
Σε μια πρόσφατη εκδήλωση στα γραφεία της MAN Diesel & Turbo στο Αμβούργο, ο Dr Uwe Lauber, CEO της MAN Diesel & Turbo, απένειμε στον κ. Gerd Wessels, Managing Owner της Wessels Reederei, ένα πιστοποιητικό το οποίο σηματοδοτεί την επίσημη ολοκλήρωση του έργου μετατροπής για λειτουργία με καύσιμο LNG, του πλοίου με την ονομασία «Wes Amelie».
Ο κ. Gerd Wessels δήλωσε: «Αυτό το πρωτοποριακό έργο αποτελεί ένα ορόσημο στην ευρωπαϊκή αγορά των container feeder, και η ΜΑΝ έχει αποδείξει εντυπωσιακά πως οι υπάρχουσες μηχανές μπορούν να μετατραπούν έτσι ώστε να καταναλώνουν καύσιμο LNG, με τεράστια επίδραση στις εκπομπές καυσαερίων και στο περιβάλλον.»
Το έργο αφορούσε την μετατροπή της κύριας μηχανής MAN 8L48/60B ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 1,036 TEU, σε μια τετράχρονη MAN 51/60DF μονάδα η οποία επιτρέπει τη λειτουργία διπλού καυσίμου. Πρόκειται για την πρώτη παγκοσμίως μετατροπή τέτοιου τύπου.
Η συγκεκριμένη μετατροπή διπλού καυσίμου, έχει επιτρέψει στο «Wes Amelie» να μειώσει σημαντικά τις εκπομπές SΟx κατά >99%, τις εκπομπές NΟx κατά περίπου 90% και τις εκπομπές CO2 μέχρι και 20%. Το πλοίο πληροί πλέον τις απαιτήσεις για τις εκπομπές των προτύπων Tier II και Tier III που ορίζει ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO).
Φωτό: dieselturbo.man.eu
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






H Ετήσια Γενική Συνέλευση και οι Εξαμηνιαίες Συνεδριάσεις της INTERCARGO έλαβαν χώρα στην Αθήνα μεταξύ 3 και 4 Νοεμβρίου, σηματοδοτώντας τη διαρκή ανάπτυξη και…

Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία περνά μία από τις πιο δύσκολες καμπές των τελευταίων ετών. Πίσω από τη βιτρίνα των φιλόδοξων αμυντικών προγραμμάτων και την…

Η QatarEnergy συνεχίζει να ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, εστιάζοντας στρατηγικά στην αναπτυσσόμενη αγορά ενέργειας της Ινδίας. Πρόσφατα, μάλιστα, ο καταριανός κολοσσός εξασφάλισε ένα…

Η Saronic Ferries, μία εταιρεία με ισχυρή και εδραιωμένη παρουσία στον Σαρονικό Κόλπο επί δεκαετίες, καλωσορίζει το νεότερο απόκτημα του στόλου της, το πορθμείο…

Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…

Το 2025 συνιστά ευρύτερα ένα έτος-ορόσημο για την MSC, έναν από τους ισχυρότερους παράγοντες ‒αν όχι ο ισχυρότερος πλέον‒ της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ