
Μεγάλη μείωση κερδών, άνω του 60%, εμφάνισαν τα οικονομικά μεγέθη της Airbus για το σύνολο του περασμένου έτους. Συγκεκριμένα, από τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η εταιρεία, τα κέρδη της το 2016 διαμορφώθηκαν στα €995 εκατ., έναντι €2,7 δις το 2015. Σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις της, αυτές κατέγραψαν θετικό πρόσημο και κινήθηκαν στο +3%, αγγίζοντας τα €66,58 δις, έχοντας προχωρήσει σε ρεκόρ παραδόσεων αεροσκαφών για το 2016. Πιο αναλυτικά, το 2016 η Airbus παρέδωσε 688 αεροσκάφη, έναντι 635 το 2015.
Επίσης, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα κέρδη προ φόρων και τόκων μειώθηκαν κατά 3,6%, στα €3,96 δις.
Η μεγάλη μείωση των κερδών αποδίδεται στην αύξηση του κόστους παραγωγής των στρατιωτικών αεροσκαφών. Η Airbus ανακοίνωσε ότι τα κέρδη της υποχώρησαν σημαντικά κατά το 4ο τρίμηνο του 2016 λόγω της χρέωσης €1,2 δις για το στρατιωτικό αεροπλάνο μεταφοράς, A-400M Atlas, που έχει ήδη εμφανίσει συνολικές μη αναμενόμενες δαπάνες ύψους €2,2 δις. Δαπάνες, που οφείλονται, εν πολλοίς, σε αποζημιώσεις που έχει καταβάλει η εταιρεία, λόγω προβλημάτων που παρουσιάστηκαν στην άτρακτο και σε μηχανικά μέρη αεροσκαφών A-400M. Ένας από τους κύριους αγοραστές του Α-400 Μ είναι η γερμανική Πολεμική Αεροπορία.

Υψηλόβαθμα στελέχη της Airbus τόνισαν ότι το πρόγραμμα παραγωγής του στρατιωτικού αεροσκάφους A-400M εξακολουθεί να προκαλεί ανησυχία στην εταιρεία, ενώ ως κύρια προτεραιότητα για το τρέχον έτος έχει τεθεί η μείωση των κινδύνων του προγράμματος παραγωγής του αεροσκάφους, καθώς και η βελτίωσή του.
Όμως, η Airbus έχει να αντιμετωπίσει και τα υψηλά πρόστιμα που της έχουν επιβληθεί από τις κυβερνήσεις του Βελγίου, της Μεγάλης Βρετανίας, της Γαλλίας, της Γερμανίας, του Λουξεμβούργου, της Ισπανίας και της Τουρκίας, με τις οποίες επιδιώκει να έρθει σε συνεννόηση και συμβιβασμό, ώστε να μειωθούν τα ποσά, που πρέπει να καταβάλλει.
Φωτό: airbusgroup.com/P. Masclet/master films & S. Ramadier
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Οι εταιρείες Airbus, Leonardo και Thales ανακοίνωσαν την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου ότι θα συνενώσουν τις δορυφορικές και διαστημικές δραστηριότητές τους, με στόχο να δημιουργήσουν…

Η σπορά των χειμερινών σιτηρών στην Ευρώπη προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς, με κινητήριο μοχλό το ξηρότερο κλίμα και τις λιγότερες βροχοπτώσεις συγκριτικά με τα…

Με ταχύτατους ρυθμούς και γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το πρόγραμμα επέκτασης του στόλου της Royal Caribbean. Βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο όμιλος…

Υπό πίεση φαίνεται πως βρίσκονται οι πολιτείες της Δυτικής Ακτής των ΗΠΑ σε ό,τι αφορά τις προμήθειες καυσίμων, μετά την αναστάτωση που έχουν προκαλέσει…

Οι εισαγωγές σόγιας της Κίνας αντιπροσωπεύουν το 60% του παγκόσμιου εμπορίου, επισκιάζοντας όλες τις άλλες αγορές μαζί, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της ναυλομεσιτικής…

Το νησί Σαπιέντζα, στα ανοικτά της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, και κατ’ ακρίβεια ο βυθός περιμετρικά της, αποτελεί εστία συσσώρευσης διχτυών ψαρέματος, τα οποία κανείς δεν…

Η επενδυτική εταιρεία KKR ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της Galaxy Container Solutions, μιας πλατφόρμας μίσθωσης εμπορευματοκιβωτίων, η οποία υποστηρίζεται από κεφάλαια ύψους 500 εκατ.…

Η Union Pacific ανακοίνωσε ότι αναμένει να υποβάλει τα έγγραφα για τη συγχώνευσή της με τη Norfolk Southern, αξίας $85 δισ., στις αρμόδιες ρυθμιστικές…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ