
Τα ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri πρόκειται να ναυπηγήσουν για την πολυτελή εταιρεία κρουαζιέρας Cunard, θυγατρική της Carnival Corp., ένα νέο σύγχρονο κρουαζιερόπλοιο, το οποίο πρόκειται να ενταχθεί στον στόλο της Cunard μέσα στο 2022 και θα αποτελέσει το 249 ο πλοίο που θα φέρει την σημαία της Cunard. To νέο υπερπολυτελές κρουαζιερόπλοιο, χωρητικότητας 113.000 τόνων, θα έχει μεταφορική ικανότητα 3.000 επιβατών και θα αποτελεί το τέταρτο πλοίο που θα ενταχθεί στον στόλο της Cunard, η οποία ήδη διαθέτει τα «Queen Elizabeth», «Queen Victoria» και «Queen Mary 2». Να σημειωθεί ότι η εταιρεία για πρώτη φορά από το 1998 θα έχει τέσσερα κρουαζιερόπλοια συγχρόνως.
Η επένδυση αυτή αποτελεί μέρος των φιλόδοξων σχεδίων για την Cunard παγκοσμίως, η οποία αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από τον Όμιλο Εταιρειών Αμφιτρύων.
Ο CEO της Carnival Corp., κ. Arnold Donald, ανέφερε ότι η ναυπήγηση του νέου κρουαζιερόπλοιου εναρμονίζεται με την στρατηγική της Cunard να επεκτείνει τον στόλο της με σύγχρονα πλοία και να καλύψει συγχρόνως τις ανάγκες της παγκόσμιας ζήτησης για κρουαζιέρες.
Ο Simon Palethorpe, Senior Vice President της Cunard δήλωσε : «Πρόσφατα γιορτάσαμε τα 50α γενέθλια ενός από τα πιο αγαπημένα υπερωκεάνια, το QE2 (Queen Elizabeth 2). Ποιός ο καλύτερος τρόπος να γιορτάσουμε τον σημαντικό του ρόλο στην ιστορία της Cunard από το να ανακοινώσουμε την δέσμευσή μας στο μέλλον της Cunard με την παραγγελία ενός νέου κρουαζιεροπλοίου. Η Cunard προσφέρει απαράμιλλες υπερωκεάνιες εμπειρίες και το νέο κρουαζιερόπλοιο υποστηρίζει τα σχέδιά μας να συνεχίσουμε την ανάπτυξή μας διεθνώς»
Από τη μεριά του ο κ. Giuseppe Bono, CEO των Fincantieri δεν παρέλειψε να αναφέρει την μακροχρόνια συνεργασία μεταξύ των ιταλικών ναυπηγείων και της Carnival Corp., επισημαίνοντας ότι τα Fincantieri έχουν ναυπηγήσει 63 πλοία της εταιρείας, σχεδόν τα 2/3 του στόλου της, ενώ αναμένεται η ναυπήγηση επιπλέον 9 κρουαζιερόπλοιων τα επόμενα χρόνια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ