
Η Διεθνής Ένωση Ναυτασφαλίσεων (International Union of Marine Insurance -IUMI) με δελτίο Τύπου αναφέρει τις επιφυλάξεις της αναφορικά με την καταλληλότητα των συστημάτων πυρόσβεσης στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Συγκεκριμένα, η Ένωση εκφράζει την ανησυχία της για το ολοένα και αυξανόμενο μέγεθος των containerships και τα περιστατικά πυρκαγιάς σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που λαμβάνουν χώρα τα τελευταία έτη, τα οποία θεωρεί ότι δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν επαρκώς από τις ισχύουσες διεθνείς διατάξεις.
Σχετικά περιστατικά έλαβαν χώρα στο πλοίο «CCNI Arauco», χωρητικότητας 9.000 TEUs, τον Σεπτέμβριο του 2016, στο «Hanjin Pennsylvania», χωρητικότητας 4.000 TEUs τον Νοέμβριο του 2002 όπου έχασαν την ζωή τους δύο ναυτικοί και στο «MSC Flaminia», χωρητικότητας 6.732 TEUs τον Ιούλιο του 2012 που προκάλεσε τον θάνατο τριών ναυτικών.
Παρά το γεγονός πως υφίσταται η τροπολογία του 2014 της Διεθνούς Σύμβασης για την Ασφάλεια της Ζωής στη Θάλασσα (SOLAS) η IUMI εκφράζει την ανάγκη για μεγαλύτερη αντιμετώπιση των εν λόγω περιστατικών, καθώς όπως αναφέρει η Πρόεδρος του Πολιτικού Φόρουμ της Ένωσης κα Helle Hammer, οι ισχύουσες διατάξεις της SOLAS δεν επαρκούν για την προστασία των σύγχρονων containerships από περιστατικά πυρκαγιάς.
Αυτός είναι ο λόγος που η IUMI υποστηρίζει ως βέλτιστη πρακτική μια πρόταση που υποβλήθηκε από τη γερμανική ένωση ασφαλιστικών εταιρειών GDV, η οποία προτείνει μια πιο τεχνική λύση για τις εγκαταστάσεις πυρόσβεσης σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Η GDV προτείνει τη δημιουργία μεμονωμένων διαμερισμάτων πυρκαγιάς κάτω από το κατάστρωμα για να αποφεύγεται η εξάπλωση της φωτιάς και την εγκατάσταση ενισχυμένων συστημάτων για την ανίχνευση της πυρκαγιάς.
Μπορείτε να δείτε τις προτάσεις της GDV για την αντιμετώπιση περιστατικών πυρκαγιών σε containerships εδώ.
Φωτό: iumi.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…

Την περαιτέρω εμβάθυνση του αποτυπώματός της στην ινδική αγορά δρομολογεί η Amazon, ανακοινώνοντας νέο επενδυτικό πλάνο ύψους άνω των $35 δισ. με ορίζοντα το…

Η Ελλάδα δημιουργεί τον δικό της στόλο μικροδορυφόρων. Η χώρα κάνει το επόμενο βήμα στη διαστημική τεχνολογία, υλοποιώντας ένα πρόγραμμα μικροδορυφόρων που προβλέπει την…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου σε λιμάνι της ουκρανικής επαρχίας της Οδησσού υπέστη ζημιές και τυλίχθηκε στις φλόγες μετά από ρωσική επίθεση που σημειώθηκε…

O Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε σήμερα, Παρασκευή, συνάντηση με τον Ρώσο ομόλογό του Βλαντίμιρ Πούτιν στην πρωτεύουσα Ασκαμπάτ του Τουρκμενιτστάν στο περιθώριο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ