
Εδώ και μερικές εβδομάδες, όπως μεταδίδει ο γερμανικός ειδησεογραφικός ιστότοπος «Hansa», υπήρχαν φήμες που ήθελαν τον όμιλο Conti, με έδρα το Μόναχο, να περνά υπό τον έλεγχο του Claus Peter Offen, του Γερμανού επιχειρηματία, ιδρυτή, μοναδικού μετόχου και CEO του ομίλου Offen.
Και οι πληροφορίες επιβεβαιώθηκαν, με τον όμιλο Conti που διαχειρίζεται ένα στόλο 68 πλοίων να περνά υπό τον έλεγχο του ομίλου Offen. Συγκεκριμένα με την εξαγορά της Conti, όπως σημειώνεται στο επίσημο δελτίο Τύπου του Ομίλου, περνούν υπό τον έλεγχο του Γερμανού πλοιοκτήτη από το Αμβούργο Claus Peter Offen 30 containerships (207.712 TEUs), 29 bulk carriers, καθώς και 8 product tankers.
Ο Claus Peter Offen πλέον θα κατέχει το 100% των μετοχών της Conti, ενώ μετά την εξαγορά της η τελευταία θα συνεχίσει να δραστηριοποιείται αυτόνομα. Με αφορμή την εξαγορά ο Offen δήλωσε πως «Για εμάς αυτή η εξαγορά αποτελεί ένα ακόμη βήμα στην εφαρμογή της αναπτυξιακής μας στρατηγικής».
Εκτός της Conti, όμως, υπό τον έλεγχο του Offen περνά και το 67,5% των μετοχών της εταιρείας Bremer Bereederungsgesellschaft mbH & Co. KG, η οποία διαχειρίζεται ένα στόλο από 35 bulk carriers (Ultramax, Supramax, Panamax και Post-Panamax).
Πλέον, ο όμιλος Offen, μαζί με τις θυγατρικές του, διαχειριζόμενος ένα στόλο από 95 containerships, 37 bulk carriers και 37 product tankers, συνολικά δηλαδή ένα στόλο 169 πλοίων, θα μπορεί να ενισχύσει περαιτέρω την θέση του έναντι του διεθνούς ανταγωνισμού και να αντιμετωπίσει πιο αποτελεσματικά τη συνεχιζόμενη κρίση στη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Να σημειωθεί ότι ο όμιλος Offen, που ιδρύθηκε το 1971 από τον Claus Peter Offen, έχει έδρα το Αμβούργο και αποτελεί σήμερα μία από τις μεγαλύτερες και πλέον κερδοφόρες γερμανικές ναυτιλιακές εταιρείες, με περισσότερους από 3.500 εργαζομένους. Τα περισσότερα από τα πλοία της είναι χρονοναυλωμένα, με μακροχρόνια συμβόλαια από εταιρείες, όπως οι: MSC, Maersk, CMA CGM, Hapag Lloyd και Hamburg Süd.
Φωτό: offengroup.de
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι τιμές του πετρελαίου σημείωσαν αλματώδη αύξηση, περί το 3%, στην έναρξη των συναλλαγών στις αγορές εμπορευμάτων στην Ασία σήμερα, μετά τις νέες αμερικανικές…
Ολοκληρώθηκαν την Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025 οι αρχαιρεσίες της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας με την εκλογή των 7 μελών στο Διοικητικό της Συμβούλιο. Αναλυτικά η…
Μια νέα τεχνολογική δοκιμή καυσίμου συνδυάζει για πρώτη φορά αιθανόλη, μεθανόλη και ναυτιλιακό ντίζελ (bunker) σε δίχρονες μηχανές μεγαλης κλιμακας. Η καινοτόμος αυτή προσπάθεια,…
Η υιοθέτηση μιας ενεργειακά διασυνδεδεμένης αρχιτεκτονικής υπόσχεται να μειώσει δραστικά τις εκπομπές και να επαναπροσδιορίσει την αποδοτικότητα των πλοίων. Ο συνδυασμός αυτός αφορά τεχνολογίες…
Ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο για την επέκταση του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Atlas Maritime, με επικεφαλής τον κ. Λέοντα Πατίτσα, στο πλαίσιο της…
Καθώς η παγκόσμια ζήτηση για εισαγωγές LNG αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο, οι εξαγωγείς της Βόρειας Αμερικής φαίνονται αποφασισμένοι να συνεχίσουν με το πόδι στο…
Το Τμήμα Κρουαζιέρας του Ομίλου MSC πέτυχε ένα επίτευγμα στο ταξίδι του προς την απανθρακοποίηση, καθώς δύο από τα πλοία του – το «MSC…
Οι επενδύσεις στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας επέτρεψαν στα κράτη που εισάγουν ορυκτά καύσιμα να εξοικονομήσουν περίπου $1,3 τρισ. από το 2010, σύμφωνα με νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ