
Οι πλοιοκτήτες με έδρα την Σιγκαπούρη αναμένεται να παραλάβουν τον μεγαλύτερο αριθμό πλοίων μέχρι το τέλος του 2018 με το αμέσως προηγούμενο ρεκόρ παραλαβής νεότευκτων πλοίων να εντοπίζεται πίσω στο 2008.
Οι παραγγελίες αυτές οι οποίες προέρχονται από έναν μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων στην αγορά, περιλαμβάνουν ένα ευρύ φάσμα τύπων και κατηγοριών πλοίου από offshore μέχρι VLCCs τα οποία συγκαταλέγονται στον παρακάτω πίνακα.
Πιθανολογείται ότι θα υπάρξει κάποια «ολίσθηση» στις προγραμματισμένες παραγγελίες πλοίων καθώς εξακολουθεί να παραμένει αδύναμη η αγορά των offshore και των δεξαμενόπλοιων. Ωστόσο και με αυτό το δεδομένο κατά νου το 2018 θα πρέπει να θεωρείται έτος-ορόσημο για τις παραγγελίες πλοίων από τους Σιγκαπουριανούς πλοιοκτήτες. Παράλληλα τονίζεται ότι πάνω από 80 εταιρείες συμμετέχουν στις παραγγελίες αυτές, γεγονός που αντικατοπτρίζει το πλούσιο maritime cluster της Σιγκαπούρης.
Σύμφωνα με τo vesselsvalue.com, το βιβλίο παραγγελιών (orderbook) που εκκρεμεί για το 2018, «εκτοξεύει» την Σιγκαπούρη στην δεύτερη θέση των υψηλότερων αναμενόμενων παραδόσεων για φέτος πίσω από την Κίνα, και ενισχύει τον ρόλο της ασιατικής χώρας ως βασικού παράγοντα στις παγκόσμιες ναυτιλιακές αγορές τα επόμενα χρόνια. Tην ίδια στιγμή οι τερματικοί σταθμοί της Σιγκαπούρης αποτελούν κρίσιμο κόμβο για τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα δεξαμενόπλοια και τα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου.
Οι περισσότερες μεγάλες ναυτιλιακές επιχειρήσεις διατηρούν μια παρουσία στην Σιγκαπούρη η οποία ενισχύει περαιτέρω τη γνώση της βιομηχανίας αυτής, ενώ οι συνεργασίες που προκύπτουν από την ύπαρξη τόσου μεγάλου αριθμού συμμετεχόντων στην αγορά θα συνεχίσουν να προσελκύουν το ενδιαφέρον για νέες παραγγελίες πλοίων τα επόμενα χρόνια.
Mέχρι πρόσφατα η Σιγκαπούρη ήταν ένα σημαντικό port-state αλλά με τις πολιτικές κινήσεις της κυβέρνησης, εξελίσσεται σε ένα σημαντικότατο flag-state με ένα θετικό νηολόγιο που παρέχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε πολλούς πλοιοκτήτες και διαχειριστές.
Πηγή:www.vesselsvalue.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ