
Σταμάτησαν οι εργασίες σε έναν από τους τρεις τερματικούς σταθμούς του λιμανιού JNPT (Jawaharlal Nehru Port Trust), του μεγαλύτερου λιμανιού διαχείρισης containerships της Ινδίας, το οποίο βρίσκεται κοντά στον κόμβο του Μουμπάι, εξαιτίας των κυβερνοεπιθέσεων που λαμβάνουν χώρα αυτές τις ημέρες.
Ο τερματικός σταθμός στον οποίο έγινε η κυβερνοεπίθεση βρίσκεται υπό τη διαχείριση της AP Moller- Maersk, η οποία σε χθεσινή της ανακοίνωση ανέφερε ότι οι κυβερνοπιθέσεις που δέχεται από εχθές έχουν προκαλέσει την διακοπή της λειτουργίας των πληροφοριακών της συστημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, οι πελάτες του τερματικού σταθμού στο λιμάνι JNPT ενημερώθηκαν σήμερα το πρωί ότι οι εργασίες στον τερματικό σταθμό της AP Moller- Maersk θα διακοπούν και ότι η εταιρεία δεν είναι σε θέση ακόμα να γνωρίζει πότε θα αποκατασταθούν.
Σύμφωνα με τον κ. Anil Diggikar, Πρόεδρο του JNPT, γίνονται προσπάθειες να εκτελούνται χειρωνακτικά οι εργασίες στον τερματικό σταθμό, μειώνοντας την παραγωγική δυναμικότητα του λιμανιού κατά 1/3.
Η κυβέρνηση της Ινδίας έχει πάρει τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας αποστέλλοντας στο λιμάνι αρμόδιο φορέα για την αντιμετώπιση των κυβερνοεπιθέσεων, έτσι ώστε να επιλυθεί σύντομα το πρόβλημα και να αποκατασταθεί η λειτουργία του τερματικού σταθμού.
Σε περίπτωση που δεν αποκατασταθεί σύντομα η λειτουργία του τερματικού σταθμού, υπάρχει ο κίνδυνος να προκληθούν μεγάλες καθυστερήσεις και συμφορήσεις σε αυτόν τον κομβικό για τις θαλάσσιες μεταφορές της Ινδίας λιμένα.
Μια ακόμη αρνητική συνέπεια των κυβερνοεπιθέσεων είναι ότι η Maersk, η οποία διαχειρίζεται ένα στα εφτά containerships παγκοσμίως, δεν έχει την δυνατότητα να δεχτεί νέες παραγγελίες για τα πλοία της.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες φαίνεται ότι οι χάκερς, που προχώρησαν στην χθεσινή κυβερνοεπίθεση εναντίον της AP Moller- Maersk, ζητούν την καταβολή λύτρων από τον δανέζικο κολοσσό ως προϋπόθεση για την αποκατάσταση της λειτουργίας των πληροφοριακών συστημάτων της εταιρείας.
Φωτό: jnport.gov.in
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Σε μια περίοδο που η ναυτιλία διασχίζει ολοένα και πιο ασταθή γεωπολιτικά ύδατα, η ΔΟΜ (Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων Μεταφορών-ITF), εξέφρασε την ανησυχία της στην…
Περίπου 1.000 πτήσεις ματαιώθηκαν κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, στη Γαλλία την Παρασκευή 4 Ιουλίου. Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι…
Η αξιοποίηση μη επανδρωμένων σκαφών επιφανείας (Uncrewed Surface Vessels – USVs) και τηλεχειριζόμενων υποβρύχιων οχημάτων (Remotely Operated Vehicles – ROVs) ανοίγει νέους ορίζοντες στην…
Καθώς οι ανησυχίες για την επέκταση του «σκιώδους» στόλου εντείνονται σε διεθνές επίπεδο, το Βερολίνο σκληραίνει τη στάση του απέναντι στα δεξαμενόπλοια που διέρχονται…
Έντονη κατεγράφη η δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες πλοίων την περασμένη εβδομάδα, με τέσσερις εταιρείες να βρίσκονται στο επίκεντρο. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ