
Η Νότια Κορέα, ο δεύτερος μεγαλύτερος αγοραστής υγροποιημένου φυσικού αερίου στον κόσμο εισήγαγε τον περασμένο Σεπτέμβριο 2,37 εκατ. μετρικούς τόνους LNG, καταγράφοντας 6% αύξηση των εισαγωγών της σε LNG, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2016. Όπως προκύπτει από στοιχεία της κυβέρνησης της Νότιας Κορέας, ο βασικός προμηθευτής LNG στην χώρα για τον περασμένο μήνα ήταν η Αυστραλία και όχι το Κατάρ, το οποίο για χρόνια προμήθευε, κυρίως με φυσικό αέριο, τη Νότια Κορέα.
Οι εισαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Νότια Κορέα από την Αυστραλία αυξήθηκαν τον περασμένο Σεπτέμβριο κατά 175%, ενώ οι εισαγωγές από το Κατάρ σημείωσαν μείωση ύψους 43%, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους.
Ωστόσο, για την περίοδο Ιανουαρίου- Σεπτεμβρίου 2017, το Κατάρ αποτέλεσε τον βασικό προμηθευτή της Νότιας Κορέας με LNG, εισάγοντας στην χώρα 8,68 εκατ. τόνους, σε σύγκριση με τους 5,24 εκατ. τόνους LNG που εισήχθησαν από την Αυστραλία.
Οι υπόλοιπες εισαγωγές της Νότιας Κορέας με LNG για τον περασμένο Σεπτέμβριο προήλθαν από τη Ρωσία, το Ομάν, τη Μαλαισία, την Ινδονησία και τις ΗΠΑ.
Στο πλαίσιο της πολιτικής της Νότιας Κορέας να μειώσει την εξάρτησή της από τον άνθρακα και την πυρηνική ενέργεια, η χώρα έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στην χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου, γεγονός που θα οδηγήσει σε συνεχή αύξηση των εισαγωγών της σε LNG.
Η χώρα προωθεί επίσης την χρήση του LNG ως καύσιμο για τα πλοία, επιδιώκοντας να ναυπηγήσει το μεγαλύτερο πλοίο στον κόσμο που θα καταναλώνει ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/KOREA GAS CORPORATION
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ