
Η ραγδαία οικονομική και εμπορική της Σιγκαπούρης αλλά και της Μαλαισίας δεν τις καθιστά μόνο παγκόσμια ναυτιλιακά κέντρα, αλλά και κόμβους συνδυασμένων μεταφορών.
H Μαλαισία θα επανεξετάσει την υλοποίηση μεγάλων έργων όπως η high-speed σιδηροδρομική γραμμή με τη Σιγκαπούρη και ένα φιλόδοξο σιδηροδρομικό project που θα συνδέει τις ανατολικές και δυτικές ακτές της χώρας, όπως ανέφερε την Τρίτη 22 Μαΐου 2018 το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων της Μαλαισίας, Bernama.
Παράλληλα ο νέος πρωθυπουργός της Μαλαισίας, Mahathir Mohamad, δεσμεύτηκε να επανεξετάσει ορισμένα έργα υποδομής που ενέκρινε η προηγούμενη κυβέρνηση συμπεριλαμβανομένου και της σιδηροδρομικής γραμμής που θα συνδέσει την ανατολικές ακτές της Μαλαισίας στη θάλασσα της Νότιας Κίνας με την Κουάλα Λουμπούρ και τους λιμένες των στενών της Μαλάκκα.
Επισημαίνεται ότι το εν λόγω φιλόδοξο project της high-speed σιδηροδρομικής γραμμής Κουάλα Λουμπούρ- Σιγκαπούρης αναμένεται να συμβάλει στην τόνωση της οικονομικής ανάπτυξης των περιοχών κατά μήκος της γραμμής καθώς πέραν όλων των άλλων θα δημιουργήσει και 111.000 θέσεις εργασίες έως το 2060.
Να τονιστεί ότι η ανάπτυξη της σιδηροδρομικής αυτής γραμμής, το κόστος της οποίας αναμένεται να φτάσει τα 14 δις δολάρια, καθίσταται ζωτικής σημασίας για το φιλόδοξο σχέδιο εμπορικής και οικονομικής συνδεσιμότητας της Κίνας «Οne Βelt Οne Road Initiative».
Ως γνωστόν η αεροπορική σύνδεση Σιγκαπούρης-Κουάλα Λουμπούρ είναι η πλέον δημοφιλής καθώς μεταξύ Μαρτίου 2017 και Φεβρουαρίου 2018 κατεγράφησαν 30.537 αεροπορικές πτήσεις.
Οι κυβερνήσεις των δύο χωρών αποσκοπούν στην απορρόφηση μέρους αυτής της κίνησης αλλά και στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος μεταφορών που θα συνδέει τα μεγάλα λιμάνια της περιοχής με τις ραγδαία αναπτυσσόμενες επαρχίες της χερσονήσου.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…

Με ταχείς ρυθμούς αναπτύσσεται η ναυπηγική βιομηχανία της Κίνας, με κύκλους της αγοράς να υπογραμμίζουν το ενδεχόμενο υπερπροσφοράς δυναμικότητας, που θα επιφέρει στρεβλώσεις στην…

Η παγκόσμια εταιρεία εμπορίας και εξόρυξης πρώτων υλών Glencore συμφώνησε να αποκτήσει το πλειοψηφικό μερίδιο της ολλανδικής εταιρείας προμήθειας καυσίμων FincoEnergies, όπως ανακοίνωσε η…

Συνεχίζεται η αβεβαιότητα για το μέλλον της ΖΙΜ, με την εταιρεία τακτικών γραμμών να δέχεται πληθώρα προτάσεων για την εξαγορά των μετοχών της, χωρίς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ