
Η Navios Maritime Acquisition Corporation ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία εμφάνισε μικρή κάμψη στον κύκλο εργασιών ενώ περιορίστηκαν και τα κέρδη της, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $64,5 εκατ. μειωμένος κατά 19,8% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2016 ($80,4 εκατ.), ενώ τα κέρδη έφτασαν τα $5,6 εκατ. ($23,8 εκατ. το 2016). Η μείωση των πωλήσεων σε σχέση με πέρυσι προήλθε από τους χαμηλότερους ναύλους, καθώς επίσης και από το γεγονός ότι η εταιρεία προέβη σε πώληση τριών πλοίων κατά το προηγούμενο διάστημα (1 MR2 και 2 chemical tankers). Επίσης, η εταιρεία διένειμε μέρισμα για τις προνομιούχες μετοχές Series B συνολικού ποσού $0,4 εκατ. Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $19.475 ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 99,8%.
Η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Navios Maritime Acquisition, κα. Αγγελική Φράγκου, αφού ανέφερε τη διανομή μερίσματος $0,05/μετοχή για το τρίμηνο, σχολίασε ότι «Το μοντέλο στρατηγικής της εταιρείας έχει δύο διακριτά χαρακτηριστικά. Καταρχάς, ότι αναζητούμε μακροχρόνιες ναυλώσεις, όποτε αυτό είναι εφικτό, παρέχοντας μας επιπλέον έσοδα σε περιόδους όπου η spot αγορά βρίσκεται σε κάμψη, και δεύτερον, εκμεταλλευόμαστε τις οικονομίες κλίμακας μέσω της συνεργασίας μας με τη Navios Holdings. Έτσι, τα λειτουργικά κόστη της Navios Acquisition περιορίστηκαν κατά 17%, δημιουργώντας περαιτέρω έσοδα κατά $22,8 εκατ. το 2016».
Η Navios Acquisition διαχειρίζεται στόλο 36 πλοίων, εκ των οποίων 2 chemical tankers, 18 MR2, 8 πλοία MR1 και 8 πλοία VLCC.
Φωτό: marinetraffic.com/Ria Maat
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ