
Μειωμένα έσοδα κατέγραψαν τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας το τρίτο τρίμηνο του 2017. Η μείωση των εσόδων οφείλεται στο μικρότερο αριθμό παραγγελιών που έλαβαν για νέα πλοία τα ναυπηγεία της χώρας σε σχέση με τα προηγούμενα έτη, αλλά και στις χαμηλότερες τιμές ναυπήγησης των νέων πλοίων.
Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Yonhap News Agency, η Hyundai Heavy Industries, ο μεγαλύτερος ναυπηγικός όμιλος του κόσμου, κατέγραψε λειτουργικά κέρδη ύψους $83,9 εκατ. κατά τη διάρκεια του Ιουλίου- Σεπτεμβρίου 2017, μειωμένα σε σχέση με τα κέρδη για την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι ($288 εκατ.). Τα έσοδα της εταιρείας το τρίτο τρίμηνο του έτους άγγιξαν τα $3,4 δις, αντιπροσωπεύοντας μείωση της τάξεως του 27,3% σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2016.
Η Samsung Heavy Industries, ο δεύτερος μεγαλύτερος ναυπηγικός όμιλος της Νότιας Κορέας, κατέγραψε λειτουργικά κέρδη ύψους $21,1 εκατ. το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, σημαντικά μειωμένα σε σχέση με τα κέρδη ύψους $75,3 εκατ. του περασμένου έτους. Τα έσοδα του ομίλου μειώθηκαν κατά 37% σε σχέση με πέρυσι.
Σε ό,τι αφορά την Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co., η εταιρεία κατάφερε να αντιστρέψει τα αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα των τελευταίων ετών, καταγράφοντας λειτουργικά κέρδη ύψους $185,7 εκατ. Τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας οφείλονται στην πώληση μέρους του μετοχικού της κεφαλαίου, καθώς και εγκαταστάσεών της, αλλά και σε περικοπές θέσεων εργασίας. Ωστόσο, τα έσοδα των ναυπηγείων της Daewoo σημείωσαν πτώση κατά 19,8% σε σχέση με πέρυσι.
Η ναυπηγική βιομηχανία της Νότιας Κορέας, η οποία πλήττεται από την παγκόσμια οικονομική κρίση και από τον έντονο ανταγωνισμό που δέχεται από τα κινέζικα ναυπηγεία, προσπαθεί να επιβιώσει μέσα από πακέτα διάσωσης. Το 2016 οι μαζικές περικοπές θέσεων εργασίας στα ναυπηγεία της χώρας ανήλθε σε πάνω από 20.000.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/YONHAP
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Στο επίκεντρο διεθνών μέσων ενημέρωσης βρίσκεται η Σάμος για μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες την επόμενη σεζόν. Σύμφωνα με το Travel and Tour World, το νησί…

Δύο μόλις εβδομάδες πριν από την εκπνοή του 2025, η παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά χύδην ξηρού φορτίου καταγράφει ένα σημαντικό ορόσημο, με τις διά θαλάσσης…

Η λειψυδρία έχει επανέλθει δυναμικά στο προσκήνιο, καθώς οι μειωμένες βροχοπτώσεις και οι υψηλές θερμοκρασίες των τελευταίων ετών επηρεάζουν όλο και περισσότερο τα υδατικά…

Σε κατάσταση ακυβερνησίας βρίσκεται δεξαμενόπλοιο με σημαία Λιβερίας και 28μελές πλήρωμα, στη θαλάσσια περιοχή 12,7 ναυτικά μίλια νοτιοανατολικά της Σκύρου, λόγω απώλειας ηλεκτρικής ενέργειας…

Η Ρωσία επιτέθηκε στο λιμάνι Πιβντένι, στη νότια Ουκρανία, σήμερα, έγινε γνωστό από Ουκρανούς αξιωματούχους, καθώς κλιμακώνει τα πλήγματα στην περιφέρεια της Οδησσού κατά…

Διήμερη επίσκεψη πραγματοποίησε την Πέμπτη 18 και Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2025 σε Λήμνο και Άγιο Ευστράτιο, ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανος Γκίκας.…

Την ένταξη του νεότευκτου «AEGEAN WINNER» στον στόλο της επισημοποίησε η Arcadia, συμφερόντων των αδελφών Αγγελόπουλου, σε ειδική τελετή ονοματοδοσίας που πραγματοποιήθηκε στις ναυπηγικές…

Αζέρικα καύσιμα εισήλθαν στην Αρμενία, στην πρώτη εμπορική συναλλαγή ύστερα από πάνω από τρεις δεκαετίες πολέμων μεταξύ των δύο χωρών, ανακοίνωσε την Παρασκευή 19…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ