
Κατακόρυφη άνοδος καταγράφηκε στις εξαγωγές φυσικού αερίου από την ανατολική ακτή της Αυστραλίας το τελευταίο εξάμηνο, λόγω της αυξημένης ζήτησης για LNG από την Κίνα.
Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Xinhuanet, το διάστημα Ιανουαρίου- Νοεμβρίου 2017 οι εισαγωγές LNG από την Κίνα σημείωσαν αύξηση πάνω από 50%, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2016.
Τον περασμένο Δεκέμβριο το λιμάνι του Gladstone στην Αυστραλία κατέγραψε ρεκόρ εξαγωγών LNG. Μεγάλες πετρελαϊκές εταιρείες, όπως η Shell, η Santos και η Origin Energy μετέφεραν το ίδιο διάστημα γύρω στους 1,99 εκατ. τόνους LNG από τις εγκαταστάσεις τους στο Queensland της Αυστραλίας προς το εξωτερικό.
Επιπλέον, στα υψηλότερα επίπεδα από ποτέ έφτασε η παραγωγή LNG από τα υποθαλάσσια κοιτάσματα που διαθέτουν η Exxon Mobil και η BHP στο Bass Strait, το οποίο αποτελεί θαλάσσιο στενό που χωρίζει την Τασμανία από την ηπειρωτική Αυστραλία.
Διεθνείς αναλυτές επισημαίνουν ότι οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες που παρατηρούνται τους δύο τελευταίους μήνες έχουν συμβάλει σημαντικά στην ενίσχυση των εξαγωγών LNG από την Αυστραλία, κυρίως προς την Κίνα, η οποία στρέφεται πλέον σε καθαρότερες μορφές ενέργειας, στο πλαίσιο της πολιτικής της χώρας να απομακρυνθεί από τον άνθρακα ως πηγή ενέργειας με στόχο τη μείωση του ποσοστού των αέριων ρύπων της χώρας.
Να σημειωθεί ότι η κυβέρνηση της Αυστραλίας έχει θέσει ως στόχο να αποτελέσει το 2018 τον μεγαλύτερο προμηθευτή LNG παγκοσμίως. Η σημαντική εξαγωγική της δραστηριότητα μπορεί να οδηγήσει σύντομα στην επίτευξη του στόχου αυτού.
Φωτό: exxonmobil.com.au
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Davie Defense Inc. εξήγγειλε τα σχέδια για την ανακαίνιση του ιστορικού ναυπηγείου Gulf Copper στο Galveston του Τέξας, ύψους $1 δισ., με στόχο…
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ