
Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών των ΗΠΑ (National Transportation Safety Board) πρόκειται να συσκεφθεί στις 12 Δεκεμβρίου 2017 στην Ουάσιγκτον για να καθορίσει τα ακριβή αίτια της βύθισης του «El Faro», που βυθίστηκε τον Οκτώβριο του 2015 στον Ατλαντικό.
Το «El Faro», σημαίας Η.Π.Α., ιδιοκτησίας της Sea Star Line και υπό τη διαχείριση της TOTE Services, χάθηκε την 1η Οκτωβρίου 2015 κατά τη διάρκεια του Τυφώνα Joaquin. Το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων βυθίστηκε αύτανδρο με τα 33 μέλη του πληρώματός του.
Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών των ΗΠΑ είχε ξεκινήσει έρευνα αμέσως μόλις επιβεβαιώθηκε η βύθιση και με την βοήθεια του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού και της αμερικανικής ακτοφυλακής μπόρεσαν να βρουν το πλοίο σε βάθος 4.572 μ., κοντά στις Μπαχάμες, στην θάλασσα των Βερμούδων.
Οι ερευνητές τότε είχαν επικεντρωθεί στην ανάκτηση ενός σημαντικού αριθμού αποδεικτικών στοιχείων από τα συντρίμμια του πλοίου, όπως τον καταγραφέα δεδομένων ταξιδίου (voyage data recorder-VDR), ο οποίος περιείχε περισσότερες από 26 ώρες ηχογραφημένου υλικού καταγεγραμμένου από τη γέφυρα πλοήγησης του «El Faro». Η αντιγραφή του ηχογραφημένου υλικού αποτελεί σημαντικό μέρος του φακέλου δυστυχήματος του «El Faro».
Εκτός από τον προσδιορισμό της πιθανής αιτίας της βύθισης και των ενδεχόμενων παραγόντων που συνέβαλαν στο δυστύχημα, το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών των ΗΠΑ αναμένεται να προχωρήσει σε συγκεκριμένες συστάσεις προς τις ναυτιλιακές εταιρείες για την αντιμετώπιση των ζητημάτων ασφαλείας που προέκυψαν κατά τη διάρκεια της έρευνας του «El Faro».
Φωτό: ntsb.gov
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η Microsoft ανακοίνωσε τη Δευτέρα 3 Νοεμβρίου επενδύσεις ύψους 15,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, κυρίως στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα έως το…

Μετά την πρόσφατη έναρξη πτήσεων προς τη Λισαβόνα, η SKY express, εγκαινίασε στις 24 Οκτωβρίου και τη νέα απευθείας πτήση Αθήνα-Μαδρίτη, ενισχύοντας περαιτέρω την…

Βελτιώθηκε ελαφρώς τον Οκτώβριο ο δείκτης οικονομικού κλίματος και διαμορφώθηκε στις 107,5 μονάδες, από 106,2 μονάδες τον Σεπτέμβριο. Σύμφωνα με την έρευνα οικονομικής συγκυρίας…

Το Πεκίνο διοχετεύει συνολικά κεφάλαια 500 δισεκατομμυρίων γιουάν (περίπου 60,85 δισεκατομμυρίων ευρώ) μέσω ενός νέου εργαλείου χρηματοδοτικής πολιτικής, σύμφωνα με μία ανακοίνωση που εξέδωσαν…

Οι εξαγωγές πετρελαϊκών προϊόντων από το Κουβέιτ υποχώρησαν στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Ιανουάριο του 2024 και διαμορφώθηκαν κάτω από 3.500 kt τον Σεπτέμβριο.…

Η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημείωσε οριακή κάμψη τον Σεπτέμβριο, οδηγούμενη από την επιβράδυνση της κινεζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης…

Η στάση της Ευρωπαϊκής Ένωσης απέναντι στη Ρωσία, και κατά προέκταση στα ενεργειακά προϊόντα της, μεταβάλλεται σταδιακά. Αυτό είναι το συμπέρασμα που μπορεί κανείς…

Το ενδιαφέρον των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη ναυτιλία τακτικών γραμμών για επενδύσεις στην Ινδία διαγράφεται έντονο το τελευταίο χρονικό διάστημα. Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ