
Η Navios Maritime Acquisition Corporation ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία εμφάνισε μικρή κάμψη στον κύκλο εργασιών ενώ περιορίστηκαν και τα κέρδη της, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $64,5 εκατ. μειωμένος κατά 19,8% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2016 ($80,4 εκατ.), ενώ τα κέρδη έφτασαν τα $5,6 εκατ. ($23,8 εκατ. το 2016). Η μείωση των πωλήσεων σε σχέση με πέρυσι προήλθε από τους χαμηλότερους ναύλους, καθώς επίσης και από το γεγονός ότι η εταιρεία προέβη σε πώληση τριών πλοίων κατά το προηγούμενο διάστημα (1 MR2 και 2 chemical tankers). Επίσης, η εταιρεία διένειμε μέρισμα για τις προνομιούχες μετοχές Series B συνολικού ποσού $0,4 εκατ. Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $19.475 ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 99,8%.
Η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Navios Maritime Acquisition, κα. Αγγελική Φράγκου, αφού ανέφερε τη διανομή μερίσματος $0,05/μετοχή για το τρίμηνο, σχολίασε ότι «Το μοντέλο στρατηγικής της εταιρείας έχει δύο διακριτά χαρακτηριστικά. Καταρχάς, ότι αναζητούμε μακροχρόνιες ναυλώσεις, όποτε αυτό είναι εφικτό, παρέχοντας μας επιπλέον έσοδα σε περιόδους όπου η spot αγορά βρίσκεται σε κάμψη, και δεύτερον, εκμεταλλευόμαστε τις οικονομίες κλίμακας μέσω της συνεργασίας μας με τη Navios Holdings. Έτσι, τα λειτουργικά κόστη της Navios Acquisition περιορίστηκαν κατά 17%, δημιουργώντας περαιτέρω έσοδα κατά $22,8 εκατ. το 2016».
Η Navios Acquisition διαχειρίζεται στόλο 36 πλοίων, εκ των οποίων 2 chemical tankers, 18 MR2, 8 πλοία MR1 και 8 πλοία VLCC.
Φωτό: marinetraffic.com/Ria Maat
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Η ανάγκη για αποδοτική χρήση καυσίμου, αυστηρή συμμόρφωση και διαφάνεια στη λειτουργία των πλοίων εγκαινιάζει μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία γίνεται καταλύτης της…
Καθώς η σύγκρουση ΗΠΑ-Κίνας στο ναυτιλιακό στερέωμα κλιμακώνεται ραγδαία, με τις δύο υπερδυνάμεις να επιβάλλουν αμοιβαία λιμενικά τέλη, το Πεκίνο εξαπολύει πυρά ακόμα και…
Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη εξήγγειλε τα εγκαίνια του Κέντρου Νεοελληνικού Πολιτισμού «Μαριλένα Λασκαρίδη», στο Πανεπιστήμιο Διεθνών Σπουδών της Σαγκάης (Shanghai International Studies University –…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ