
Παρά το γεγονός ότι οι αναλυτές επισημαίνουν την προτίμηση των πλοιοκτητών προς πλοία μικρής χωρητικότητας, υπάρχουν διεθνείς παίκτες που μεταστρέφουν το ενδιαφέρον τους προς τα μεσαίου και τα μεγάλου μεγέθους πλοία.
Η ναυτιλιακή εταιρεία GoodBulk Ltd., ιδιοκτήτρια και διαχειρίστρια πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, ανακοίνωσε ότι έχει υπογράψει συμφωνία με την επενδυτική εταιρεία CarVal Investors για την απόκτηση έως και 13 πλοίων κατηγορίας Capesize, από εταιρείες- πελάτες της δεύτερης που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα. Η παράδοση των πλοίων αναμένεται να πραγματοποιηθεί από το τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους έως και το πρώτο τρίμηνο του 2018.
Ο Πρόεδρος και CEO της GoodBulk, John Michael Radziwill, σχολίασε ότι η συνεργασία της εταιρείας με την CarVal Investors θα συμβάλει περαιτέρω στον στόχο της εταιρείας να οικοδομήσει μια βάση για επενδύσεις σε πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Από την πλευρά της CarVal Investors, επικεφαλής επενδυτής ανέφερε χαρακτηριστικά ότι οι ιδρυτές και η διοίκηση της GoodBulk αποτελούν ένα καλό παράδειγμα ενοποίησης στην αγορά των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, η οποία είναι ιδιαίτερα κατακερματισμένη την τελευταία περίοδο.
Η GoodBulk, με έδρα στο Μονακό, ιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 2016 και αποτελεί μια νέα ιδιοκτήτρια και διαχειρίστρια εταιρεία πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Στόχος της εταιρείας είναι να διαθέτει στόλο μόνο από μεταχειρισμένα bulk carriers, χωρητικότητας 50.000 έως 210.000 DWT, τα οποία να πληρούν τα πρότυπα υψηλών προδιαγραφών. Επιπλέον η Goodbulk στοχεύει σε προσέλκυση επενδυτών και funds που έχουν εμπειρία στην αγορά των dry bulk carriers.
Ο όμιλος διαθέτει 12 dry bulk carriers, εκ των οποίων 2 Supramaxes, 1 Panamax και 9 Capesizes.
Φωτό: goodbulk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ