
Η Εθνική Ένωση Κατασκευαστών Οχημάτων της Βραζιλίας (Anfavea) ανακοίνωσε τη Δευτέρα 7 Μαΐου 2018, ότι οι εξαγωγές οχημάτων της λατινικής χώρας με τον μεγαλύτερο πληθυσμό αυξήθηκαν κατά 8,4% τον Απρίλιο του 2018, συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Συγκεκριμένα κατά τον Απρίλιο απεστάλησαν στο εξωτερικό 73.152 επιβατικά αυτοκίνητα, μικρά επαγγελματικά οχήματα, φορτηγά και λεωφορεία.
Παράλληλα, σύμφωνα με στοιχεία της Anfavea, τα έσοδα από τις εξαγωγές οχημάτων και οδικών μηχανημάτων ανήλθαν στα 1,68 δις δολάρια παρουσιάζοντας μια αύξηση της τάξης του 36,8% για τον Απρίλιο. Επιπλέον από την αρχή του έτους έως σήμερα, τα έσοδα από τις εν λόγω εξαγωγές έφτασαν τα 5,77 δις δολάρια εμφανίζοντας αύξηση 26,1%, σε σχέση με το ίδιο διάστημα του προηγούμενου έτους.
Όσον αφορά την εγχώρια αγορά, οι πωλήσεις οχημάτων στην Βραζιλία ανήλθαν σε 762.880 τον Απρίλιο, αυξημένες κατά 21,3%.
O πρόεδρος της Anfavea, Antonio Megale, δήλωσε σε τοπικά μέσα της Βραζιλίας: «Ήταν ο καλύτερος Απρίλιος από το 2015 και ο καλύτερος μήνας από τον Δεκέμβριο του 2015. Μέχρι στιγμής από τις αρχές του έτους οι πωλήσεις έχουν ανέλθει στα 763.000 οχήματα, αλλά ακόμα δεν έχει επιτευχθεί ο μέσος όρος πωλήσεων των 951.000 οχημάτων των τελευταίων δέκα χρόνων. Υπάρχουν ακόμη περιθώρια ανάπτυξης, αλλά νομίζω ότι τα αποτελέσματα επιτυγχάνονται σταδιακά».
Υπενθυμίζεται ότι οι εξαγωγές οχημάτων της Βραζιλίας αποτελούν περίπου το 7% των συνολικών εξαγωγών της λατινικής χώρας με τα έσοδα από τις εξαγωγές αυτές να διαμορφώνονται στα 14,7 δις δολάρια για το 2017.
Αξίζει παράλληλα να σημειωθεί ότι σημαντικό ρόλο στις αυξημένες πωλήσεις οχημάτων στο εσωτερικό της Βραζιλίας παίζει και η αύξηση του κατά κεφαλήν εισοδήματος τα τελευταία χρόνια. Συγκεκριμένα το ετήσιο κατά κεφαλήν εισόδημα της Βραζιλίας το 2016 ανήλθε στα 8.700 δολάρια, το 2017 στα 9.895 δολάρια, ενώ οι προβλέψεις για το 2018 αναφέρουν ότι το ετήσιο κατά κεφαλήν εισόδημα θα φτάσει τα 10.224 δολάρια. Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει τέλος και η κατά κεφαλήν κατανάλωση, η οποία το 2016 κυμαίνονταν στα 8.352 δολάρια, το 2017 στα 8.997, ενώ το 2018 αναμένεται να ανέλθει στα 9.693 δολάρια.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ