
Μετά από ένα θετικό 2017, η κρουαζιέρα αναμένεται να βιώσει ένα ακόμα πιο θετικό 2018, με αύξηση κερδών αλλά και σημαντική ενίσχυση του αριθμού των επιβατών. Συγκεκριμένα η Διεθνής Ένωση Κρουαζιέρας (CLIA) αναμένει για το 2018, περί τους 27,2 εκατ. επιβάτες να επιλέξουν για τις διακοπές τους μία κρουαζιέρα, όταν το 2017 ο αριθμός εκτιμάται πως θα αγγίξει τους 25,8 εκ. επιβάτες.
Η αύξηση του αριθμού των επιβατών οδηγεί και στην ανάγκη για νέα πλοία, που θα ικανοποιούν τις αυξανόμενες απαιτήσεις για πιο φιλικά προς το περιβάλλον κρουαζιερόπλοια αλλά και για πλοία που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες ενός ολοένα και πιο απαιτητικού επιβατικού κοινού.
Συνολικά το 2018 αναμένεται να εισέλθουν στην αγορά 27 νέα κρουαζιερόπλοια. Το πλέον εντυπωσιακό από αυτά αναμένεται να είναι το «Symphony of the Seas» της Royal Caribbean, το οποίο θα αποσπάσει τον τίτλο του μεγαλύτερου κρουαζιερόπλοιου στον κόσμο, χωρητικότητας 230.000 gt και με 28 περισσότερες καμπίνες από το αδελφό του πλοίο «Harmony of the Seas», που προς το παρόν κρατά τα σκήπτρα του μεγαλύτερου κρουαζιερόπλοιου.
Εντυπωσιακό, όμως, αναμένεται να είναι και το «MS Roald Amundsen», το οποίο θα ξεκινήσει τα δρομολόγιά του μέσα στο 2018, προσφέροντας στους 530 επιβάτες του κρουαζιέρες στα παγωμένα νερά της Ανταρκτικής αλλά και στα ύδατα της Χιλής.
Σε εξίσου παγωμένα ύδατα θα πλέει και το νέο κρουαζιερόπλοιο της Norwegian Cruise Line, το «Norwegian Bliss». Το τελευταίο με home port το Σιάτλ θα προσφέρει κρουαζιέρες στην Αλάσκα, φιλοξενώντας 4.000 επιβάτες.
Πολυτελές και άκρως εντυπωσιακό αναμένεται να είναι και το «Celebrity-Edge» της Celebrity Cruises, το οποίο θα προσφέρει κρουαζιέρες στα νησιά της Καραϊβικής, από τα τέλη του 2018 και μετά.
Τέλος, το Top 5 των νέων κρουαζιερόπλοιων του 2018 κλείνει το «AIDAnova» της Aida Cruises, το μεγαλύτερο του στόλου της εταιρείας και το οποίο θα κινείται αποκλειστικά με υγροποιημένο φυσικό αέριο, καθιστώντας το ένα απόλυτα πράσινο πλοίο.
Φωτό: hurtigruten.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σημαντικές απώλειες κατέγραψε σε εβδομαδιαία βάση η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους να υποχωρούν για 14η διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World…
Μια πρόσφατη εξέλιξη που σηματοδοτεί ένα ακόμα βήμα προς την εμπορική αξιοποίηση της αμμωνίας ως εναλλακτικού ναυτιλιακού καυσίμου ήρθε από τη συνεργασία των Kawasaki…
Στην έκθεση Gastech 2025, που διεξήχθη στο Μιλάνο, η Samsung Heavy Industries (SHI) ανακοίνωσε την πρώτη παγκοσμίως έγκριση τύπου (AiP) για υιοθέτηση πυρηνικού αντιδραστήρα…
Ισχυρό πλήγμα υπέστη η αυστραλιανή εταιρεία φυσικού αερίου Santos, μετά το «ναυάγιο» της εξαγοράς της από κοινοπραξία με επικεφαλής τον κολοσσό ADNOC. Συγκεκριμένα, την…
Η προσφορά χωρητικότητας των δεξαμενόπλοιων, σε γενικό πλαίσιο, βρίσκεται σε σχετικά υψηλά επίπεδα, ενώ παράλληλα επεκτείνεται με ταχείς ρυθμούς, ιδίως αν λάβει κανείς υπόψη…
Αναντίρρητα, την τελευταία πενταετία η διεθνής κοινότητα έχει ταλανιστεί από αλλεπάλληλες κρίσεις −γεωπολιτικές, υγειονομικές, ενεργειακές− που έχουν επηρεάσει το σύνολο των βιομηχανιών, με το…
Η αξιοποίηση των εναλλακτικών καυσίμων για την πρόωση των πλοίων γνωρίζει σημαντική πρόοδο τα τελευταία χρόνια, καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης.…
Τα Capesizes συνεχίζουν να κυριαρχούν στην αγορά των πλοίων χύδην ξηρού φορτίου και τον Σεπτέμβριο, με τα κέρδη τους να παραμένουν ανθεκτικά εν μέσω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ