
Dry
Αύξηση καταγράφεται στους ναύλους των πλοίων κατηγορίας Capesize. Συγκεκριμένα οι ναύλοι στα ετήσια συμβόλαια για δρομολόγια Ατλαντικού και Ειρηνικού ανέρχονται σε $18.000/ημέρα, συγκριτικά με τα $16.000/ημέρα τον περασμένο Νοέμβριο.
Την ίδια αυξητική πορεία ακολουθούν και οι ναύλοι στα Panamaxes στα συμβόλαια εξαμηνιαίας διάρκειας καθώς αυτήν την εβδομάδα άγγιξαν τα $16.250/ημέρα στα δρομολόγια του Ατλαντικού, συγκριτικά με τα $13.500/ημέρα τις δύο προηγούμενες εβδομάδες. Ωστόσο, στα μακροχρόνια συμβόλαια των Panamaxes οι ναύλοι έχουν σημειώσει πτώση. Στα συμβόλαια ετήσιας διάρκειας οι ναύλοι ανέρχονται σε $12.000/ημέρα στα δρομολόγια του Ατλαντικού και σε $11.000/ημέρα στα δρομολόγια του Ειρηνικού.
Οι ναύλοι στα πλοία κατηγορίας Handy για ετήσια συμβόλαια ανέρχονται σε $9.000/ημέρα στα δρομολόγια του Ατλαντικού και σε $8.250/ημέρα στα δρομολόγια του Ειρηνικού, σε σχέση με τα $8.750/ημέρα και τα $8.000/ημέρα, αντίστοιχα, στα μέσα του περασμένου Νοεμβρίου.
Wet
Οι ναύλοι στα πλοία κατηγορίας VLCC ανέρχονται σε $28.000/ημέρα για ετήσια συμβόλαια, παραμένοντας σε σταθερά επίπεδα σε σχέση με την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου. Το ίδιο ισχύει και στα Suezmaxes, των οποίων οι ναύλοι αγγίζουν τα $18.750/ημέρα και τα $20.000/ημέρα για συμβόλαια ετήσιας και διετούς διάρκειας, αντίστοιχα.
Σε ό, τι αφορά τα Aframaxes οι ναύλοι ανέρχονται σε $15.500/ημέρα και σε $16.000/ημέρα για ετήσια και διετή συμβόλαια, αντίστοιχα.
Σταθερά επίπεδα για τους ναύλους των product tankers. Οι ναύλοι στα ετήσια συμβόλαια των MR και LR1 tankers ανήλθαν σε $13.750/ημέρα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ