
Η Navios Maritime Partners L.P. ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία κινήθηκε πτωτικά τόσο σε ό,τι αφορά τον κύκλο εργασιών όσο και σε κέρδη.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $42,4 εκατ. μειωμένος κατά 19,8% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2016 ($45,6 εκατ.), με ζημίες $5,7 εκατ. (ή $0,06/μετοχή) έναντι κερδών $0,2 εκατ. το 2016. Τα εναρμονισμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (Adjusted EBITDA) ανήλθαν σε $25,8 εκατ. Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $14.671, ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 99,8%.
Κατά το πρώτο τέταρτο του έτους, η εταιρεία ήλθε σε συμφωνία για την αναχρηματοδότηση των δανειακών της υποχρεώσεων μεταθέτοντας τις πληρωμές της για το 2020. Επίσης, η εταιρεία προχώρησε στην απόκτηση πέντε πλοίων ξηρού φορτίου – τρία Capesize και δύο Panamax – με το συνολικό τίμημα να ανέρχεται στα $113,9 εκατ.
Επίσης, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, τον Απρίλιο η εταιρεία συμφώνησε με την Rickmers Maritime Trust (RMT) για την απόκτηση του στόλου της που αριθμεί 14 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με τη Navios Maritime Partners να καταβάλλει $113 εκατ., μέσω νέας εταιρείας, της Navios Maritime Containers Inc.
Η Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Navios Maritime Partners, κα. Αγγελική Φράγκου, σχολίασε ότι «είμαστε ευτυχείς με τα αποτελέσματα που πετύχαμε καθώς ερχόμαστε από τη χειρότερη χρονιά στην αγορά των dry bulk, με τον δείκτη BDI να φτάνει σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα κατά το τελευταίο τέταρτο του 2016 και τα containers να αντιμετωπίζουν σειρά προκλήσεων» και συνέχισε «με σωστή και πειθαρχημένη διαχείριση και περιορισμό του κόστους, η Navios Partners ξεπέρασε την καταιγίδα και μέσω καινοτόμων πρωτοβουλιών και δράσεων βρίσκεται σε θέση πλήρους ανάκαμψης […]».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το πρωί της Τετάρτης 22 Οκτωβρίου εντός του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΑΡΙΑΔΝΗ», κατά τον κατάπλου του στο λιμάνι των Χανίων, σημειώθηκε ένα απαράδεκτο περιστατικό βιαιοπραγίας.…

Η καινοτόμος τεχνολογία συμπιεστών MOPICO της Everllence ενισχύει το δίκτυο μεταφοράς φυσικού αερίου της Λιθουανίας, εισάγοντας μια νέα εποχή ηλεκτρικής συμπίεσης, χωρίς εκπομπές διοξειδίου…

Η τεχνολογική καινοτομία στη ρομποτική αυτοματοποίηση εισέρχεται δυναμικά στον ναυπηγικό κλάδο, καθώς η νοτιοκορεατική Rainbow Robotics ενώνει τις δυνάμεις της με τη Samsung Heavy…

Μια σημαντική ανακοίνωση έρχεται από τη Νότια Κορέα, όπου η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE) παρουσίασε ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.000…

Ένα ακόμα ορόσημο στην πορεία επέκτασης του υπό ναύλωση στόλου της σημείωσε πρόσφατα η QatarEnergy, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για τη θαλάσσια μεταφορά του καταριανού…

Την προηγούμενη εβδομάδα, η πίεση στη Ρωσία αυξήθηκε έντονα, γεγονός που μεταφράστηκε με ένα «ενιαίο μέτωπο» κυρώσεων, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή της η…

Συνεχίζεται μέχρι νεωτέρας η απεργία των εργαζομένων της Boeing Defense, καθώς δεν υπήρξε συμφωνία με την εταιρεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, οι…

Οι εμπορικές ροές προσαρμόστηκαν στις νέες γεωπολιτικές εξελίξεις την περασμένη εβδομάδα, με τις εξελίξεις στην Ερυθρά Θάλασσα να αποτελούν ρυθμιστή ζήτησης των πλοίων, όπως…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ