
Την αναστολή των επενδυτικών σχεδίων της σε διυλιστήρια στο Ιράν ανακοίνωσε κορεατική εταιρεία λόγω του απροσδόκητα αυξημένου κόστους εξαιτίας της επιβολής κυρώσεων εκ μέρους των ΗΠΑ στην χώρα της Μέσης Ανατολής.
Η κορεατική κατασκευαστική εταιρεία Daelim Industrial Co. συνήψε τον Μάρτιο του 2017 συμφωνία με την ιρανική πετρελαϊκή εταιρεία Esfahan Oil Refining Company για την κατασκευή έργων επέκτασης και βελτίωσης σε διυλιστήριο στο Ισφαχάν του Ιράν, 400 χλμ. νότια της Τεχεράνης, με το συνολικό ποσό της επένδυσης να έφτανε τα 2 δις δολάρια.
Ωστόσο, σύμφωνα με ανακοίνωση της κορεατικής εταιρείας «(η συμφωνία) ακυρώνεται εξαιτίας του αυξημένου κόστους που προέκυψε από εξωτερικές συνθήκες που επιδείνωσαν το επενδυτικό πλάνο, συμπεριλαμβανομένων των οικονομικών κυρώσεων στο Ιράν». Η εταιρεία είχε ήδη προβεί σε συμφωνία με χρηματοδοτικούς και τραπεζικούς οργανισμούς τόσο στην Νότια Κορέα όσο και διεθνώς, για την υλοποίηση της επένδυσης. Όμως, η πρόσφατη επιβολή κυρώσεων από τις ΗΠΑ οδήγησε τις εταιρείες χρηματοδότησης σε αναδίπλωση.
Στο ίδιο κλίμα, μια αντίστοιχη συμφωνία Νότιας Κορέας-Ιράν τίθεται υπό επαναδιαπραγμάτευση σχετικά με την κατασκευή ενός νέου διυλιστηρίου, συνολικής αξίας 3,6 δις δολαρίων μεταξύ της κορεατικής Hyundai Engineering και της ιρανικής Ahdaf Investment Company.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/ABEDIN TAHERKENAREH
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ