
Τα τελευταία χρόνια η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) αντιμετωπίζει προβλήματα ρευστότητας ως αποτέλεσμα των μειωμένων παραγγελιών που έχει και της γενικότερης αστάθειας που επικρατεί στη ναυτιλιακή βιομηχανία. Μέσα σε διάστημα δύο ετών, η DSME έχει λάβει δύο δάνεια από κρατικές κορεάτικες τράπεζες, ενώ προσπάθειες γίνονται για αναδιάρθρωση του χρέους της. Η αρνητική εικόνα φαίνεται να αντιστρέφεται, καθώς η DSME υπέγραψε Letter of Intent (Lol) με την Hyundai Merchant Marine (HMM) για τη ναυπήγηση πέντε VLCC πλοίων, με την προοπτική να ναυπηγηθούν στο μέλλον επιπλέον πέντε πλοία της κατηγορίας. Εκτιμάται ότι το κόστος ναυπήγησης για κάθε πλοίο θα ανέλθει περίπου στα $80 εκατ. Στελέχη της Daewoo Shipbuilding υποστηρίζουν ότι η τελική συμφωνία για τις ναυπηγήσεις θα υπογραφεί τον ερχόμενο Ιούλιο. Επικεφαλής της DSME δήλωσε ότι πολλές είναι οι ναυτιλιακές εταιρείες που επιλέγουν για τη ναυπήγηση των πλοίων τους την DSME, καθώς η τελευταία παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και τεχνολογικά καινοτόμες. Από τη μεριά της HMM, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε ότι το 2017 αποτελεί μια καλή χρονιά για παραγγελίες πλοίων σε ιστορικά χαμηλές τιμές. Για τη ναυπήγηση των πλοίων, η HMM θα αξιοποιήσει κεφάλαια ύψους $2,28 δις, από την κρατική ενίσχυση που θα λάβει από την κυβέρνηση της Σεούλ σε μια προσπάθεια της τελευταίας να προωθήσει την ανάπτυξη της ναυπηγικής βιομηχανίας της χώρας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ