
Ανοδική πορεία καταγράφει η οικονομία της Σιγκαπούρης, σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση του πρωθυπουργού της χώρας, Lee Hsien Loong. Συγκεκριμένα το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν της χώρας αυξήθηκε κατά 3,5% κατά τη διάρκεια του 2017, συγκριτικά με το 2016, γεγονός που προκάλεσε εντύπωση καθώς η ανάπτυξη της οικονομίας σημείωσε διπλάσια αύξηση συγκριτικά τις αρχικές προβλέψεις της κυβέρνησης.
Ο πρωθυπουργός της χώρας ανέφερε επίσης ότι πρόκειται να γίνουν επενδύσεις στην Σιγκαπούρη σε έργα υποδομής και μεταφορών με στόχο την περαιτέρω οικονομική αναδιάρθρωσή της.
Η οικονομική ανάπτυξη της χώρας οφείλεται σε ένα σημαντικό βαθμό στην αύξηση της εξαγωγικής της δραστηριότητας, σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg.
Οικονομικοί αναλυτές επισημαίνουν ότι η οικονομία της χώρας δεν θα σημειώσει περαιτέρω αύξηση κατά τη διάρκεια του 2018, γεγονός όμως που δεν θα πρέπει να προκαλεί ανησυχία, διότι δείχνει ότι η οικονομική κατάσταση στην χώρα χαρακτηρίζεται από μια σταθερότητα.
Συγχρόνως, ένα άλλο μεγάλο ναυτιλιακό κέντρο σημειώνει επίσης μια αξιόλογη πορεία. Πρόκειται για τη Σαγκάη, καθώς το λιμάνι της πόλης κατέγραψε παγκόσμιο ρεκόρ αναφορικά με την ετήσια διακίνηση φορτίων που ξεπέρασε τα 40 εκατ. TEUs το περασμένο έτος.
Σύμφωνα με στοιχεία του Shanghai International Port Group, το λιμάνι ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1978 διακινώντας την χρονιά εκείνη μόλις 7.951 TEUs. To 2011 η ετήσια διακίνηση φορτίων από τον λιμένα της Σαγκάης ξεπέρασε τα 30 εκατ. TEUs.
Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των δραστηριοτήτων του λιμένα, τον περασμένο Δεκέμβριο ξεκίνησε τη λειτουργία του ο μεγαλύτερος στον κόσμο αυτοματοποιημένος τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων με ονομασία Shanghai Yangshan Deep Water Port.
Οι εργασίες του αυτοματοποιημένου τερματικού σταθμού συμβάλλουν στην εδραίωση της θέσης της Σαγκάης ως ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς και στην ενίσχυση του στόχου να αποτελέσει η Σαγκάη ένα παγκόσμιο ναυτιλιακό κέντρο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Ενθαρρυντικά μηνύματα εκπέμπει η Βραζιλία προς την αγορά των Capesizes, καθώς η παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της χώρας συνεχίζει την ανοδική της πορεία με «οδηγό» τη…

Η τεχνολογία της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που θεωρείται ένας από τους πλέον κρίσιμους πυλώνες της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης, δέχεται ισχυρό πλήγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.…

Η τεχνολογία του υγρού υδρογόνου αναδεικνύεται ως ο πλέον υποσχόμενος πυλώνας για τη μετάβαση προς ένα καθαρότερο ενεργειακό μέλλον, και η Ευρώπη κάνει τώρα…

Διόλου ενθαρρυντικά δεν είναι τα μηνύματα του τριμηνιαίου δείκτη Seafarers Happiness Index για την ευημερία των ναυτικών, με τις συνεχείς αναταράξεις να έχουν αποτελέσει…

Καθώς η ναυπηγική βιομηχανία εξελίσσεται σε σημείο σύγκλισης Ουάσιγκτον και Σεούλ, οι συμπράξεις ανάμεσα σε κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες των δύο χωρών βαίνουν με ταχύτατους…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ