
Το γνωστό στέλεχος του ClassNK κ.Hayato Suga αύξησε πρόσφατα τις αρμοδιότητές του μετά τον διορισμό του ως Διευθυντή στον τομέα του Plan Approval και του Technical Division του νηογνώμονα.
Ο κ.Suga, ο οποίος παραμένει και Γενικός Διευθυντής του Natural Resources and Energy Department (NED), μετρά πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας στο κομμάτι της ταξινόμησης πλοίων, εστιάζοντας κυρίως στο κομμάτι της τεχνολογίας για τη θαλάσσια μεταφορά LNG και LPG.
Οι νέες αρμοδιότητες που αναλαμβάνει ο κ.Suga, επικεντρώνονται στην έγκριση των σχεδίων των πλοίων και στη σχετική τεχνική υποστήριξη, αν και συχνά καλείται να παίξει έναν ευρύ και ανεξάρτητο συμβουλευτικό ρόλο. Ο νέος Διευθυντής θέτει σαν προτεραιότητά του την αποτελεσματική και αξιόπιστη έγκριση των σχεδίων, ενώ αντιλαμβάνεται την ανατροφοδότηση από τους πελάτες ως ένα ζωτικό κομμάτι για την βελτίωση του επιπέδου των υπηρεσιών του ClassNK. ‘Οπως προσθέτει και ο ίδιος όμως: «’Ενας άλλος σημαντικός στόχος είναι και η συνέχιση των συνεισφορών τεχνικού χαρακτήρα στον κλάδο.»
Υποδειγματική ήταν η υποστήριξη του ClassNK στην δημιουργία της σειράς πλοίων μεταφοράς LNG, Sayaendo, τα οποία κατασκευάζονται από την Mitsubishi Heavy Industries (MHI) και τα οποία περιλαμβάνουν τις δεξαμενές LNG κάτω από ένα συνεχές κάλυμα. Τα χωρητικότητας 155,000m3 πλοία, διατηρούν την αξιόπιστη διαμόρφωση και την αντοχή των σφαιρικών δεξαμενών ενώ παράλληλα ενσωματώνουν την συνεχή κάλυψη προκειμένου να βελτιώσουν την συνολική δομική ικανότητα του πλοίου.
Άλλα πρόσφατα προγράμματα στα οποία συμμετείχε ο νηογνώμονας ClassNK περιλαμβάνουν τεχνική υποστήριξη σε ένα πλοίο μεταφοράς υγρού υδρογόνου καθώς και νέες κατευθυντήριες γραμμές για πλοία τα οποία χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα.
«Τα εναλλακτικά καύσιμα αντιπροσωπεύουν ένα πολύ αποτελεσματικό βήμα προς τα εμπρός στο κομμάτι της προστασίας του περιβάλλοντος, και πιστεύω πως η χρήση αυτής της τεχνολογίας θα αυξηθεί στο μέλλον. Ωστόσο, ο ρυθμός της απορρόφησής της θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την παροχή του κάθε είδους καυσίμου καθώς και από την οικονομική βιωσιμότητα της εφαρμογής ενός τέτοιου συστήματος», δήλωσε ο κ. Suga.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ