
Η ιαπωνική Mitsubishi Shipbuilding και η Mitsubishi Hitachi Power Systems (MHPS) έχουν αναπτύξει από κοινού ένα προηγμένο σύστημα περιορισμού των εκπομπών SOx, κατάλληλο για πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Όπως αναφέρουν οι εταιρείες, το σύστημα με την ονομασία Active Funnel, περιλαμβάνει μια βελτιστοποιημένη δομή scrubber, η οποία μειώνει το διοξείδιο του θείου (SO2) στα καυσαέρια των καυσίμων με περιεκτικότητα σε θείο 3,5%, στα επίπεδα των καυσίμων με περιεκτικότητα σε θείο 0,1%, καλύπτωντας έτσι τους νέους κανονισμούς για τις εκπομπές SOx που πρόκειται να ισχύσουν σε παγκόσμιο επίπεδο από την 1η Ιανουαρίου 2020.
“Το Active Funnel είναι η πλέον κατάλληλη λύση για πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με υψηλές εκπομπές καυσαερίων και περιορισμένο χώρο εγκατάστασης συστημάτων μείωσης των SOx”, σύμφωνα με την Mitsubishi Shipbuilding.
Όπως εξηγεί η εταιρεία, το εν λόγω σύστημα μπορεί να αποθειώσει μεγάλες ποσότητες καυσαερίων, ενώ ο ευέλικτος σχεδιασμός του καθιστά την εγκατάστασή του ευκολότερη, ακόμα και σε στενούς χώρους, χωρίς να επηρεάζει τη χωρητικότητα σε containers των πλοίων. Επιπλέον, το Active Funnel είναι κατάλληλο για εγκατάσταση σε υπάρχοντα πλοία, δεδομένου ότι παρέχεται ως μία ξεχωριστή μονάδα και η τοποθέτησή του απαιτεί λίγο χρόνο.
Η σειρά των συστημάτων Active Funnel αναμένεται τοποθετηθεί στο μέλλον και σε πλοία μεταφοράς πετρελαίου κατηγορίας VLCC χωρητικότητας 200.000-310.000 dwt, καθώς και σε φορτηγά πλοία κατηγορίας VLOC.
Φωτό: mhi.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ