
Τη συνέχεια της προκαταρκτικής εξέτασης, προκειμένου να συγκεντρωθούν επιπλέον στοιχεία για το χθεσινό ναυτικό δυστύχημα στην Αίγινα, όπου η υδροφόρα-πλοίο «Αίγινα» συγκρούστηκε με το αλιευτικό «Παναγιώτης», με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους δύο αδέλφια ψαράδες, 62 και 74 ετών, ζήτησε σήμερα η εισαγγελέας ποινικής δίωξης στα δικαστήρια Πειραιά, όπου κατέθεσαν ο πλοίαρχος του πλοίου και ένας μέλος του πληρώματος.
Και οι αφέθηκαν ελεύθεροι χωρίς να ασκηθούν εναντίον τους ποινικές διώξεις.
Ο συνήγορος υπεράσπισης των δύο άτυχων ψαράδων, μιλώντας για το ναυτικό δυστύχημα ζήτησε από ορισμένα μέσα ενημέρωσης να είναι πιο προσεχτικά, ενώ ανέφερε ότι οι δύο ψαράδες ήταν πολύ έμπειροι με τη θάλασσα και γνώριζαν κολύμπι. Επίσης, έθεσε τα εξής ερωτήματα: Γιατί το πλοίο-υδροφόρα δεν χρησιμοποίησε ηχητικά σήματα, τους λεγόμενους συριγμούς, αλλά και γιατί το σκάφος του λιμενικού σώματος δεν παρέλαβε άμεσα τους δύο ψαράδες, προκειμένου να τους μεταφέρει γρήγορα στο λιμάνι του νησιού για να τους παραλάβει ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ;
Από την πλευρά τους, οι συνήγοροι υπεράσπισης του πλοιάρχου, αλλά και του μέλους του πληρώματος του πλοίου «Αίγινα» τόνισαν ότι το πλοίο χρησιμοποίησε όλα τα μέσα, προκειμένου να ειδοποιηθούν οι δύο ναυτικοί για να απομακρυνθούν, ενώ εξέφρασαν τη βαθιά τους θλίψη στις οικογένειες των θυμάτων.
Ο πλοίαρχος της υδροφόρας κατά την έξοδό του από τα δικαστήρια Πειραιά, δήλωσε συντετριμμένος για το δυστύχημα, εξέφρασε τη βαθιά του θλίψη στις οικογένειες των δύο θυμάτων και δήλωσε ότι είναι αθώος.
Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Η πρώτη πτήση της αεροπορικής εταιρίας China Southern Airlines από το Πεκίνο προσγειώθηκε χθες, Πέμπτη, στο διεθνές αεροδρόμιο Hamad International Airport στη Ντόχα σηματοδοτώντας…
Ανάπτυξη 2,1% καταγράφηκε πέρυσι στην ελληνική οικονομία, έναντι αύξησης του ΑΕΠ κατά 2,3% που είχε ανακοινωθεί στην πρώτη εκτίμηση τον Μάρτιο 2025. Με το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ