
Dry
Αύξηση καταγράφεται στους ναύλους των πλοίων κατηγορίας Capesize. Συγκεκριμένα οι ναύλοι στα ετήσια συμβόλαια για δρομολόγια Ατλαντικού και Ειρηνικού ανέρχονται σε $18.000/ημέρα, συγκριτικά με τα $16.000/ημέρα τον περασμένο Νοέμβριο.
Την ίδια αυξητική πορεία ακολουθούν και οι ναύλοι στα Panamaxes στα συμβόλαια εξαμηνιαίας διάρκειας καθώς αυτήν την εβδομάδα άγγιξαν τα $16.250/ημέρα στα δρομολόγια του Ατλαντικού, συγκριτικά με τα $13.500/ημέρα τις δύο προηγούμενες εβδομάδες. Ωστόσο, στα μακροχρόνια συμβόλαια των Panamaxes οι ναύλοι έχουν σημειώσει πτώση. Στα συμβόλαια ετήσιας διάρκειας οι ναύλοι ανέρχονται σε $12.000/ημέρα στα δρομολόγια του Ατλαντικού και σε $11.000/ημέρα στα δρομολόγια του Ειρηνικού.
Οι ναύλοι στα πλοία κατηγορίας Handy για ετήσια συμβόλαια ανέρχονται σε $9.000/ημέρα στα δρομολόγια του Ατλαντικού και σε $8.250/ημέρα στα δρομολόγια του Ειρηνικού, σε σχέση με τα $8.750/ημέρα και τα $8.000/ημέρα, αντίστοιχα, στα μέσα του περασμένου Νοεμβρίου.
Wet
Οι ναύλοι στα πλοία κατηγορίας VLCC ανέρχονται σε $28.000/ημέρα για ετήσια συμβόλαια, παραμένοντας σε σταθερά επίπεδα σε σχέση με την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου. Το ίδιο ισχύει και στα Suezmaxes, των οποίων οι ναύλοι αγγίζουν τα $18.750/ημέρα και τα $20.000/ημέρα για συμβόλαια ετήσιας και διετούς διάρκειας, αντίστοιχα.
Σε ό, τι αφορά τα Aframaxes οι ναύλοι ανέρχονται σε $15.500/ημέρα και σε $16.000/ημέρα για ετήσια και διετή συμβόλαια, αντίστοιχα.
Σταθερά επίπεδα για τους ναύλους των product tankers. Οι ναύλοι στα ετήσια συμβόλαια των MR και LR1 tankers ανήλθαν σε $13.750/ημέρα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ