
Μειωμένα έσοδα κατέγραψαν τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας το τρίτο τρίμηνο του 2017. Η μείωση των εσόδων οφείλεται στο μικρότερο αριθμό παραγγελιών που έλαβαν για νέα πλοία τα ναυπηγεία της χώρας σε σχέση με τα προηγούμενα έτη, αλλά και στις χαμηλότερες τιμές ναυπήγησης των νέων πλοίων.
Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Yonhap News Agency, η Hyundai Heavy Industries, ο μεγαλύτερος ναυπηγικός όμιλος του κόσμου, κατέγραψε λειτουργικά κέρδη ύψους $83,9 εκατ. κατά τη διάρκεια του Ιουλίου- Σεπτεμβρίου 2017, μειωμένα σε σχέση με τα κέρδη για την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι ($288 εκατ.). Τα έσοδα της εταιρείας το τρίτο τρίμηνο του έτους άγγιξαν τα $3,4 δις, αντιπροσωπεύοντας μείωση της τάξεως του 27,3% σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2016.
Η Samsung Heavy Industries, ο δεύτερος μεγαλύτερος ναυπηγικός όμιλος της Νότιας Κορέας, κατέγραψε λειτουργικά κέρδη ύψους $21,1 εκατ. το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, σημαντικά μειωμένα σε σχέση με τα κέρδη ύψους $75,3 εκατ. του περασμένου έτους. Τα έσοδα του ομίλου μειώθηκαν κατά 37% σε σχέση με πέρυσι.
Σε ό,τι αφορά την Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co., η εταιρεία κατάφερε να αντιστρέψει τα αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα των τελευταίων ετών, καταγράφοντας λειτουργικά κέρδη ύψους $185,7 εκατ. Τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας οφείλονται στην πώληση μέρους του μετοχικού της κεφαλαίου, καθώς και εγκαταστάσεών της, αλλά και σε περικοπές θέσεων εργασίας. Ωστόσο, τα έσοδα των ναυπηγείων της Daewoo σημείωσαν πτώση κατά 19,8% σε σχέση με πέρυσι.
Η ναυπηγική βιομηχανία της Νότιας Κορέας, η οποία πλήττεται από την παγκόσμια οικονομική κρίση και από τον έντονο ανταγωνισμό που δέχεται από τα κινέζικα ναυπηγεία, προσπαθεί να επιβιώσει μέσα από πακέτα διάσωσης. Το 2016 οι μαζικές περικοπές θέσεων εργασίας στα ναυπηγεία της χώρας ανήλθε σε πάνω από 20.000.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/YONHAP
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
H τιμή του χρυσού υποχώρησε κατά 6% στις 21 Οκτωβρίου, γεγονός που αποτελεί τη μεγαλύτερη ημερήσια πτώση των τελευταίων δώδεκα και πλέον ετών, αναφέρει…
Ακάθεκτη προελαύνει η CMA CGM σε ό,τι αφορά την επέκταση του δικτύου της στην Κεντρική Ευρώπη, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να ενισχύει…
Συγκεκριμένα, η φύτευση σόγιας στη Βραζιλία βαίνει με ταχύτατους ρυθμούς, γεγονός που ενισχύει τις προοπτικές για παραγωγή-ρεκόρ και πρώιμη συγκομιδή. Ειδικότερα, η πρόβλεψη για…
Εκτός Ρωσίας φαίνεται να ωθούν το ρωσικό πετρέλαιο οι αυξανόμενες ουκρανικές επιθέσεις στα διυλιστήρια της χώρας, οι οποίες καθιστούν αναγκαστική την εκτροπή των φορτίων…
Εν μέσω επιβράδυνσης των παγκόσμιων παραγγελιών για νεότευκτα πλοία κατά τη διάρκεια του 2025, τα ναυπηγεία της Κίνας και της Νότιας Κορέας κατορθώνουν να…
Σε μια σημαντική δωρεά προχώρησε ο εφοπλιστής και πρώην Δήμαρχος Οινουσσών Ευάγγελος Ηλ. Αγγελάκος και η οικογένεια του. Αναλυτικότερα, η δωρεά αφορά την ενίσχυση…
Η πολιτική που χαράσσουν οι δύο οικονομικοί γίγαντες στο πλαίσιο του εμπορικού πολέμου, βάσει στοιχείων της Braemar, διαφαίνεται ότι ασκεί καθοδικές πιέσεις στη ναυλαγορά…
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου που περιλαμβάνει το Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων έκανε σήμερα ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ