
Μετά από ένα θετικό 2017, η κρουαζιέρα αναμένεται να βιώσει ένα ακόμα πιο θετικό 2018, με αύξηση κερδών αλλά και σημαντική ενίσχυση του αριθμού των επιβατών. Συγκεκριμένα η Διεθνής Ένωση Κρουαζιέρας (CLIA) αναμένει για το 2018, περί τους 27,2 εκατ. επιβάτες να επιλέξουν για τις διακοπές τους μία κρουαζιέρα, όταν το 2017 ο αριθμός εκτιμάται πως θα αγγίξει τους 25,8 εκ. επιβάτες.
Η αύξηση του αριθμού των επιβατών οδηγεί και στην ανάγκη για νέα πλοία, που θα ικανοποιούν τις αυξανόμενες απαιτήσεις για πιο φιλικά προς το περιβάλλον κρουαζιερόπλοια αλλά και για πλοία που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες ενός ολοένα και πιο απαιτητικού επιβατικού κοινού.
Συνολικά το 2018 αναμένεται να εισέλθουν στην αγορά 27 νέα κρουαζιερόπλοια. Το πλέον εντυπωσιακό από αυτά αναμένεται να είναι το «Symphony of the Seas» της Royal Caribbean, το οποίο θα αποσπάσει τον τίτλο του μεγαλύτερου κρουαζιερόπλοιου στον κόσμο, χωρητικότητας 230.000 gt και με 28 περισσότερες καμπίνες από το αδελφό του πλοίο «Harmony of the Seas», που προς το παρόν κρατά τα σκήπτρα του μεγαλύτερου κρουαζιερόπλοιου.

Εντυπωσιακό, όμως, αναμένεται να είναι και το «MS Roald Amundsen», το οποίο θα ξεκινήσει τα δρομολόγιά του μέσα στο 2018, προσφέροντας στους 530 επιβάτες του κρουαζιέρες στα παγωμένα νερά της Ανταρκτικής αλλά και στα ύδατα της Χιλής.
Σε εξίσου παγωμένα ύδατα θα πλέει και το νέο κρουαζιερόπλοιο της Norwegian Cruise Line, το «Norwegian Bliss». Το τελευταίο με home port το Σιάτλ θα προσφέρει κρουαζιέρες στην Αλάσκα, φιλοξενώντας 4.000 επιβάτες.
Πολυτελές και άκρως εντυπωσιακό αναμένεται να είναι και το «Celebrity-Edge» της Celebrity Cruises, το οποίο θα προσφέρει κρουαζιέρες στα νησιά της Καραϊβικής, από τα τέλη του 2018 και μετά.

Τέλος, το Top 5 των νέων κρουαζιερόπλοιων του 2018 κλείνει το «AIDAnova» της Aida Cruises, το μεγαλύτερο του στόλου της εταιρείας και το οποίο θα κινείται αποκλειστικά με υγροποιημένο φυσικό αέριο, καθιστώντας το ένα απόλυτα πράσινο πλοίο.
Φωτό: hurtigruten.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Ενθαρρυντικά μηνύματα εκπέμπει η Βραζιλία προς την αγορά των Capesizes, καθώς η παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της χώρας συνεχίζει την ανοδική της πορεία με «οδηγό» τη…

Η τεχνολογία της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που θεωρείται ένας από τους πλέον κρίσιμους πυλώνες της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης, δέχεται ισχυρό πλήγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.…

Η τεχνολογία του υγρού υδρογόνου αναδεικνύεται ως ο πλέον υποσχόμενος πυλώνας για τη μετάβαση προς ένα καθαρότερο ενεργειακό μέλλον, και η Ευρώπη κάνει τώρα…

Διόλου ενθαρρυντικά δεν είναι τα μηνύματα του τριμηνιαίου δείκτη Seafarers Happiness Index για την ευημερία των ναυτικών, με τις συνεχείς αναταράξεις να έχουν αποτελέσει…

Καθώς η ναυπηγική βιομηχανία εξελίσσεται σε σημείο σύγκλισης Ουάσιγκτον και Σεούλ, οι συμπράξεις ανάμεσα σε κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες των δύο χωρών βαίνουν με ταχύτατους…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ