
Της Μαρίας Μπερτζελέτου, Ναυτιλιακής Αναλύτριας
Κατά μέσο όρο 34,1 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως σε κεφαλαιουχικές δαπάνες θα κατευθυνθούν σε 1.673 πεδία πετρελαίου και φυσικού αερίου στη Ρωσία μεταξύ 2018 και 2020, σύμφωνα με την GlobalData, κορυφαία εταιρεία δεδομένων και αναλύσεων.
Οι κεφαλαιουχικές δαπάνες στα ρωσικά παραδοσιακά πετρελαϊκά έργα θα αυξήθουν στα 55 δισεκατομμύρια δολάρια κατά την τριετή περίοδο, ενώ τα πετρελαιοφόρα πεδία θα απαιτήσουν 7,1 δισεκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο.
Στα χερσαία έργα θα κατευθυνθεί πάνω από το 85% των κεφαλαιουχικών δαπανών ύψους 102,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων στη Ρωσία ή 88 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2020.
Ενώ στα θαλάσσια έργα θα χρειαστούν 14,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε κεφαλαιουχικές δαπάνες για την συγκεκριμένη περίοδο. Η GlobalData αναμένει ότι η Gazprom μαζί με τη Gazprom Neft θα οδηγήσουν την κούρσα επενδύοντας 37,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε ανάντη έργα στη Ρωσία έως το 2020.
Η Rosneft Oil Company και η Lukoil Oil Company θα ακολουθήσουν με 30,9 δισεκατομμύρια δολάρια και 14,1 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η παραγωγή του τομέα Bovanenkovskoye από τη Gazprom θα αντλήσει επενδύσεις κεφαλαίου 5 δισεκατομμύρια δολάρια που θα δαπανηθούν μεταξύ 2018 και 2020, ακολουθούμενη από τη μονάδα φυσικού αερίου Kovyktinskoye πάλι της Gazprom με 4,3 δισεκατομμύρια δολάρια για τρία χρόνια σε κεφαλαιουχικές δαπάνες.
Η εταιρεία Rosneft Oil Company για τα πεδία Samotlorskoye θα χρειαστεί μια κεφαλαιακή επένδυση ύψους 2,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2020.
Η GlobalData αναφέρει ότι η μέση εναπομένουσα κεφαλαιακή δαπάνη ανά βαρέλι ισοδυνάμου πετρελαίου (capex/boe) για τα ρωσικά έργα ανέρχεται στα 6 δολάρια.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/JESS JONES/
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση στο orderbook των containerships, το οποίο πλέον έχει ξεπεράσει το φράγμα των 10 εκατ. TEUS. Αξίζει να σημειωθεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ