
Σταμάτησαν οι εργασίες σε έναν από τους τρεις τερματικούς σταθμούς του λιμανιού JNPT (Jawaharlal Nehru Port Trust), του μεγαλύτερου λιμανιού διαχείρισης containerships της Ινδίας, το οποίο βρίσκεται κοντά στον κόμβο του Μουμπάι, εξαιτίας των κυβερνοεπιθέσεων που λαμβάνουν χώρα αυτές τις ημέρες.
Ο τερματικός σταθμός στον οποίο έγινε η κυβερνοεπίθεση βρίσκεται υπό τη διαχείριση της AP Moller- Maersk, η οποία σε χθεσινή της ανακοίνωση ανέφερε ότι οι κυβερνοπιθέσεις που δέχεται από εχθές έχουν προκαλέσει την διακοπή της λειτουργίας των πληροφοριακών της συστημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, οι πελάτες του τερματικού σταθμού στο λιμάνι JNPT ενημερώθηκαν σήμερα το πρωί ότι οι εργασίες στον τερματικό σταθμό της AP Moller- Maersk θα διακοπούν και ότι η εταιρεία δεν είναι σε θέση ακόμα να γνωρίζει πότε θα αποκατασταθούν.
Σύμφωνα με τον κ. Anil Diggikar, Πρόεδρο του JNPT, γίνονται προσπάθειες να εκτελούνται χειρωνακτικά οι εργασίες στον τερματικό σταθμό, μειώνοντας την παραγωγική δυναμικότητα του λιμανιού κατά 1/3.
Η κυβέρνηση της Ινδίας έχει πάρει τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας αποστέλλοντας στο λιμάνι αρμόδιο φορέα για την αντιμετώπιση των κυβερνοεπιθέσεων, έτσι ώστε να επιλυθεί σύντομα το πρόβλημα και να αποκατασταθεί η λειτουργία του τερματικού σταθμού.
Σε περίπτωση που δεν αποκατασταθεί σύντομα η λειτουργία του τερματικού σταθμού, υπάρχει ο κίνδυνος να προκληθούν μεγάλες καθυστερήσεις και συμφορήσεις σε αυτόν τον κομβικό για τις θαλάσσιες μεταφορές της Ινδίας λιμένα.
Μια ακόμη αρνητική συνέπεια των κυβερνοεπιθέσεων είναι ότι η Maersk, η οποία διαχειρίζεται ένα στα εφτά containerships παγκοσμίως, δεν έχει την δυνατότητα να δεχτεί νέες παραγγελίες για τα πλοία της.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες φαίνεται ότι οι χάκερς, που προχώρησαν στην χθεσινή κυβερνοεπίθεση εναντίον της AP Moller- Maersk, ζητούν την καταβολή λύτρων από τον δανέζικο κολοσσό ως προϋπόθεση για την αποκατάσταση της λειτουργίας των πληροφοριακών συστημάτων της εταιρείας.
Φωτό: jnport.gov.in
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…

Η τιμή του χρυσού έφθασε σήμερα στις αγορές της Ασίας τα 4.383,76 δολάρια ανά ουγγιά (31,10 γραμμάρια), ξεπερνώντας το προηγούμενο ιστορικό υψηλό που είχε…

Η μεταβλητότητα, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Drewry, θα αποτελέσει τον κανόνα για τη ναυλαγορά των LPG carriers το 2026. Ο στόλος των gas carriers…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ