
Τα γερμανικά ναυπηγεία επενδύοντας στην ψηφιοποίηση και την καινοτομία αλλά και αποκτώντας εξειδίκευση στην κατασκευή κρουαζιερόπλοιων και επιβατηγών πλοίων βλέπουν να κερδίζουν το στοίχημα της ανταγωνιστικότητας διεθνώς.
Από τους μεγάλους κερδισμένους ο γερμανικός ναυπηγικός όμιλος Meyer Werft GmbH, ο οποίος ανακοίνωσε ότι έλαβε νέα παραγγελία από την Carnival Corporation (USA), για τη ναυπήγηση ενός νέου κρουαζιερόπλοιου. Το νέο πλοίο χωρητικότητας 180.000 gt, θα κινείται αποκλειστικά με LNG και θα μπορεί να φιλοξενεί 5.200 επιβάτες. Είναι το δεύτερο πλοίο που παραγγέλνει η Carnival στα γερμανικά ναυπηγεία, που θα κάνει χρήση LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου. Και τα δύο πλοία θα ενταχθούν στο στόλο της P&O Cruises, το ένα το 2020 και το δεύτερο το 2022.
Πέραν της Carnival Corporation και η Norwegian Cruise Line επέλεξε τον όμιλο Meyer Werft για τη ναυπήγηση του νέου της πλοίου, του «Norwegian Encore», το οποίο αναμένεται να παραδοθεί στην εταιρεία στα τέλη φθινοπώρου του 2019.
Για τα ναυπηγεία Meyer Werft η κρουαζιέρα δίνει πνοή ζωής προσφέροντας ποιοτικές θέσεις εργασίας, υψηλής εξειδίκευσης, σε εκατοντάδες εργαζομένους. Το βιβλίο παραγγελιών των ναυπηγείων φτάνει, προς το παρόν, έως το 2023.
Αλλά καλά νέα υπάρχουν και για τα ναυπηγεία Flensburger Schiffbau-Gesellschaft (FSG). Τα τελευταία ήδη μετρούν 2 παραγγελίες για επιβατηγά-οχηματαγωγά που θα καλύψουν τις ανάγκες της ακτοπλοϊκής εταιρείας Irish Ferries. Το πρώτο θα παραδοθεί εντός του έτους και το δεύτερο έως τα μέσα του 2020. Αλλά μία σημαντική παραγγελία έχουν δεχτεί και από την εταιρεία Brittany Ferries, για ένα νέο επιβατηγό πλοίο που θα μπορεί να κινείται και με LNG. Τέλος, και η ακτοπλοϊκή εταιρεία TT-Line Company Pty Ltd επέλεξε τα γερμανικά ναυπηγεία FSG για την κατασκευή δύο μεγάλων επιβατηγών πλοίων τα οποία θα παραδοθούν το 2021.
Φωτό: Ναυτικά Χρονικά & fsg-ship.de
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ