
Εδώ και μερικές εβδομάδες, όπως μεταδίδει ο γερμανικός ειδησεογραφικός ιστότοπος «Hansa», υπήρχαν φήμες που ήθελαν τον όμιλο Conti, με έδρα το Μόναχο, να περνά υπό τον έλεγχο του Claus Peter Offen, του Γερμανού επιχειρηματία, ιδρυτή, μοναδικού μετόχου και CEO του ομίλου Offen.
Και οι πληροφορίες επιβεβαιώθηκαν, με τον όμιλο Conti που διαχειρίζεται ένα στόλο 68 πλοίων να περνά υπό τον έλεγχο του ομίλου Offen. Συγκεκριμένα με την εξαγορά της Conti, όπως σημειώνεται στο επίσημο δελτίο Τύπου του Ομίλου, περνούν υπό τον έλεγχο του Γερμανού πλοιοκτήτη από το Αμβούργο Claus Peter Offen 30 containerships (207.712 TEUs), 29 bulk carriers, καθώς και 8 product tankers.
Ο Claus Peter Offen πλέον θα κατέχει το 100% των μετοχών της Conti, ενώ μετά την εξαγορά της η τελευταία θα συνεχίσει να δραστηριοποιείται αυτόνομα. Με αφορμή την εξαγορά ο Offen δήλωσε πως «Για εμάς αυτή η εξαγορά αποτελεί ένα ακόμη βήμα στην εφαρμογή της αναπτυξιακής μας στρατηγικής».
Εκτός της Conti, όμως, υπό τον έλεγχο του Offen περνά και το 67,5% των μετοχών της εταιρείας Bremer Bereederungsgesellschaft mbH & Co. KG, η οποία διαχειρίζεται ένα στόλο από 35 bulk carriers (Ultramax, Supramax, Panamax και Post-Panamax).
Πλέον, ο όμιλος Offen, μαζί με τις θυγατρικές του, διαχειριζόμενος ένα στόλο από 95 containerships, 37 bulk carriers και 37 product tankers, συνολικά δηλαδή ένα στόλο 169 πλοίων, θα μπορεί να ενισχύσει περαιτέρω την θέση του έναντι του διεθνούς ανταγωνισμού και να αντιμετωπίσει πιο αποτελεσματικά τη συνεχιζόμενη κρίση στη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Να σημειωθεί ότι ο όμιλος Offen, που ιδρύθηκε το 1971 από τον Claus Peter Offen, έχει έδρα το Αμβούργο και αποτελεί σήμερα μία από τις μεγαλύτερες και πλέον κερδοφόρες γερμανικές ναυτιλιακές εταιρείες, με περισσότερους από 3.500 εργαζομένους. Τα περισσότερα από τα πλοία της είναι χρονοναυλωμένα, με μακροχρόνια συμβόλαια από εταιρείες, όπως οι: MSC, Maersk, CMA CGM, Hapag Lloyd και Hamburg Süd.
Φωτό: offengroup.de
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ