
Εδώ και μερικές εβδομάδες, όπως μεταδίδει ο γερμανικός ειδησεογραφικός ιστότοπος «Hansa», υπήρχαν φήμες που ήθελαν τον όμιλο Conti, με έδρα το Μόναχο, να περνά υπό τον έλεγχο του Claus Peter Offen, του Γερμανού επιχειρηματία, ιδρυτή, μοναδικού μετόχου και CEO του ομίλου Offen.
Και οι πληροφορίες επιβεβαιώθηκαν, με τον όμιλο Conti που διαχειρίζεται ένα στόλο 68 πλοίων να περνά υπό τον έλεγχο του ομίλου Offen. Συγκεκριμένα με την εξαγορά της Conti, όπως σημειώνεται στο επίσημο δελτίο Τύπου του Ομίλου, περνούν υπό τον έλεγχο του Γερμανού πλοιοκτήτη από το Αμβούργο Claus Peter Offen 30 containerships (207.712 TEUs), 29 bulk carriers, καθώς και 8 product tankers.
Ο Claus Peter Offen πλέον θα κατέχει το 100% των μετοχών της Conti, ενώ μετά την εξαγορά της η τελευταία θα συνεχίσει να δραστηριοποιείται αυτόνομα. Με αφορμή την εξαγορά ο Offen δήλωσε πως «Για εμάς αυτή η εξαγορά αποτελεί ένα ακόμη βήμα στην εφαρμογή της αναπτυξιακής μας στρατηγικής».
Εκτός της Conti, όμως, υπό τον έλεγχο του Offen περνά και το 67,5% των μετοχών της εταιρείας Bremer Bereederungsgesellschaft mbH & Co. KG, η οποία διαχειρίζεται ένα στόλο από 35 bulk carriers (Ultramax, Supramax, Panamax και Post-Panamax).
Πλέον, ο όμιλος Offen, μαζί με τις θυγατρικές του, διαχειριζόμενος ένα στόλο από 95 containerships, 37 bulk carriers και 37 product tankers, συνολικά δηλαδή ένα στόλο 169 πλοίων, θα μπορεί να ενισχύσει περαιτέρω την θέση του έναντι του διεθνούς ανταγωνισμού και να αντιμετωπίσει πιο αποτελεσματικά τη συνεχιζόμενη κρίση στη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Να σημειωθεί ότι ο όμιλος Offen, που ιδρύθηκε το 1971 από τον Claus Peter Offen, έχει έδρα το Αμβούργο και αποτελεί σήμερα μία από τις μεγαλύτερες και πλέον κερδοφόρες γερμανικές ναυτιλιακές εταιρείες, με περισσότερους από 3.500 εργαζομένους. Τα περισσότερα από τα πλοία της είναι χρονοναυλωμένα, με μακροχρόνια συμβόλαια από εταιρείες, όπως οι: MSC, Maersk, CMA CGM, Hapag Lloyd και Hamburg Süd.
Φωτό: offengroup.de
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ