
Σημαντική άνοδος προβλέπεται για την οικονομία της Ινδίας τα επόμενα χρόνια. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το World Economic Forum, η ινδική οικονομία αναμένεται να διπλασιαστεί και να φτάσει τα $5 τρις μέχρι το 2025.
Οι λόγοι για αυτήν την εκρηκτική άνοδο είναι η τεχνολογική καινοτομία στην οποία επενδύει η χώρα και το πολυπληθές εργατικό δυναμικό της. Αναφορικά με το τελευταίο, εκτιμάται ότι το 2050 η χώρα θα διαθέτει τον μεγαλύτερο σε αριθμό πληθυσμό που θα εργάζεται παγκοσμίως και συγχρόνως τον νεαρότερο σε ηλικία.
Επίσης, ο αριθμός των νοικοκυριών της μεσαίας τάξης στην Ινδία αναμένεται ότι θα έχει υπερδιπλασιαστεί μέχρι το 2050, γεγονός που θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη κατανάλωση ενεργειακών πόρων, ενώ έντονο είναι το κύμα αστικοποίησης, καθώς εκτιμάται ότι μέχρι το 2025 το 40% του ινδικού πληθυσμού θα διαμένει στις πόλεις.
Ένας άλλος παράγοντας που θα συμβάλει στην ανάπτυξη της ινδικής οικονομίας είναι η ισχυροποίηση του ινδικού νομίσματος και οι φορολογικές μεταρρυθμίσεις που έχουν ήδη υλοποιηθεί στην χώρα. Επιπλέον, τα χαμηλά επίπεδα ανεργίας και ο μειωμένος πληθωρισμός που καταγράφονται στην χώρα αποτελούν ακόμα δύο σημαντικούς παράγοντες. Συγκεκριμένα, η ανεργία στην Ινδία μειώθηκε κατά το ήμισυ σχεδόν μέσα σε έναν χρόνο, από 9,5% το 2016 σε 4,8% το 2017. Αναφορικά με τον πληθωρισμό της Ινδίας, τα τελευταία χρόνια σημειώνει συνεχή πτώση, φτάνοντας σήμερα στο 2,3%.
Η Ινδία αποτελεί σήμερα την έβδομη μεγαλύτερη οικονομία παγκοσμίως, αλλά οικονομικοί αναλυτές εκτιμούν ότι μέχρι το 2050 θα κατέχει την δεύτερη θέση, αφήνοντας πίσω τις οικονομίες της Γερμανίας, των ΗΠΑ, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιαπωνίας.
Φωτό: youtube.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ