
O εμπορικός κύκλος εργασιών μεταξύ Ρωσίας και Κίνας αναμένεται να ξεπεράσει τα 100 δις δολάρια μέσα στο 2018 σύμφωνα με το όσα υποστήριξε ο αναπληρωτής γενικός γραμματέας του κινεζικού υπουργείου Εμπορίου σε συνέντευξη τύπου που παραχωρήθηκε την Παρασκευή 20 Απριλίου 2018.
Σύμφωνα με τον αξιωματούχο της κινεζικής κυβέρνησης, το διμερές εμπόριο μεταξύ Ρωσίας και Κίνας παρουσιάζει μια αυξητική τάση για το 2018 καθώς κατά το πρώτο τρίμηνό του αυξήθηκε κατά 30% . Παράλληλα σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων Τass οι πωλήσεις εμπορευμάτων μεταξύ των δύο χωρών για το 2017 ανήλθαν σε αξία στα 84,1 δις δολάρια αυξημένες κατά 19% σε σχέση με το 2016.
Στοιχεία των τελωνειακών αρχών της Κίνας αναφέρουν ότι κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018, ο όγκος εξαγωγών από την Κίνα προς τη Ρωσία αυξήθηκαν κατά 23,7% και άγγιξαν τα 10,3 δις δολάρια, ενώ την ίδια στιγμή ο όγκος εισαγωγών ρωσικών προϊόντων στην Κίνα κατά την ίδια περίοδο αυξήθηκε κατά 32% στα 12,7 δις δολάρια.
Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με προηγούμενο άρθρο των «Ναυτικών Χρονικών» , η Ρωσία τον Μάρτιο αποτέλεσε για 13ο συνεχόμενο μήνα τον μεγαλύτερο προμηθευτή αργού πετρελαίου στην Κίνα γεγονός που δείχνει τη σύσφιξη των δύο χωρών σε εμπορικό επίπεδο ιδιαίτερα μετά την επιβολή κυρώσεων από την πλευρά των ΗΠΑ.
Παράλληλα σημαντική είναι και η συμβολή του σιδηροδρομικού δικτύου καθώς τα τελευταία χρόνια οι εκατέρωθεν επενδύσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο είναι πολλές με αποτέλεσμα να αυξηθούν αρκετά οι εμπορευματικές ροές μεταξύ των δύο χωρών. Αξίζει τέλος να τονιστεί ότι η ανάπτυξη του δικτύου έγκειται στην εφαρμογή του φιλόδοξου «Οne Belt One Road Initiative» της Κίνας το οποίο στοχεύει να φέρει κοντά τα κράτη της Κεντρικής Ασίας και της Ευρώπης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Αισθητά μειωμένες εμφανίστηκαν το α΄ οκτάμηνο οι παραγγελίες product tankers, δείγμα της αβεβαιότητας που επικρατεί στην αγορά. Στο διάστημα που μεσολάβησε από τον Ιανουάριο…
Αναντίρρητα, η τεχνολογία και τα επιτεύγματά της έχουν σταθεί αρωγοί στην ενίσχυση της ασφάλειας στη ναυτιλία και στις μεταφορές, μέσω των διευκολύνσεων που παρέχουν.…
Το 2025 αποτέλεσε κομβικό έτος για τις συμμαχίες της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, καθώς φέτος διήλθαν μια περίοδο αναδιάρθρωσης. Σε πρόσφατη ανάλυση της Sea-Intelligence, αναδεικνύεται…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ