
Η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία Hapag- Lloyd κατέγραψε ζημιές ύψους $55,1 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2017, σε σχέση με τα κέρδη $169 εκατ. που είχε το πρώτο εξάμηνο του περασμένου έτους.
Ωστόσο η εταιρεία μπόρεσε να αυξήσει τον όγκο του μεταφερόμενου φορτίου της σε 4,22 εκατ. TEUs το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, αύξηση κατά 14% σε σχέση με πέρυσι, αλλά και να καταγράψει βελτίωση στους ναύλους της, γεγονός που οφείλεται στη συγχώνευση της εταιρείας με την UASC (United Arab Shipping Company), εταιρείας με ηγετική θέση στον χώρο της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στη Μέση Ανατολή αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hapag-Lloyd, κ. Rolf Habben Jansen, ανέφερε ότι η συγχώνευση της εταιρείας με την UASC αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο τρίτο τρίμηνο του έτους, οδηγώντας τη γερμανική εταιρεία σε κέρδη αλλά και σε εξοικονόμηση χρημάτων ύψους $435 εκατ. σε ετήσια βάση από το 2019 και μετά.
Φωτό: hapag-lloyd.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Σφίγγει ο κλοιός της ΕΕ προς τη Μόσχα με το καθεστώς κυρώσεων σε βάρος νομικών και φυσικών προσώπων που διευκολύνουν το εμπόριο ρωσικού πετρελαίου…

Σε κλίμα άρτιας συνεργασίας, το Κυπριακό Ναυτιλιακό Επιμελητήριο, ενεργώντας υπό την ιδιότητά του ως εργοδοτικός σύνδεσμος, υπέγραψε στις 15 Δεκεμβρίου 2025 την ανανέωση της…

Η CEVA Logistics ανακοίνωσε στις 15 Δεκεμβρίου την υπογραφή συμφωνίας αγοράς μετοχών για την απόκτηση του 100% του Fagioli Group, που επίσης δραστηριοποιείται στα…

Σε τροχιά «στρατοσφαιρικής» ανόδου κινείται η αγορά του χαλκού, σύμφωνα με το CNBC, με τις τιμές spot στο London Metals Exchange (LME) να καταγράφουν…

Tη συμφωνία της για την απόκτηση της σκανδιναβικής ναυλομεσιτικής εταιρείας Grieg Shipbrokers ανακοίνωσε η SSY. Η Grieg Shipbrokers, η οποία θα ενταχθεί στην SSY…

Την υλοποίηση επένδυσης ύψους $7,4 δισ. για την κατασκευή μονάδας χυτηρίου (smelter) στις ΗΠΑ δρομολογεί η Korea Zinc, ούτως ώστε να παράγει κρίσιμα μέταλλα…

Η σόγια αναδεικνύεται σε έναν εκ των κρισιμότερων ρυθμιστών ζήτησης για τη ναυτιλία χύδην ξηρού φορτίου και ειδικότερα για τα Kamsarmaxes που εξυπηρετούν τα…

Σε επίπεδα-ρεκόρ για τη μετά Covid εποχή κλείνει το 2025 για τη ναυλαγορά των containerships, με τη ζήτηση να παραμένει ισχυρή σε όλες τις…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ