
Τα τελευταία χρόνια η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) αντιμετωπίζει προβλήματα ρευστότητας ως αποτέλεσμα των μειωμένων παραγγελιών που έχει και της γενικότερης αστάθειας που επικρατεί στη ναυτιλιακή βιομηχανία. Μέσα σε διάστημα δύο ετών, η DSME έχει λάβει δύο δάνεια από κρατικές κορεάτικες τράπεζες, ενώ προσπάθειες γίνονται για αναδιάρθρωση του χρέους της. Η αρνητική εικόνα φαίνεται να αντιστρέφεται, καθώς η DSME υπέγραψε Letter of Intent (Lol) με την Hyundai Merchant Marine (HMM) για τη ναυπήγηση πέντε VLCC πλοίων, με την προοπτική να ναυπηγηθούν στο μέλλον επιπλέον πέντε πλοία της κατηγορίας. Εκτιμάται ότι το κόστος ναυπήγησης για κάθε πλοίο θα ανέλθει περίπου στα $80 εκατ. Στελέχη της Daewoo Shipbuilding υποστηρίζουν ότι η τελική συμφωνία για τις ναυπηγήσεις θα υπογραφεί τον ερχόμενο Ιούλιο. Επικεφαλής της DSME δήλωσε ότι πολλές είναι οι ναυτιλιακές εταιρείες που επιλέγουν για τη ναυπήγηση των πλοίων τους την DSME, καθώς η τελευταία παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και τεχνολογικά καινοτόμες. Από τη μεριά της HMM, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε ότι το 2017 αποτελεί μια καλή χρονιά για παραγγελίες πλοίων σε ιστορικά χαμηλές τιμές. Για τη ναυπήγηση των πλοίων, η HMM θα αξιοποιήσει κεφάλαια ύψους $2,28 δις, από την κρατική ενίσχυση που θα λάβει από την κυβέρνηση της Σεούλ σε μια προσπάθεια της τελευταίας να προωθήσει την ανάπτυξη της ναυπηγικής βιομηχανίας της χώρας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…

Τα πλοία του παγκόσμιου στόλου που υπόκεινται σε κυρώσεις εξακολουθούν να πληθύνονται με αμείωτους ρυθμούς, με τη μέση ηλικία τους μάλιστα να ξεπερνά τα…

Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ