
Αύξηση καταγράφεται στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές μεταξύ Κίνας και Ευρώπης, όπως αναφέρουν τα ειδησεογραφικά πρακτορεία Xinhuanet και China Daily.
Συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια του 2017 το σύνολο των εμπορευματικών μεταφορών με σιδηροδρομικά μέσα ανάμεσα σε Κίνα και Ευρώπη ανήλθε σε 3.673, αντιπροσωπεύοντας διπλάσια αύξηση από τις αντίστοιχες μεταφορές του 2016.
Ο κ. Yan Pengcheng, εκπρόσωπος της Εθνικής Επιτροπής Ανάπτυξης και Μεταρρυθμίσεων της Κίνας (National Development and Reform Commission- NDRC) ανέφερε ότι στόχος αποτελεί το σύνολο των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών μεταξύ Κίνας και Ευρώπης να έχει ανέλθει σε 5.000 το 2020. Όπως όλα δείχνουν ο συγκεκριμένος στόχος θα επιτευχθεί καθώς το σιδηροδρομικό δίκτυο μεταξύ τους έχει επεκταθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, συνδέοντας σήμερα την Κίνα με 36 ευρωπαϊκές χώρες.
Σύμφωνα με την Xinhuanet, ο σιδηρόδρομος αποτελεί ένα άκρως ανταγωνιστικό μέσο μεταφοράς εμπορευμάτων, καθώς υπερέχει σε ταχύτητα τα πλοία και είναι σημαντικά χαμηλότερο σε κόστος από τα εναέρια μέσα μεταφοράς.
Όπως προκύπτει από στοιχεία που παρουσίασε η China Daily, οι χώρες της Ε.Ε. αποτέλεσαν και το 2017 τον μεγαλύτερο εμπορικό συνεργάτη της Κίνας, με τον όγκο του διμερούς εμπορίου να έχει σημειώσει αύξηση της τάξεως του 15,5% πέρυσι συγκριτικά με το 2016.
Φωτό: crrcgc.cc/en
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ