
Η Navios Maritime Acquisition Corporation ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία εμφάνισε μικρή κάμψη στον κύκλο εργασιών ενώ περιορίστηκαν και τα κέρδη της, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $64,5 εκατ. μειωμένος κατά 19,8% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2016 ($80,4 εκατ.), ενώ τα κέρδη έφτασαν τα $5,6 εκατ. ($23,8 εκατ. το 2016). Η μείωση των πωλήσεων σε σχέση με πέρυσι προήλθε από τους χαμηλότερους ναύλους, καθώς επίσης και από το γεγονός ότι η εταιρεία προέβη σε πώληση τριών πλοίων κατά το προηγούμενο διάστημα (1 MR2 και 2 chemical tankers). Επίσης, η εταιρεία διένειμε μέρισμα για τις προνομιούχες μετοχές Series B συνολικού ποσού $0,4 εκατ. Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $19.475 ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 99,8%.
Η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Navios Maritime Acquisition, κα. Αγγελική Φράγκου, αφού ανέφερε τη διανομή μερίσματος $0,05/μετοχή για το τρίμηνο, σχολίασε ότι «Το μοντέλο στρατηγικής της εταιρείας έχει δύο διακριτά χαρακτηριστικά. Καταρχάς, ότι αναζητούμε μακροχρόνιες ναυλώσεις, όποτε αυτό είναι εφικτό, παρέχοντας μας επιπλέον έσοδα σε περιόδους όπου η spot αγορά βρίσκεται σε κάμψη, και δεύτερον, εκμεταλλευόμαστε τις οικονομίες κλίμακας μέσω της συνεργασίας μας με τη Navios Holdings. Έτσι, τα λειτουργικά κόστη της Navios Acquisition περιορίστηκαν κατά 17%, δημιουργώντας περαιτέρω έσοδα κατά $22,8 εκατ. το 2016».
Η Navios Acquisition διαχειρίζεται στόλο 36 πλοίων, εκ των οποίων 2 chemical tankers, 18 MR2, 8 πλοία MR1 και 8 πλοία VLCC.
Φωτό: marinetraffic.com/Ria Maat
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…

Την περαιτέρω εμβάθυνση του αποτυπώματός της στην ινδική αγορά δρομολογεί η Amazon, ανακοινώνοντας νέο επενδυτικό πλάνο ύψους άνω των $35 δισ. με ορίζοντα το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ