
Ανοδική πορεία καταγράφει η οικονομία της Σιγκαπούρης, σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση του πρωθυπουργού της χώρας, Lee Hsien Loong. Συγκεκριμένα το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν της χώρας αυξήθηκε κατά 3,5% κατά τη διάρκεια του 2017, συγκριτικά με το 2016, γεγονός που προκάλεσε εντύπωση καθώς η ανάπτυξη της οικονομίας σημείωσε διπλάσια αύξηση συγκριτικά τις αρχικές προβλέψεις της κυβέρνησης.
Ο πρωθυπουργός της χώρας ανέφερε επίσης ότι πρόκειται να γίνουν επενδύσεις στην Σιγκαπούρη σε έργα υποδομής και μεταφορών με στόχο την περαιτέρω οικονομική αναδιάρθρωσή της.
Η οικονομική ανάπτυξη της χώρας οφείλεται σε ένα σημαντικό βαθμό στην αύξηση της εξαγωγικής της δραστηριότητας, σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg.
Οικονομικοί αναλυτές επισημαίνουν ότι η οικονομία της χώρας δεν θα σημειώσει περαιτέρω αύξηση κατά τη διάρκεια του 2018, γεγονός όμως που δεν θα πρέπει να προκαλεί ανησυχία, διότι δείχνει ότι η οικονομική κατάσταση στην χώρα χαρακτηρίζεται από μια σταθερότητα.
Συγχρόνως, ένα άλλο μεγάλο ναυτιλιακό κέντρο σημειώνει επίσης μια αξιόλογη πορεία. Πρόκειται για τη Σαγκάη, καθώς το λιμάνι της πόλης κατέγραψε παγκόσμιο ρεκόρ αναφορικά με την ετήσια διακίνηση φορτίων που ξεπέρασε τα 40 εκατ. TEUs το περασμένο έτος.
Σύμφωνα με στοιχεία του Shanghai International Port Group, το λιμάνι ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1978 διακινώντας την χρονιά εκείνη μόλις 7.951 TEUs. To 2011 η ετήσια διακίνηση φορτίων από τον λιμένα της Σαγκάης ξεπέρασε τα 30 εκατ. TEUs.
Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των δραστηριοτήτων του λιμένα, τον περασμένο Δεκέμβριο ξεκίνησε τη λειτουργία του ο μεγαλύτερος στον κόσμο αυτοματοποιημένος τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων με ονομασία Shanghai Yangshan Deep Water Port.
Οι εργασίες του αυτοματοποιημένου τερματικού σταθμού συμβάλλουν στην εδραίωση της θέσης της Σαγκάης ως ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς και στην ενίσχυση του στόχου να αποτελέσει η Σαγκάη ένα παγκόσμιο ναυτιλιακό κέντρο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ