
Η νοτιοκορεάτικη Hyundai Merchant Marine (HMM) ανακοίνωσε ότι προχωρά σε παραγγελία 12 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 20.000 TEUs έκαστο, και 8 πλοίων, χωρητικότητας 14.000 TEUs έκαστο.
Τα νέα πλοία της εταιρείας θα ναυπηγηθούν σε συμμόρφωση με τους διεθνείς περιβαλλοντικούς κανονισμούς για καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο. Γι΄ αυτόν τον λόγο τα νέα πλοία της HMM θα είναι εφοδιασμένα είτε με σύστημα scrubber είτε θα καταναλώνουν LNG ως καύσιμο.
Τα νέα containerships πρόκειται να εκτελούν θαλάσσιες μεταφορές στις διαδρομές Ασίας- Βόρειας Ευρώπης και Ασίας- Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ.
Η απόφαση της νοτιοκορεάτικης εταιρείας να ανανεώσει τον στόλο της εντάσσεται στο πλαίσιο της πολιτικής της Ν. Κορέας προς ενίσχυση της ναυπηγικής και της ναυτιλιακής της βιομηχανίας, καθώς η HMM αποτελεί το νοτιοκορεάτικο θαλάσσιο μεταφορέα.
Μέσα από τις νέες ναυπηγήσεις η HMM στοχεύει στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς της παγκοσμίως, καθώς και στην απόκτηση οικονομιών κλίμακας.
Φωτό: HHM
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ