
Τριάντα δύο άνθρωποι, 30 Ιρανοί και δύο υπήκοοι Μπαγκλαντές, αγνοούνται εδώ και λίγες ώρες, έπειτα από τη σύγκρουση στην Ανατολική Σινική Θάλασσα ενός φορτηγού πλοίου και ενός δεξαμενόπλοιου, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ αλλά και ξένα ειδησεογραφικά μέσα. Η σύγκρουση σημειώθηκε 160 μίλια στα ανοιχτά των ανατολικών ακτών της Κίνας, κοντά στη Σαγκάη.
Στο δεξαμενόπλοιο μήκους 274 μέτρων, το οποίο μετέφερε 136.000 τόνους πετρελαίου, μετά την σύγκρουση, όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Μεταφορών της Κίνας, προκλήθηκε διαρροή πετρελαίου και ξέσπασε πυρκαγιά. Σύμφωνα με το κινεζικό Υπουργείο, το υπό σημαία Παναμά πλοίο «χάθηκε ολοκληρωτικά στις φλόγες».
Η σύγκρουση των δύο πλοίων σημειώθηκε εχθές γύρω στις 20:00 τοπική ώρα (14:00 ώρα Ελλάδας). Η τύχη του πληρώματός του δεξαμενοπλοίου, που αποτελείτο από 32 άτομα, 30 Ιρανούς και δύο πολίτες του Μπανγκλαντές, αγνοείται.
Συνεχίζονται με αμείωτη ένταση οι επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης, σύμφωνα με το κινεζικό Υπουργείο Μεταφορών, που διευκρινίζει στην ανακοίνωσή του πως το άλλο πλοίο, ένα κινεζικό φορτηγό πλοίο, «δεν υπέστη ζημιές που να θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλειά του».
Το κινεζικό πλοίο, το νηολογημένο στο Χονγκ Κονγκ «CF Crystal» που μετέφερε σιτάρι, είχε 21μελές πλήρωμά το οποίο και διασώθηκε και όλοι είναι καλά στην υγεία τους.
Στις επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης συμμετέχει, επίσης, ένα πλοίο της νοτιοκορεατικής ακτοφυλακής καθώς και ένα αεροσκάφος.
Φωτό Αρχείου: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/LUIS MONROY
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ