
Οι πλοιοκτήτες με έδρα την Σιγκαπούρη αναμένεται να παραλάβουν τον μεγαλύτερο αριθμό πλοίων μέχρι το τέλος του 2018 με το αμέσως προηγούμενο ρεκόρ παραλαβής νεότευκτων πλοίων να εντοπίζεται πίσω στο 2008.
Οι παραγγελίες αυτές οι οποίες προέρχονται από έναν μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων στην αγορά, περιλαμβάνουν ένα ευρύ φάσμα τύπων και κατηγοριών πλοίου από offshore μέχρι VLCCs τα οποία συγκαταλέγονται στον παρακάτω πίνακα.
Πιθανολογείται ότι θα υπάρξει κάποια «ολίσθηση» στις προγραμματισμένες παραγγελίες πλοίων καθώς εξακολουθεί να παραμένει αδύναμη η αγορά των offshore και των δεξαμενόπλοιων. Ωστόσο και με αυτό το δεδομένο κατά νου το 2018 θα πρέπει να θεωρείται έτος-ορόσημο για τις παραγγελίες πλοίων από τους Σιγκαπουριανούς πλοιοκτήτες. Παράλληλα τονίζεται ότι πάνω από 80 εταιρείες συμμετέχουν στις παραγγελίες αυτές, γεγονός που αντικατοπτρίζει το πλούσιο maritime cluster της Σιγκαπούρης.
Σύμφωνα με τo vesselsvalue.com, το βιβλίο παραγγελιών (orderbook) που εκκρεμεί για το 2018, «εκτοξεύει» την Σιγκαπούρη στην δεύτερη θέση των υψηλότερων αναμενόμενων παραδόσεων για φέτος πίσω από την Κίνα, και ενισχύει τον ρόλο της ασιατικής χώρας ως βασικού παράγοντα στις παγκόσμιες ναυτιλιακές αγορές τα επόμενα χρόνια. Tην ίδια στιγμή οι τερματικοί σταθμοί της Σιγκαπούρης αποτελούν κρίσιμο κόμβο για τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα δεξαμενόπλοια και τα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου.
Οι περισσότερες μεγάλες ναυτιλιακές επιχειρήσεις διατηρούν μια παρουσία στην Σιγκαπούρη η οποία ενισχύει περαιτέρω τη γνώση της βιομηχανίας αυτής, ενώ οι συνεργασίες που προκύπτουν από την ύπαρξη τόσου μεγάλου αριθμού συμμετεχόντων στην αγορά θα συνεχίσουν να προσελκύουν το ενδιαφέρον για νέες παραγγελίες πλοίων τα επόμενα χρόνια.
Mέχρι πρόσφατα η Σιγκαπούρη ήταν ένα σημαντικό port-state αλλά με τις πολιτικές κινήσεις της κυβέρνησης, εξελίσσεται σε ένα σημαντικότατο flag-state με ένα θετικό νηολόγιο που παρέχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε πολλούς πλοιοκτήτες και διαχειριστές.
Πηγή:www.vesselsvalue.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ