
Παρά το γεγονός ότι οι αναλυτές επισημαίνουν την προτίμηση των πλοιοκτητών προς πλοία μικρής χωρητικότητας, υπάρχουν διεθνείς παίκτες που μεταστρέφουν το ενδιαφέρον τους προς τα μεσαίου και τα μεγάλου μεγέθους πλοία.
Η ναυτιλιακή εταιρεία GoodBulk Ltd., ιδιοκτήτρια και διαχειρίστρια πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, ανακοίνωσε ότι έχει υπογράψει συμφωνία με την επενδυτική εταιρεία CarVal Investors για την απόκτηση έως και 13 πλοίων κατηγορίας Capesize, από εταιρείες- πελάτες της δεύτερης που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα. Η παράδοση των πλοίων αναμένεται να πραγματοποιηθεί από το τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους έως και το πρώτο τρίμηνο του 2018.
Ο Πρόεδρος και CEO της GoodBulk, John Michael Radziwill, σχολίασε ότι η συνεργασία της εταιρείας με την CarVal Investors θα συμβάλει περαιτέρω στον στόχο της εταιρείας να οικοδομήσει μια βάση για επενδύσεις σε πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Από την πλευρά της CarVal Investors, επικεφαλής επενδυτής ανέφερε χαρακτηριστικά ότι οι ιδρυτές και η διοίκηση της GoodBulk αποτελούν ένα καλό παράδειγμα ενοποίησης στην αγορά των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, η οποία είναι ιδιαίτερα κατακερματισμένη την τελευταία περίοδο.
Η GoodBulk, με έδρα στο Μονακό, ιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 2016 και αποτελεί μια νέα ιδιοκτήτρια και διαχειρίστρια εταιρεία πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Στόχος της εταιρείας είναι να διαθέτει στόλο μόνο από μεταχειρισμένα bulk carriers, χωρητικότητας 50.000 έως 210.000 DWT, τα οποία να πληρούν τα πρότυπα υψηλών προδιαγραφών. Επιπλέον η Goodbulk στοχεύει σε προσέλκυση επενδυτών και funds που έχουν εμπειρία στην αγορά των dry bulk carriers.
Ο όμιλος διαθέτει 12 dry bulk carriers, εκ των οποίων 2 Supramaxes, 1 Panamax και 9 Capesizes.
Φωτό: goodbulk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ