
Σε δελτίου Τύπου που εξέδωσε η εταιρεία ICTSI (International Container Terminal Services Inc.), με έδρα στις Φιλιππίνες, ανακοινώθηκε η έναρξη λειτουργίας του νέου τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων καθώς και χύδην φορτίων που κατασκευάστηκε στο λιμάνι «Puerto Aguadulce», στην πόλη Buenaventura της Κολομβίας.
Ο τερματικός σταθμός, έκτασης 1.280 στρεμμάτων, αποτελεί δημιούργημα της κοινοπραξίας της ICTSI και του ομίλου PSA International. Ο τερματικός αυτός σταθμός, αξίας τουλάχιστον $550 εκατ., προβλέπεται πως θα ενισχύσει περαιτέρω την ανάπτυξη της οικονομίας της Κολομβίας. Όπως αναφέρει ο πρόεδρος της Δημοκρατίας της Κολομβίας, μέσα από αυτήν την επένδυση αναμένεται να αυξηθούν οι εμπορευματικές συναλλαγές της χώρας με το εξωτερικό, καθιστώντας ανταγωνιστική την θέση της Κολομβίας σε παγκόσμιο επίπεδο, στον τομέα των εξαγωγών προϊόντων όπως είναι η ζάχαρη και ο καφές.
Υψηλόβαθμα στελέχη της λιμενικής αρχής του «Puerto Aguadulce», σε δηλώσεις τους τονίζουν ότι η δημιουργία του τερματικού σταθμού στην περιοχή θα αποτελέσει σημαντικό κόμβο για το παγκόσμιο εμπόριο, έχοντας την ικανότητα να ανταποκριθεί στις τρέχουσες και μελλοντικές απαιτήσεις των πελατών και προσφέροντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και παραγωγικότητας.
Με την ολοκλήρωση των εργασιών του τερματικού σταθμού, το λιμάνι «Puerto Aguadulce» έχει την ικανότητα να διαχειρίζεται έως και 550.000 TEUs ετησίως, διαθέτοντας δυο κρηπιδώματα για τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ενώ ο τερματικός σταθμός διαχείρισης των πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίων θα έχει την ικανότητα να διαχειρίζεται 2 εκατ. τόνους φορτίου ετησίως. Το λιμάνι «Puerto Aguadulce» είναι επίσης εξοπλισμένο με γερανογέφυρες οι οποίες μπορούν να εξυπηρετήσουν πλοία χωρητικότητας μέχρι 18.000 TEUs.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ