
Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Handelsblatt» οι τελευταίες ημέρες ήταν ιδιαιτέρως δύσκολες και απαιτητικές για τους συμβούλους της ναυτιλιακής εταιρείας Rickmers. Για πολλούς μήνες μία ομάδα δικηγόρων, τραπεζιτών και ειδικών σε αναδιαρθρώσεις εταιρειών συνεργάστηκαν μαζί με τον ιδιοκτήτη της ναυτιλιακής Bertram Rickmers πάνω σε ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης της εταιρείας, καθώς η τελευταία αντιμετωπίζει μεγάλες οικονομικές δυσκολίες.
Να σημειωθεί ότι η γερμανική εταιρεία διαχειρίζεται ένα στόλο 114 πλοίων και καταγράφει σημαντικές ζημίες. Μόνο για το 2016 οι ζημίες ανήλθαν σε 341 εκατ. ευρώ.
Το σχέδιο έχει ήδη κοινοποιηθεί στους ομολογιούχους και τους εκπροσώπους τους, οι οποίοι το αντιμετώπισαν μάλλον με καχυποψία. Μάλιστα, αρκετοί εξ αυτών θεωρούν πως αγνοήθηκαν οι απόψεις τους και δεν επιθυμούν να δώσουν την έγκρισή τους για την εφαρμογή του, ενώ εκφράζουν την άποψη πως το σχέδιο που τους παρουσιάστηκε ευνοεί τις τράπεζες και όχι τα συμφέροντα των ιδίων.
Πλέον η σωτηρία της Rickmers περνά από τις αποφάσεις των τραπεζών (κυρίως της HSH Nordbank και της UniCredit) για χρηματοδότηση της εταιρείας, αλλά εξαρτάται και από το κατά πόσο θα αποδεχθούν στην πλειονότητά τους οι ομολογιούχοι το σχέδιο αναδιάρθρωσης αλλά και από το εάν ο ισχυρός άνδρας του ομίλου, Bertram Rickmers, θα συνεισφέρει εν τέλει εκατομμύρια ευρώ από την προσωπική του περιουσία για τη σωτηρία της ιστορικής γερμανικής εταιρείας.
Εάν τράπεζες, ομολογιούχοι και Bertram Rickmers δεν συμφωνήσουν στο σχέδιο αναδιάθρωσης, τότε για την ιστορική γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία η πτώχευση δεν θα είναι μακρυά, όπως σημειώνει σε σχετικό της άρθρο η «Tiroler Tageszeitung».
Φωτό: marinetraffic.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ