
Μειωμένα έσοδα κατέγραψαν τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας το τρίτο τρίμηνο του 2017. Η μείωση των εσόδων οφείλεται στο μικρότερο αριθμό παραγγελιών που έλαβαν για νέα πλοία τα ναυπηγεία της χώρας σε σχέση με τα προηγούμενα έτη, αλλά και στις χαμηλότερες τιμές ναυπήγησης των νέων πλοίων.
Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Yonhap News Agency, η Hyundai Heavy Industries, ο μεγαλύτερος ναυπηγικός όμιλος του κόσμου, κατέγραψε λειτουργικά κέρδη ύψους $83,9 εκατ. κατά τη διάρκεια του Ιουλίου- Σεπτεμβρίου 2017, μειωμένα σε σχέση με τα κέρδη για την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι ($288 εκατ.). Τα έσοδα της εταιρείας το τρίτο τρίμηνο του έτους άγγιξαν τα $3,4 δις, αντιπροσωπεύοντας μείωση της τάξεως του 27,3% σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2016.
Η Samsung Heavy Industries, ο δεύτερος μεγαλύτερος ναυπηγικός όμιλος της Νότιας Κορέας, κατέγραψε λειτουργικά κέρδη ύψους $21,1 εκατ. το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, σημαντικά μειωμένα σε σχέση με τα κέρδη ύψους $75,3 εκατ. του περασμένου έτους. Τα έσοδα του ομίλου μειώθηκαν κατά 37% σε σχέση με πέρυσι.
Σε ό,τι αφορά την Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co., η εταιρεία κατάφερε να αντιστρέψει τα αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα των τελευταίων ετών, καταγράφοντας λειτουργικά κέρδη ύψους $185,7 εκατ. Τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας οφείλονται στην πώληση μέρους του μετοχικού της κεφαλαίου, καθώς και εγκαταστάσεών της, αλλά και σε περικοπές θέσεων εργασίας. Ωστόσο, τα έσοδα των ναυπηγείων της Daewoo σημείωσαν πτώση κατά 19,8% σε σχέση με πέρυσι.
Η ναυπηγική βιομηχανία της Νότιας Κορέας, η οποία πλήττεται από την παγκόσμια οικονομική κρίση και από τον έντονο ανταγωνισμό που δέχεται από τα κινέζικα ναυπηγεία, προσπαθεί να επιβιώσει μέσα από πακέτα διάσωσης. Το 2016 οι μαζικές περικοπές θέσεων εργασίας στα ναυπηγεία της χώρας ανήλθε σε πάνω από 20.000.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/YONHAP
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ