
Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Handelsblatt» οι τελευταίες ημέρες ήταν ιδιαιτέρως δύσκολες και απαιτητικές για τους συμβούλους της ναυτιλιακής εταιρείας Rickmers. Για πολλούς μήνες μία ομάδα δικηγόρων, τραπεζιτών και ειδικών σε αναδιαρθρώσεις εταιρειών συνεργάστηκαν μαζί με τον ιδιοκτήτη της ναυτιλιακής Bertram Rickmers πάνω σε ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης της εταιρείας, καθώς η τελευταία αντιμετωπίζει μεγάλες οικονομικές δυσκολίες.
Να σημειωθεί ότι η γερμανική εταιρεία διαχειρίζεται ένα στόλο 114 πλοίων και καταγράφει σημαντικές ζημίες. Μόνο για το 2016 οι ζημίες ανήλθαν σε 341 εκατ. ευρώ.
Το σχέδιο έχει ήδη κοινοποιηθεί στους ομολογιούχους και τους εκπροσώπους τους, οι οποίοι το αντιμετώπισαν μάλλον με καχυποψία. Μάλιστα, αρκετοί εξ αυτών θεωρούν πως αγνοήθηκαν οι απόψεις τους και δεν επιθυμούν να δώσουν την έγκρισή τους για την εφαρμογή του, ενώ εκφράζουν την άποψη πως το σχέδιο που τους παρουσιάστηκε ευνοεί τις τράπεζες και όχι τα συμφέροντα των ιδίων.
Πλέον η σωτηρία της Rickmers περνά από τις αποφάσεις των τραπεζών (κυρίως της HSH Nordbank και της UniCredit) για χρηματοδότηση της εταιρείας, αλλά εξαρτάται και από το κατά πόσο θα αποδεχθούν στην πλειονότητά τους οι ομολογιούχοι το σχέδιο αναδιάρθρωσης αλλά και από το εάν ο ισχυρός άνδρας του ομίλου, Bertram Rickmers, θα συνεισφέρει εν τέλει εκατομμύρια ευρώ από την προσωπική του περιουσία για τη σωτηρία της ιστορικής γερμανικής εταιρείας.
Εάν τράπεζες, ομολογιούχοι και Bertram Rickmers δεν συμφωνήσουν στο σχέδιο αναδιάθρωσης, τότε για την ιστορική γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία η πτώχευση δεν θα είναι μακρυά, όπως σημειώνει σε σχετικό της άρθρο η «Tiroler Tageszeitung».
Φωτό: marinetraffic.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται…

Ο κυκλώνας Μελίσα αναβαθμίστηκε σήμερα στη μέγιστη κατηγορία 5 στην Καραϊβική, απειλώντας την Τζαμάικα, την Αϊτή και τη Δομινικανή Δημοκρατία με καταστροφικούς ανέμους και…

Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο.…

Καθώς τα «σύννεφα» υπερπροσφοράς πετρελαίου πυκνώνουν, ασκώντας καθοδικές πιέσεις στις τιμές του αργού, η Ουάσιγκτον προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…

Στο επίκεντρο της πρόσφατης συνεδρίασης του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου βρέθηκε το θέμα της ανταγωνιστικής πράσινης μετάβασης, καθώς και η επιτακτική ανάγκη εντατικοποίησης των συλλογικών προσπαθειών…

Σε νέα εποχή εισέρχεται ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας HD Hyundai, μετά τη στρατηγική αναδιάρθρωση των θυγατρικών του. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου,…

Παρά τον εν εξελίξει εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ-Κίνας, η ανθεκτικότητα των κινεζικών εξαγωγών αποδεικνύει πόσο απαραίτητα παραμένουν πολλά από τα προϊόντα της Κίνας, ακόμα και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ