
Η Νότια Κορέα, ο δεύτερος μεγαλύτερος αγοραστής υγροποιημένου φυσικού αερίου στον κόσμο εισήγαγε τον περασμένο Σεπτέμβριο 2,37 εκατ. μετρικούς τόνους LNG, καταγράφοντας 6% αύξηση των εισαγωγών της σε LNG, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2016. Όπως προκύπτει από στοιχεία της κυβέρνησης της Νότιας Κορέας, ο βασικός προμηθευτής LNG στην χώρα για τον περασμένο μήνα ήταν η Αυστραλία και όχι το Κατάρ, το οποίο για χρόνια προμήθευε, κυρίως με φυσικό αέριο, τη Νότια Κορέα.
Οι εισαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Νότια Κορέα από την Αυστραλία αυξήθηκαν τον περασμένο Σεπτέμβριο κατά 175%, ενώ οι εισαγωγές από το Κατάρ σημείωσαν μείωση ύψους 43%, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους.
Ωστόσο, για την περίοδο Ιανουαρίου- Σεπτεμβρίου 2017, το Κατάρ αποτέλεσε τον βασικό προμηθευτή της Νότιας Κορέας με LNG, εισάγοντας στην χώρα 8,68 εκατ. τόνους, σε σύγκριση με τους 5,24 εκατ. τόνους LNG που εισήχθησαν από την Αυστραλία.
Οι υπόλοιπες εισαγωγές της Νότιας Κορέας με LNG για τον περασμένο Σεπτέμβριο προήλθαν από τη Ρωσία, το Ομάν, τη Μαλαισία, την Ινδονησία και τις ΗΠΑ.
Στο πλαίσιο της πολιτικής της Νότιας Κορέας να μειώσει την εξάρτησή της από τον άνθρακα και την πυρηνική ενέργεια, η χώρα έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στην χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου, γεγονός που θα οδηγήσει σε συνεχή αύξηση των εισαγωγών της σε LNG.
Η χώρα προωθεί επίσης την χρήση του LNG ως καύσιμο για τα πλοία, επιδιώκοντας να ναυπηγήσει το μεγαλύτερο πλοίο στον κόσμο που θα καταναλώνει ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/KOREA GAS CORPORATION
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ