
Εντείνονται τα οικονομικά προβλήματα για την κρατική πετρελαϊκή εταιρεία της Βενεζουέλας, την PDVSA, καθώς εμφανίζονται μεγάλες καθυστερήσεις στις εξαγωγές των φορτίων της εταιρείας σε αργό πετρέλαιο, γεγονός που επιδρά αρνητικά στα οικονομικά μεγέθη όχι μόνο της εταιρείας, αλλά και της Βενεζουέλας, αφού το 90% των εσόδων της χώρας βασίζεται στις εξαγωγές πετρελαίου.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, το πρώτο τρίμηνο του 2017, οι εξαγωγές αργού πετρελαίου από τη Βενεζουέλα ανήλθαν σε 1,69 εκατ. βαρέλια/ημέρα, παρουσιάζοντας μείωση 8% σε σχέση με τις εξαγωγές της ίδιας περιόδου για το 2016. Επιπλέον, λόγω των οικονομικών δυσκολιών που αντιμετωπίζει η PDVSA δεν έχει τη δυνατότητα να συντηρεί και να επισκευάζει τα πλοία της, γεγονός που την ωθεί να ναυλώνει πλοία άλλων εταιρειών, με κόστος ναύλωσης που κυμαίνεται από $800.000 έως $1.000.000 ανά μήνα και ανά πλοίο με αποτέλεσμα τη σημαντική αύξηση των λειτουργικών της εξόδων που πολλές φορές δε δύναται να καλύψει.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλές εταιρείες που ναυλώνουν στην PDVSA τα πλοία τους, μεταξύ των οποίων και η ρώσικη Sovcomflot, να υποχρεώνονται να κινηθούν δικαστικά εναντίον της κρατικής πετρελαϊκής εταιρείας της Βενεζουέλας, για την αποπληρωμή των χρεών της. Η οικονομική δυσπραγία που χαρακτηρίζει την PDVSA αποτυπώνεται και από το γεγονός ότι η εταιρεία δεν μπορεί να συντηρήσει επαρκώς ούτε τις ίδιες τις εγκαταστάσεις παραγωγής και εξαγωγής πετρελαίου που διαθέτει.
Φωτό: EPA PHOTO AFPI ANDREW ALVAREZ aa/pa
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ