
Το νηολόγιο των Νήσων Μάρσαλ (RMI) συντόνισε την υποβολή σχετικής προτάσεως στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (IMO) στην προσεχή συνεδρίαση του Intersessional Working Group (ISWG) αναφορικά με την επικείμενη εφαρμογή του διεθνούς ορίου περιεκτικότητας (0,50%) σε θείο των ναυτιλιακών καυσίμων, το 2020.
Η πρόταση η οποία συνυπογράφεται από την Λιβερία, BIMCO, ICS, INTERTCARGO, INTERTANKO και WSC έχει ως σκοπό τη δημιουργία οδηγιών για την εφαρμογή του νέου κανονισμού εκτός περιοχών ελέγχου εκπομπών (ECAs). Η Επιτροπή Προστασίας του Θαλάσσιου Περιβάλλοντος του IMO (MEPC) αποφάσισε να διατηρηθεί η 1η Ιανουαρίου 2020 ως η ημερομηνία εφαρμογής του νέου ορίου σε θείο (0,50%), και προέβη στην έκδοση σχετικής εγκυκλίου.
Η υποβολή της σχετικής προτάσεως παρέχει τεχνικές πληροφορίες που εστιάζουν στις συνέπειες και τις προκλήσεις όσον αφορά την ασφάλεια που συνδέονται με τη χρήση νέων μειγμάτων πετρελαίου που συμμορφώνονται με το νέο πρότυπο καυσίμου περιεκτικότητας σε θείο 0,50%.
Οι τεχνικές πληροφορίες που περιγράφονται λεπτομερώς στο παράρτημα της υποβολής αποσκοπούν στην κάλυψη ενός ευρέος φάσματος πτυχών ασφάλειας που συνδέονται με τη μετάβαση στο νέο όριο το 2020, όπως πιθανά ζητήματα με συστατικά μείγματος, σταθερότητα, συμβατότητα και άλλες σχετικές παραμέτρους.
Aυτή η πρόταση δίνει τη δυνατότητα στην ναυτιλιακή κοινότητα να εκφράσει τις θέσεις της στη διαδικασία της δημιουργίας νέων κανονισμών. «Οι πλοιοκτήτες θα επηρεαστούν από τον επερχόμενο κανονισμό και ελπίζουμε αυτή η πρόταση να επιλύσει κάποιες από τις ανησυχίες τους σχετικά με την εφαρμογή του» τόνισε ο κος Ξενακούδης, Director, Worldwide Business Operations της International Registries, Inc. (IRI).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ