
Το γνωστό στέλεχος του ClassNK κ.Hayato Suga αύξησε πρόσφατα τις αρμοδιότητές του μετά τον διορισμό του ως Διευθυντή στον τομέα του Plan Approval και του Technical Division του νηογνώμονα.
Ο κ.Suga, ο οποίος παραμένει και Γενικός Διευθυντής του Natural Resources and Energy Department (NED), μετρά πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας στο κομμάτι της ταξινόμησης πλοίων, εστιάζοντας κυρίως στο κομμάτι της τεχνολογίας για τη θαλάσσια μεταφορά LNG και LPG.
Οι νέες αρμοδιότητες που αναλαμβάνει ο κ.Suga, επικεντρώνονται στην έγκριση των σχεδίων των πλοίων και στη σχετική τεχνική υποστήριξη, αν και συχνά καλείται να παίξει έναν ευρύ και ανεξάρτητο συμβουλευτικό ρόλο. Ο νέος Διευθυντής θέτει σαν προτεραιότητά του την αποτελεσματική και αξιόπιστη έγκριση των σχεδίων, ενώ αντιλαμβάνεται την ανατροφοδότηση από τους πελάτες ως ένα ζωτικό κομμάτι για την βελτίωση του επιπέδου των υπηρεσιών του ClassNK. ‘Οπως προσθέτει και ο ίδιος όμως: «’Ενας άλλος σημαντικός στόχος είναι και η συνέχιση των συνεισφορών τεχνικού χαρακτήρα στον κλάδο.»
Υποδειγματική ήταν η υποστήριξη του ClassNK στην δημιουργία της σειράς πλοίων μεταφοράς LNG, Sayaendo, τα οποία κατασκευάζονται από την Mitsubishi Heavy Industries (MHI) και τα οποία περιλαμβάνουν τις δεξαμενές LNG κάτω από ένα συνεχές κάλυμα. Τα χωρητικότητας 155,000m3 πλοία, διατηρούν την αξιόπιστη διαμόρφωση και την αντοχή των σφαιρικών δεξαμενών ενώ παράλληλα ενσωματώνουν την συνεχή κάλυψη προκειμένου να βελτιώσουν την συνολική δομική ικανότητα του πλοίου.
Άλλα πρόσφατα προγράμματα στα οποία συμμετείχε ο νηογνώμονας ClassNK περιλαμβάνουν τεχνική υποστήριξη σε ένα πλοίο μεταφοράς υγρού υδρογόνου καθώς και νέες κατευθυντήριες γραμμές για πλοία τα οποία χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα.
«Τα εναλλακτικά καύσιμα αντιπροσωπεύουν ένα πολύ αποτελεσματικό βήμα προς τα εμπρός στο κομμάτι της προστασίας του περιβάλλοντος, και πιστεύω πως η χρήση αυτής της τεχνολογίας θα αυξηθεί στο μέλλον. Ωστόσο, ο ρυθμός της απορρόφησής της θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την παροχή του κάθε είδους καυσίμου καθώς και από την οικονομική βιωσιμότητα της εφαρμογής ενός τέτοιου συστήματος», δήλωσε ο κ. Suga.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ