
Τα γερμανικά ναυπηγεία επενδύοντας στην ψηφιοποίηση και την καινοτομία αλλά και αποκτώντας εξειδίκευση στην κατασκευή κρουαζιερόπλοιων και επιβατηγών πλοίων βλέπουν να κερδίζουν το στοίχημα της ανταγωνιστικότητας διεθνώς.
Από τους μεγάλους κερδισμένους ο γερμανικός ναυπηγικός όμιλος Meyer Werft GmbH, ο οποίος ανακοίνωσε ότι έλαβε νέα παραγγελία από την Carnival Corporation (USA), για τη ναυπήγηση ενός νέου κρουαζιερόπλοιου. Το νέο πλοίο χωρητικότητας 180.000 gt, θα κινείται αποκλειστικά με LNG και θα μπορεί να φιλοξενεί 5.200 επιβάτες. Είναι το δεύτερο πλοίο που παραγγέλνει η Carnival στα γερμανικά ναυπηγεία, που θα κάνει χρήση LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου. Και τα δύο πλοία θα ενταχθούν στο στόλο της P&O Cruises, το ένα το 2020 και το δεύτερο το 2022.
Πέραν της Carnival Corporation και η Norwegian Cruise Line επέλεξε τον όμιλο Meyer Werft για τη ναυπήγηση του νέου της πλοίου, του «Norwegian Encore», το οποίο αναμένεται να παραδοθεί στην εταιρεία στα τέλη φθινοπώρου του 2019.
Για τα ναυπηγεία Meyer Werft η κρουαζιέρα δίνει πνοή ζωής προσφέροντας ποιοτικές θέσεις εργασίας, υψηλής εξειδίκευσης, σε εκατοντάδες εργαζομένους. Το βιβλίο παραγγελιών των ναυπηγείων φτάνει, προς το παρόν, έως το 2023.
Αλλά καλά νέα υπάρχουν και για τα ναυπηγεία Flensburger Schiffbau-Gesellschaft (FSG). Τα τελευταία ήδη μετρούν 2 παραγγελίες για επιβατηγά-οχηματαγωγά που θα καλύψουν τις ανάγκες της ακτοπλοϊκής εταιρείας Irish Ferries. Το πρώτο θα παραδοθεί εντός του έτους και το δεύτερο έως τα μέσα του 2020. Αλλά μία σημαντική παραγγελία έχουν δεχτεί και από την εταιρεία Brittany Ferries, για ένα νέο επιβατηγό πλοίο που θα μπορεί να κινείται και με LNG. Τέλος, και η ακτοπλοϊκή εταιρεία TT-Line Company Pty Ltd επέλεξε τα γερμανικά ναυπηγεία FSG για την κατασκευή δύο μεγάλων επιβατηγών πλοίων τα οποία θα παραδοθούν το 2021.
Φωτό: Ναυτικά Χρονικά & fsg-ship.de
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε ότι όλες οι εμπορικές συνομιλίες με τον Καναδά τερματίστηκαν μετά από αυτό «δόλια διαφήμιση» -όπως την αποκάλεσε-…

Υψηλές είναι οι βλέψεις της Airbus για τον διεθνή στόλο αεροσκαφών μεταφοράς εμπορευμάτων. Συγκεκριμένα, ο κατασκευαστής αεροσκαφών εκτιμά ότι, σε βάθος εικοσαετίας, ο στόλος…

Τα ναυπηγεία της Ασίας διαδραματίζουν αδιαμφισβήτητα πρωταγωνιστικό ρόλο στο ταμπλό της παγκόσμιας ναυπηγικής βιομηχανίας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της Alphaliner, τα ναυπηγεία της Κίνας,…

Tα πρώτα «απόνερα» των αμοιβαίων λιμενικών τελών ΗΠΑ-Κίνας φαίνεται να έφτασαν στους κόλπους της διεθνούς ναυτιλίας, εγείροντας ανησυχίες για τον αντίκτυπό τους στο παγκόσμιο…

Εξηγήσεις αναφορικά με την απαγόρευση εισόδου Φιλιππινέζων ναυτικών σε λιμάνια των ΗΠΑ ζητά με ανακοίνωσή της η Πρεσβεία των Φιλιππίνων από την Ουάσιγκτον. «Η…

Η βραζιλιάνικη δημόσια πετρελαϊκή επιχείρηση Petrobras ανακοίνωσε τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου ότι έλαβε άδεια εξερευνητικής γεώτρησης για κοιτάσματα πετρελαίου σε θαλάσσια περιοχή ανοικτά του…

Οι μέχρι στιγμής θαλάσσιες μεταφορές στον Ειρηνικό Ωκεανό μέσω Supramaxes, έχουν μειωθεί σημαντικά, με τα μεγαλύτερα σε χωρητικότητα Ultramaxes και Panamaxes να έχουν πλέον…

Υπεγράφησαν σήμερα από τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Σταύρο Παπασταύρου, τέσσερις Υπουργικές Αποφάσεις, οι οποίες αφορούν στην επιλογή αιτούντων του διεθνούς διαγωνισμού για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ