
Τα γερμανικά ναυπηγεία επενδύοντας στην ψηφιοποίηση και την καινοτομία αλλά και αποκτώντας εξειδίκευση στην κατασκευή κρουαζιερόπλοιων και επιβατηγών πλοίων βλέπουν να κερδίζουν το στοίχημα της ανταγωνιστικότητας διεθνώς.
Από τους μεγάλους κερδισμένους ο γερμανικός ναυπηγικός όμιλος Meyer Werft GmbH, ο οποίος ανακοίνωσε ότι έλαβε νέα παραγγελία από την Carnival Corporation (USA), για τη ναυπήγηση ενός νέου κρουαζιερόπλοιου. Το νέο πλοίο χωρητικότητας 180.000 gt, θα κινείται αποκλειστικά με LNG και θα μπορεί να φιλοξενεί 5.200 επιβάτες. Είναι το δεύτερο πλοίο που παραγγέλνει η Carnival στα γερμανικά ναυπηγεία, που θα κάνει χρήση LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου. Και τα δύο πλοία θα ενταχθούν στο στόλο της P&O Cruises, το ένα το 2020 και το δεύτερο το 2022.
Πέραν της Carnival Corporation και η Norwegian Cruise Line επέλεξε τον όμιλο Meyer Werft για τη ναυπήγηση του νέου της πλοίου, του «Norwegian Encore», το οποίο αναμένεται να παραδοθεί στην εταιρεία στα τέλη φθινοπώρου του 2019.
Για τα ναυπηγεία Meyer Werft η κρουαζιέρα δίνει πνοή ζωής προσφέροντας ποιοτικές θέσεις εργασίας, υψηλής εξειδίκευσης, σε εκατοντάδες εργαζομένους. Το βιβλίο παραγγελιών των ναυπηγείων φτάνει, προς το παρόν, έως το 2023.
Αλλά καλά νέα υπάρχουν και για τα ναυπηγεία Flensburger Schiffbau-Gesellschaft (FSG). Τα τελευταία ήδη μετρούν 2 παραγγελίες για επιβατηγά-οχηματαγωγά που θα καλύψουν τις ανάγκες της ακτοπλοϊκής εταιρείας Irish Ferries. Το πρώτο θα παραδοθεί εντός του έτους και το δεύτερο έως τα μέσα του 2020. Αλλά μία σημαντική παραγγελία έχουν δεχτεί και από την εταιρεία Brittany Ferries, για ένα νέο επιβατηγό πλοίο που θα μπορεί να κινείται και με LNG. Τέλος, και η ακτοπλοϊκή εταιρεία TT-Line Company Pty Ltd επέλεξε τα γερμανικά ναυπηγεία FSG για την κατασκευή δύο μεγάλων επιβατηγών πλοίων τα οποία θα παραδοθούν το 2021.
Φωτό: Ναυτικά Χρονικά & fsg-ship.de
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ