPA Δρ Γ. Γράτσος, δίνοντας τον τόνο για τις παρουσιάσεις του πρώτου πάνελ με θέμα “Emissions and Fuels”, το οποίο και συντόνισε. Οι διακεκριμένοι ομιλητές, κα C. Røjgaard, Global Technical Manager του Bureau Veritas, Δρ Ν. Λιάπης, Supply and Operations Director της ELINOIL S.A., Δρ Β. Τυρογαλάς, Director της Martechnic Navigation Ltd, κ. Π. Ζαχαριάδης, Technical Director της Atlantic Bulk Carriers Management Ltd και Μέλος του ΔΣ της HELMEPA, ανέπτυξαν τις απόψεις τους σε φλέγοντα θέματα που αφορούν τη συμμόρφωση της ναυτιλιακής βιομηχανίας με την επερχόμενη παγκόσμια απαίτηση για καύσιμα με χαμηλή περιεκτικότητα θείου. Έθιξαν ζητήματα όπως την επαρκή διαθεσιμότητα καυσίμων, πιθανούς κινδύνους από τη χρήση τους και εναλλακτικές λύσεις συμμόρφωσης π.χ. scrubbers ενώ ο RADM J. Nadeau, Assistant Commandant for Prevention Policy της US Coast Guard προσέγγισε το θέμα από την πλευρά της ρυθμιστικής Αρχής.
Στο δεύτερο πάνελ με θέμα “Ballast Water Treatment” και συντονιστή τον κ. Δ. Φαφαλιό, Chairman του Technical Committee της INTERCARGO συμμετείχαν οι κ. Χ. Αναστασάκης, Senior Specialist, Technical Support Office του Hellenic Lloyd’s S.A., κα Ε. Πολυχρονοπούλου, Executive Vice Chairperson της Environmental Protection Engineering S.A. και η Δρ Κ. Stanzel, Managing Director της INTERTANKO, οι οποίοι αναφέρθηκαν στις εξελίξεις και ανάγκες που προκύπτουν με την εφαρμογή της Διεθνούς Σύμβασης του ΙΜΟ για το Θαλάσσιο Έρμα, τις τεχνολογίες επεξεργασίας και ζητήματα όπως το retrofitting και τα μέτρα αντιμετώπισης πιθανών προβλημάτων. Η ενότητα ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση του κ. S. Xiaodong, General Manager, Shanghai Costamare ShipManagement Co. Ltd. που έδωσε μια εικόνα της τρέχουσας κατάστασης σχετικά με τη διαχείριση του έρματος στην Κίνα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πολιτική που χαράσσουν οι δύο οικονομικοί γίγαντες στο πλαίσιο του εμπορικού πολέμου, βάσει στοιχείων της Braemar, διαφαίνεται ότι ασκεί καθοδικές πιέσεις στη ναυλαγορά…
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου που περιλαμβάνει το Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων έκανε σήμερα ο…
Οι διμερείς σχέσεις Αυστραλίας-ΗΠΑ ενισχύονται, καθώς οι εκατέρωθεν κυβερνήσεις ανακοίνωσαν ανταποδοτικά επενδυτικά σχέδια, τόσο σε τεχνολογική ανάπτυξη και σπάνιες γαίες, όσο και στην αμυντική…
Μια ανάσα μακριά από το λανσάρισμα του ταχύτερου «bullet train» παγκοσμίως βρίσκεται η Κίνα, καθώς το υπερσύγχρονο πρωτότυπο CR450 εισήλθε πρόσφατα στο στάδιο των…
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Με την αβεβαιότητα να αποτελεί το νέο status quo του διεθνούς εμπορίου και της παγκόσμιας ναυτιλίας, η δραστηριότητα των πλοιοκτητών στη δευτερογενή αγορά bulk…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ