
Το γνωστό στέλεχος του ClassNK κ.Hayato Suga αύξησε πρόσφατα τις αρμοδιότητές του μετά τον διορισμό του ως Διευθυντή στον τομέα του Plan Approval και του Technical Division του νηογνώμονα.
Ο κ.Suga, ο οποίος παραμένει και Γενικός Διευθυντής του Natural Resources and Energy Department (NED), μετρά πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας στο κομμάτι της ταξινόμησης πλοίων, εστιάζοντας κυρίως στο κομμάτι της τεχνολογίας για τη θαλάσσια μεταφορά LNG και LPG.
Οι νέες αρμοδιότητες που αναλαμβάνει ο κ.Suga, επικεντρώνονται στην έγκριση των σχεδίων των πλοίων και στη σχετική τεχνική υποστήριξη, αν και συχνά καλείται να παίξει έναν ευρύ και ανεξάρτητο συμβουλευτικό ρόλο. Ο νέος Διευθυντής θέτει σαν προτεραιότητά του την αποτελεσματική και αξιόπιστη έγκριση των σχεδίων, ενώ αντιλαμβάνεται την ανατροφοδότηση από τους πελάτες ως ένα ζωτικό κομμάτι για την βελτίωση του επιπέδου των υπηρεσιών του ClassNK. ‘Οπως προσθέτει και ο ίδιος όμως: «’Ενας άλλος σημαντικός στόχος είναι και η συνέχιση των συνεισφορών τεχνικού χαρακτήρα στον κλάδο.»
Υποδειγματική ήταν η υποστήριξη του ClassNK στην δημιουργία της σειράς πλοίων μεταφοράς LNG, Sayaendo, τα οποία κατασκευάζονται από την Mitsubishi Heavy Industries (MHI) και τα οποία περιλαμβάνουν τις δεξαμενές LNG κάτω από ένα συνεχές κάλυμα. Τα χωρητικότητας 155,000m3 πλοία, διατηρούν την αξιόπιστη διαμόρφωση και την αντοχή των σφαιρικών δεξαμενών ενώ παράλληλα ενσωματώνουν την συνεχή κάλυψη προκειμένου να βελτιώσουν την συνολική δομική ικανότητα του πλοίου.
Άλλα πρόσφατα προγράμματα στα οποία συμμετείχε ο νηογνώμονας ClassNK περιλαμβάνουν τεχνική υποστήριξη σε ένα πλοίο μεταφοράς υγρού υδρογόνου καθώς και νέες κατευθυντήριες γραμμές για πλοία τα οποία χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα.
«Τα εναλλακτικά καύσιμα αντιπροσωπεύουν ένα πολύ αποτελεσματικό βήμα προς τα εμπρός στο κομμάτι της προστασίας του περιβάλλοντος, και πιστεύω πως η χρήση αυτής της τεχνολογίας θα αυξηθεί στο μέλλον. Ωστόσο, ο ρυθμός της απορρόφησής της θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την παροχή του κάθε είδους καυσίμου καθώς και από την οικονομική βιωσιμότητα της εφαρμογής ενός τέτοιου συστήματος», δήλωσε ο κ. Suga.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Οι εταιρείες Airbus, Leonardo και Thales ανακοίνωσαν την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου ότι θα συνενώσουν τις δορυφορικές και διαστημικές δραστηριότητές τους, με στόχο να δημιουργήσουν…

Η σπορά των χειμερινών σιτηρών στην Ευρώπη προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς, με κινητήριο μοχλό το ξηρότερο κλίμα και τις λιγότερες βροχοπτώσεις συγκριτικά με τα…

Με ταχύτατους ρυθμούς και γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το πρόγραμμα επέκτασης του στόλου της Royal Caribbean. Βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο όμιλος…

Υπό πίεση φαίνεται πως βρίσκονται οι πολιτείες της Δυτικής Ακτής των ΗΠΑ σε ό,τι αφορά τις προμήθειες καυσίμων, μετά την αναστάτωση που έχουν προκαλέσει…

Οι εισαγωγές σόγιας της Κίνας αντιπροσωπεύουν το 60% του παγκόσμιου εμπορίου, επισκιάζοντας όλες τις άλλες αγορές μαζί, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της ναυλομεσιτικής…

Το νησί Σαπιέντζα, στα ανοικτά της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, και κατ’ ακρίβεια ο βυθός περιμετρικά της, αποτελεί εστία συσσώρευσης διχτυών ψαρέματος, τα οποία κανείς δεν…

Η επενδυτική εταιρεία KKR ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της Galaxy Container Solutions, μιας πλατφόρμας μίσθωσης εμπορευματοκιβωτίων, η οποία υποστηρίζεται από κεφάλαια ύψους 500 εκατ.…

Η Union Pacific ανακοίνωσε ότι αναμένει να υποβάλει τα έγγραφα για τη συγχώνευσή της με τη Norfolk Southern, αξίας $85 δισ., στις αρμόδιες ρυθμιστικές…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ