
Παρά το γεγονός ότι οι αναλυτές επισημαίνουν την προτίμηση των πλοιοκτητών προς πλοία μικρής χωρητικότητας, υπάρχουν διεθνείς παίκτες που μεταστρέφουν το ενδιαφέρον τους προς τα μεσαίου και τα μεγάλου μεγέθους πλοία.
Η ναυτιλιακή εταιρεία GoodBulk Ltd., ιδιοκτήτρια και διαχειρίστρια πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, ανακοίνωσε ότι έχει υπογράψει συμφωνία με την επενδυτική εταιρεία CarVal Investors για την απόκτηση έως και 13 πλοίων κατηγορίας Capesize, από εταιρείες- πελάτες της δεύτερης που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα. Η παράδοση των πλοίων αναμένεται να πραγματοποιηθεί από το τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους έως και το πρώτο τρίμηνο του 2018.
Ο Πρόεδρος και CEO της GoodBulk, John Michael Radziwill, σχολίασε ότι η συνεργασία της εταιρείας με την CarVal Investors θα συμβάλει περαιτέρω στον στόχο της εταιρείας να οικοδομήσει μια βάση για επενδύσεις σε πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Από την πλευρά της CarVal Investors, επικεφαλής επενδυτής ανέφερε χαρακτηριστικά ότι οι ιδρυτές και η διοίκηση της GoodBulk αποτελούν ένα καλό παράδειγμα ενοποίησης στην αγορά των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, η οποία είναι ιδιαίτερα κατακερματισμένη την τελευταία περίοδο.
Η GoodBulk, με έδρα στο Μονακό, ιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 2016 και αποτελεί μια νέα ιδιοκτήτρια και διαχειρίστρια εταιρεία πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Στόχος της εταιρείας είναι να διαθέτει στόλο μόνο από μεταχειρισμένα bulk carriers, χωρητικότητας 50.000 έως 210.000 DWT, τα οποία να πληρούν τα πρότυπα υψηλών προδιαγραφών. Επιπλέον η Goodbulk στοχεύει σε προσέλκυση επενδυτών και funds που έχουν εμπειρία στην αγορά των dry bulk carriers.
Ο όμιλος διαθέτει 12 dry bulk carriers, εκ των οποίων 2 Supramaxes, 1 Panamax και 9 Capesizes.
Φωτό: goodbulk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Ένα σημαντικό κεφάλαιο της ιστορίας της ελληνικής ναυτιλίας, καθώς και ο διαχρονικός ρόλος των νηογνωμόνων στη διαμόρφωση ενός ασφαλούς και αξιόπιστου ναυτιλιακού πλαισίου, βρέθηκαν…

Η διεθνής ναυτιλιακή κοινότητα αποχαιρετά με βαθιά θλίψη μια εμβληματική φυσιογνωμία του κλάδου, τον δρ. Heinrich Schulte, ιδρυτή της Bernhard Schulte Shipmanagement (BSM), ο…

Πορεία επέκτασης του στόλου της χαράσσει η DryDel Shipping, ανακοινώνοντας συμφωνία με τα ναυπηγεία Namura Shipbuilding της Ιαπωνίας για την κατασκευή ενός Capesize bulk…

Δύο νέοι δορυφόροι εκτοξεύθηκαν με επιτυχία στις 17 Δεκεμβρίου 2025 στις 06:01 π.μ. ενισχύοντας το ευρωπαϊκό δορυφορικό σύστημα πλοήγησης Galileo. Η εκτόξευση πραγματοποιήθηκε από…

Σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης κινείται η αγορά των ορυκτών λιθίου, με τον όγκο των θαλάσσιων μεταφορών να καταγράφει ιστορικά υψηλά επίπεδα. Σύμφωνα με τα…

Συμφωνία πώλησης του 50% του χαρτοφυλακίου αιολικών και φωτοβολταϊκών έργων στην Ελλάδα, συνολικής ισχύος 424 MW, στην ισπανική Asterion Industrial Partners ανακοίνωσε η TotalEnergies,…

Η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στην Κίνα αναμένεται να καταγράψει ρεκόρ το 2025, με τις εκτιμήσεις ν’ αναφέρουν ότι θα ξεπεράσει τα 10 τρισεκατομμύρια κιλοβατώρες…

Η Ουγγαρία υπέγραψε στις 17 Δεκεμβρίου συμβόλαιο με τις ΗΠΑ για την παράδοση 400 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) ετησίως, δήλωσε ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ