
Το νηολόγιο των Νήσων Μάρσαλ (RMI) συντόνισε την υποβολή σχετικής προτάσεως στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (IMO) στην προσεχή συνεδρίαση του Intersessional Working Group (ISWG) αναφορικά με την επικείμενη εφαρμογή του διεθνούς ορίου περιεκτικότητας (0,50%) σε θείο των ναυτιλιακών καυσίμων, το 2020.
Η πρόταση η οποία συνυπογράφεται από την Λιβερία, BIMCO, ICS, INTERTCARGO, INTERTANKO και WSC έχει ως σκοπό τη δημιουργία οδηγιών για την εφαρμογή του νέου κανονισμού εκτός περιοχών ελέγχου εκπομπών (ECAs). Η Επιτροπή Προστασίας του Θαλάσσιου Περιβάλλοντος του IMO (MEPC) αποφάσισε να διατηρηθεί η 1η Ιανουαρίου 2020 ως η ημερομηνία εφαρμογής του νέου ορίου σε θείο (0,50%), και προέβη στην έκδοση σχετικής εγκυκλίου.
Η υποβολή της σχετικής προτάσεως παρέχει τεχνικές πληροφορίες που εστιάζουν στις συνέπειες και τις προκλήσεις όσον αφορά την ασφάλεια που συνδέονται με τη χρήση νέων μειγμάτων πετρελαίου που συμμορφώνονται με το νέο πρότυπο καυσίμου περιεκτικότητας σε θείο 0,50%.
Οι τεχνικές πληροφορίες που περιγράφονται λεπτομερώς στο παράρτημα της υποβολής αποσκοπούν στην κάλυψη ενός ευρέος φάσματος πτυχών ασφάλειας που συνδέονται με τη μετάβαση στο νέο όριο το 2020, όπως πιθανά ζητήματα με συστατικά μείγματος, σταθερότητα, συμβατότητα και άλλες σχετικές παραμέτρους.
Aυτή η πρόταση δίνει τη δυνατότητα στην ναυτιλιακή κοινότητα να εκφράσει τις θέσεις της στη διαδικασία της δημιουργίας νέων κανονισμών. «Οι πλοιοκτήτες θα επηρεαστούν από τον επερχόμενο κανονισμό και ελπίζουμε αυτή η πρόταση να επιλύσει κάποιες από τις ανησυχίες τους σχετικά με την εφαρμογή του» τόνισε ο κος Ξενακούδης, Director, Worldwide Business Operations της International Registries, Inc. (IRI).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ