
Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Handelsblatt» οι τελευταίες ημέρες ήταν ιδιαιτέρως δύσκολες και απαιτητικές για τους συμβούλους της ναυτιλιακής εταιρείας Rickmers. Για πολλούς μήνες μία ομάδα δικηγόρων, τραπεζιτών και ειδικών σε αναδιαρθρώσεις εταιρειών συνεργάστηκαν μαζί με τον ιδιοκτήτη της ναυτιλιακής Bertram Rickmers πάνω σε ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης της εταιρείας, καθώς η τελευταία αντιμετωπίζει μεγάλες οικονομικές δυσκολίες.
Να σημειωθεί ότι η γερμανική εταιρεία διαχειρίζεται ένα στόλο 114 πλοίων και καταγράφει σημαντικές ζημίες. Μόνο για το 2016 οι ζημίες ανήλθαν σε 341 εκατ. ευρώ.
Το σχέδιο έχει ήδη κοινοποιηθεί στους ομολογιούχους και τους εκπροσώπους τους, οι οποίοι το αντιμετώπισαν μάλλον με καχυποψία. Μάλιστα, αρκετοί εξ αυτών θεωρούν πως αγνοήθηκαν οι απόψεις τους και δεν επιθυμούν να δώσουν την έγκρισή τους για την εφαρμογή του, ενώ εκφράζουν την άποψη πως το σχέδιο που τους παρουσιάστηκε ευνοεί τις τράπεζες και όχι τα συμφέροντα των ιδίων.
Πλέον η σωτηρία της Rickmers περνά από τις αποφάσεις των τραπεζών (κυρίως της HSH Nordbank και της UniCredit) για χρηματοδότηση της εταιρείας, αλλά εξαρτάται και από το κατά πόσο θα αποδεχθούν στην πλειονότητά τους οι ομολογιούχοι το σχέδιο αναδιάρθρωσης αλλά και από το εάν ο ισχυρός άνδρας του ομίλου, Bertram Rickmers, θα συνεισφέρει εν τέλει εκατομμύρια ευρώ από την προσωπική του περιουσία για τη σωτηρία της ιστορικής γερμανικής εταιρείας.
Εάν τράπεζες, ομολογιούχοι και Bertram Rickmers δεν συμφωνήσουν στο σχέδιο αναδιάθρωσης, τότε για την ιστορική γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία η πτώχευση δεν θα είναι μακρυά, όπως σημειώνει σε σχετικό της άρθρο η «Tiroler Tageszeitung».
Φωτό: marinetraffic.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας…
Την έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης κήρυξαν ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης και…
Οι γεωπολιτικές ζυμώσεις ανά τον κόσμο, με καταλυτικό παράγοντα τη δασμολογική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ, διαμορφώθηκαν με τρόπο τέτοιο ώστε οι εταιρείες της ναυτιλίας…
Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αυξήσει την αξία του εμπορίου αγαθών και υπηρεσιών κατά σχεδόν 40% έως το 2040, χάρη στην αύξηση της παραγωγικότητας…
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ