
Η Νότια Κορέα, ο δεύτερος μεγαλύτερος αγοραστής υγροποιημένου φυσικού αερίου στον κόσμο εισήγαγε τον περασμένο Σεπτέμβριο 2,37 εκατ. μετρικούς τόνους LNG, καταγράφοντας 6% αύξηση των εισαγωγών της σε LNG, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2016. Όπως προκύπτει από στοιχεία της κυβέρνησης της Νότιας Κορέας, ο βασικός προμηθευτής LNG στην χώρα για τον περασμένο μήνα ήταν η Αυστραλία και όχι το Κατάρ, το οποίο για χρόνια προμήθευε, κυρίως με φυσικό αέριο, τη Νότια Κορέα.
Οι εισαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Νότια Κορέα από την Αυστραλία αυξήθηκαν τον περασμένο Σεπτέμβριο κατά 175%, ενώ οι εισαγωγές από το Κατάρ σημείωσαν μείωση ύψους 43%, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους.
Ωστόσο, για την περίοδο Ιανουαρίου- Σεπτεμβρίου 2017, το Κατάρ αποτέλεσε τον βασικό προμηθευτή της Νότιας Κορέας με LNG, εισάγοντας στην χώρα 8,68 εκατ. τόνους, σε σύγκριση με τους 5,24 εκατ. τόνους LNG που εισήχθησαν από την Αυστραλία.
Οι υπόλοιπες εισαγωγές της Νότιας Κορέας με LNG για τον περασμένο Σεπτέμβριο προήλθαν από τη Ρωσία, το Ομάν, τη Μαλαισία, την Ινδονησία και τις ΗΠΑ.
Στο πλαίσιο της πολιτικής της Νότιας Κορέας να μειώσει την εξάρτησή της από τον άνθρακα και την πυρηνική ενέργεια, η χώρα έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στην χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου, γεγονός που θα οδηγήσει σε συνεχή αύξηση των εισαγωγών της σε LNG.
Η χώρα προωθεί επίσης την χρήση του LNG ως καύσιμο για τα πλοία, επιδιώκοντας να ναυπηγήσει το μεγαλύτερο πλοίο στον κόσμο που θα καταναλώνει ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/KOREA GAS CORPORATION
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ