
Τη συνέχεια της προκαταρκτικής εξέτασης, προκειμένου να συγκεντρωθούν επιπλέον στοιχεία για το χθεσινό ναυτικό δυστύχημα στην Αίγινα, όπου η υδροφόρα-πλοίο «Αίγινα» συγκρούστηκε με το αλιευτικό «Παναγιώτης», με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους δύο αδέλφια ψαράδες, 62 και 74 ετών, ζήτησε σήμερα η εισαγγελέας ποινικής δίωξης στα δικαστήρια Πειραιά, όπου κατέθεσαν ο πλοίαρχος του πλοίου και ένας μέλος του πληρώματος.
Και οι αφέθηκαν ελεύθεροι χωρίς να ασκηθούν εναντίον τους ποινικές διώξεις.
Ο συνήγορος υπεράσπισης των δύο άτυχων ψαράδων, μιλώντας για το ναυτικό δυστύχημα ζήτησε από ορισμένα μέσα ενημέρωσης να είναι πιο προσεχτικά, ενώ ανέφερε ότι οι δύο ψαράδες ήταν πολύ έμπειροι με τη θάλασσα και γνώριζαν κολύμπι. Επίσης, έθεσε τα εξής ερωτήματα: Γιατί το πλοίο-υδροφόρα δεν χρησιμοποίησε ηχητικά σήματα, τους λεγόμενους συριγμούς, αλλά και γιατί το σκάφος του λιμενικού σώματος δεν παρέλαβε άμεσα τους δύο ψαράδες, προκειμένου να τους μεταφέρει γρήγορα στο λιμάνι του νησιού για να τους παραλάβει ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ;
Από την πλευρά τους, οι συνήγοροι υπεράσπισης του πλοιάρχου, αλλά και του μέλους του πληρώματος του πλοίου «Αίγινα» τόνισαν ότι το πλοίο χρησιμοποίησε όλα τα μέσα, προκειμένου να ειδοποιηθούν οι δύο ναυτικοί για να απομακρυνθούν, ενώ εξέφρασαν τη βαθιά τους θλίψη στις οικογένειες των θυμάτων.
Ο πλοίαρχος της υδροφόρας κατά την έξοδό του από τα δικαστήρια Πειραιά, δήλωσε συντετριμμένος για το δυστύχημα, εξέφρασε τη βαθιά του θλίψη στις οικογένειες των δύο θυμάτων και δήλωσε ότι είναι αθώος.
Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ