
Πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Πεκίνο το «One Belt One Road Forum», το οποίο αφορά την πρωτοβουλία από μέρους της Κίνας για συνεργασία και σύνδεση, είτε με χερσαία είτε με θαλάσσια μέσα, με τις υπόλοιπες χώρες της Ασίας, καθώς και με χώρες της Ευρώπης. Στο πλαίσιο του forum, ο Πρωθυπουργός της Ιταλίας, Paolo Gentiloni, ανέφερε ότι η Ιταλία μπορεί να διαδραματίσει σπουδαίο ρόλο στην προώθηση και στην πραγματοποίηση της πρωτοβουλίας της Κίνας. Ο ίδιος προσέθεσε ότι ιστορικοί και γεωπολιτικοί λόγοι καθώς και οι σχέσεις της Ιταλίας με την Κίνα μπορούν να συμβάλλουν για να γίνει πραγματικότητα η πρωτοβουλία της Κίνας για το «Νέο Δρόμο του Μεταξιού».
Επίσης, σύμφωνα με τον κ. Gentiloni, η Ιταλία διαθέτει τις απαιτούμενες λιμενικές υποδομές και μέσα από τη συμμετοχή της χώρας στην πρωτοβουλία της Κίνας θα ευνοηθεί σε μεγάλο βαθμό το εμπόριο της Ιταλίας. Ο κ. Gentiloni υπογράμμισε επίσης το γεγονός ότι είναι περιορισμένες οι μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων με χερσαία μέσα και ότι μέσω των λιμανιών τόσο της Ιταλίας όσο και της Ελλάδας υπάρχει η δυνατότητα να μεταφέρονται δια θαλάσσης τα φορτία από την Κίνα απευθείας προς τις χώρες της Ευρώπης. Ο ίδιος επιπλέον προσέθεσε ότι τα λιμάνια της Τεργέστης και της Γένοβας συνδέονται με σιδηροδρομικούς σταθμούς, οπότε καθίσταται εύκολη η σύνδεση της Ιταλίας με τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης.
Ο νέος δρόμος του μεταξιού αποτελεί ένα από τα μεγαλεπήβολα σχέδια του Πεκίνου το οποίο βρίσκεται ήδη στο στάδιο της ανάπτυξης και στοχεύει στη διευκόλυνση των εμπορευματικών μεταφορών από την Κίνα προς τις χώρες της Ευρώπης. Αρκετές χώρες της Ευρώπης συναγωνίζονται ώστε να αποκτήσουν προνομιακή μεταχείριση μέσω της ένταξης μεταφορικών κόμβων και υποδομών τους στο νέο δρόμο του μεταξιού.
Φωτό: chinadaily.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε μια σημαντική δωρεά προχώρησε ο εφοπλιστής και πρώην Δήμαρχος Οινουσσών Ευάγγελος Ηλ. Αγγελάκος και η οικογένεια του. Αναλυτικότερα, η δωρεά αφορά την ενίσχυση…
Η πολιτική που χαράσσουν οι δύο οικονομικοί γίγαντες στο πλαίσιο του εμπορικού πολέμου, βάσει στοιχείων της Braemar, διαφαίνεται ότι ασκεί καθοδικές πιέσεις στη ναυλαγορά…
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου που περιλαμβάνει το Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων έκανε σήμερα ο…
Οι διμερείς σχέσεις Αυστραλίας-ΗΠΑ ενισχύονται, καθώς οι εκατέρωθεν κυβερνήσεις ανακοίνωσαν ανταποδοτικά επενδυτικά σχέδια, τόσο σε τεχνολογική ανάπτυξη και σπάνιες γαίες, όσο και στην αμυντική…
Μια ανάσα μακριά από το λανσάρισμα του ταχύτερου «bullet train» παγκοσμίως βρίσκεται η Κίνα, καθώς το υπερσύγχρονο πρωτότυπο CR450 εισήλθε πρόσφατα στο στάδιο των…
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ