
Νέα προσθήκη στο στόλο της Dryships
Την παραλαβή του ένατου κατά σειρά πλοίου για το 2017 ανακοίνωσε η Dryships Inc. Πρόκειται για ένα VLCC, χωρητικότητας 320.105 dwt, κατασκευής 2011, το οποίο πρόκειται να ναυλωθεί στην spot αγορά. Η Dryships αναμένει την παραλαβή οκτώ ακόμη πλοίων έως το τέλος του έτους.
Επέκταση χρονοναυλώσεων για την Diana Shipping
Συμφωνίες για νέες χρονοναυλώσεις, αλλά και παράταση μιας ήδη υφιστάμενης, ανακοίνωσε η Diana Shipping για ορισμένα από τα πλοία της. Ειδικότερα, η εταιρεία συμφώνησε με την Rio Tinto για παράταση της συμφωνημένης χρονοναύλωσης για το πλοίο της m/v Sideris GS, για διάστημα από 13 έως 17 μήνες, με τα αναμενόμενα έσοδα να ανέρχονται κατ’ ελάχιστον στα $5,07 εκατ. Επίσης, για το πλοίο της m/v Myrsini, η υφιστάμενη παράταση παρατάθηκε έως τις 31.08.2018, τουλάχιστον, με τη γερμανική RWE Supply & Trading GmbH, με ημερήσιο ναύλο στα $8.650.
Επίσης, οι νέες χρονοναυλώσεις αφορούν τo πλοίo m/v Electra για διάστημα 13 ως 17 μήνες στη γερμανική Uniper Global Commodities SE, το πλοίο m/v Alcmene στην ελβετική Cargill International S.A. για 13 ως 16 μήνες, και τέλος στην εταιρεία Ausca Shipping Limited, με έδρα στο Χονγκ Κονγκ, για τα πλοία m/v Oceanis, για διάστημα 14 ως 17 μηνών, και m/v Triton, για διάστημα 13 ως 16 μήνες. Η εταιρεία αναμένει έσοδα πάνω από $15 εκατ. από τις νέες συμφωνίες χρονοναύλωσης για τα πλοία της.
Ξανά (;) στα ταμπλό η Ocean Rig
Η Ocean Rig ανακοίνωσε την αναστολή της απαγόρευσης διαπραγμάτευσης της μετοχής της στο δείκτη Nasdaq του Χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης, που της είχε επιβληθεί από τις 30 Μαρτίου 2017, καθώς η εταιρεία βρίσκεται σε συνομιλίες με τις αρχές των Νήσων Καϋμάν για σχέδιο αναδιάρθρωσης της εταιρείας.
Φωτό:dianashippinginc.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ