
Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών των ΗΠΑ (National Transportation Safety Board) πρόκειται να συσκεφθεί στις 12 Δεκεμβρίου 2017 στην Ουάσιγκτον για να καθορίσει τα ακριβή αίτια της βύθισης του «El Faro», που βυθίστηκε τον Οκτώβριο του 2015 στον Ατλαντικό.
Το «El Faro», σημαίας Η.Π.Α., ιδιοκτησίας της Sea Star Line και υπό τη διαχείριση της TOTE Services, χάθηκε την 1η Οκτωβρίου 2015 κατά τη διάρκεια του Τυφώνα Joaquin. Το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων βυθίστηκε αύτανδρο με τα 33 μέλη του πληρώματός του.
Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών των ΗΠΑ είχε ξεκινήσει έρευνα αμέσως μόλις επιβεβαιώθηκε η βύθιση και με την βοήθεια του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού και της αμερικανικής ακτοφυλακής μπόρεσαν να βρουν το πλοίο σε βάθος 4.572 μ., κοντά στις Μπαχάμες, στην θάλασσα των Βερμούδων.
Οι ερευνητές τότε είχαν επικεντρωθεί στην ανάκτηση ενός σημαντικού αριθμού αποδεικτικών στοιχείων από τα συντρίμμια του πλοίου, όπως τον καταγραφέα δεδομένων ταξιδίου (voyage data recorder-VDR), ο οποίος περιείχε περισσότερες από 26 ώρες ηχογραφημένου υλικού καταγεγραμμένου από τη γέφυρα πλοήγησης του «El Faro». Η αντιγραφή του ηχογραφημένου υλικού αποτελεί σημαντικό μέρος του φακέλου δυστυχήματος του «El Faro».
Εκτός από τον προσδιορισμό της πιθανής αιτίας της βύθισης και των ενδεχόμενων παραγόντων που συνέβαλαν στο δυστύχημα, το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών των ΗΠΑ αναμένεται να προχωρήσει σε συγκεκριμένες συστάσεις προς τις ναυτιλιακές εταιρείες για την αντιμετώπιση των ζητημάτων ασφαλείας που προέκυψαν κατά τη διάρκεια της έρευνας του «El Faro».
Φωτό: ntsb.gov
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ