
Η Mitsubishi Heavy Industries Marine Machinery & Engine (ΜΗΙ-ΜΜΕ) ολοκλήρωσε τις εργασίες μετασκευής σε 80 πλοία της μεταφοράς LNG φορτίων που αφορούσε την εγκατάσταση συστήματος καύσης καυσίμων με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο.
Οι εργασίες αυτές έγιναν προς συμμόρφωση των ναυτιλιακών εταιρειών με τις οδηγίες του IMO (International Maritime Organization) οι οποίες έγιναν γνωστές τον περασμένο Οκτώβριο. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την απόφαση του IMO, επιβάλλεται σε όλα τα πλοία να καταναλώνουν καύσιμα που περιέχουν μόνο μέχρι 0,5% θείο.
Η οδηγία αυτή, η οποία πρόκειται να τεθεί σε εφαρμογή από το 2020, έχει οδηγήσει πολλές πετρελαϊκές εταιρείες να αναπτύξουν και να προωθήσουν τα δικά τους καύσιμα που περιέχουν μέχρι 0,5% θείο, όπως είναι το ultra low sulfur heavy fuel oil (ULSHFO). Σύμφωνα με ανακοίνωση της MHI- MME, τα αποτελέσματα της χρήσης του καυσίμου ULSHFO στα πλοία ίσως επηρεάσει την αναμενόμενη απόδοση του καυστήρα. Από την πλευρά της η MHI-MME έχει εγκαταστήσει στα πλοία που ναυπηγεί, σύστημα καύσης καυσίμου low sulfur marine gas oil (LSMGO), ούτως ώστε οι καυστήρες των πλοίων να έχουν την επιθυμητή απόδοση.
Η γιαπωνέζικη εταιρεία ανέφερε επίσης ότι έχει ήδη τοποθετήσει την νέα αυτή τεχνολογία και στις βοηθητικές μηχανές των νεότευκτων πλοίων της.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εικοσιτετράωρη πανελλαδική απεργία για την Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025 προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ, αντιδρώντας στο νέο εργασιακό νομοσχέδιο. Η συγκέντρωση στην Αθήνα θα γίνει στις…
Η απεργία των λιμενεργατών στο λιμάνι του Ρότερνταμ, μετά το αίτημα τους για υψηλότερους μισθούς ανεστάλη προσωρινά σήμερα 13 Οκτωβρίου, μετά από νομικές ενέργειες,…
Ανάμεικτα είναι τα συναισθήματα που απορρέουν από την αναθεώρηση των προβλέψεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (ΠΟΕ) για την ανάπτυξη του παγκόσμιου εμπορίου. Συγκεκριμένα, βάσει…
Η εμπορική διαμάχη μεταξύ της Κίνας και του αυστραλιανού μεταλλευτικού κολοσσού BHP, σε συνδυασμό με τις δασμολογικές τριβές που θολώνουν τις πωλήσεις των αμερικανικών…
Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται στην…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας αναμένει με αγωνία τις αποφάσεις που θα ληφθούν το διάστημα 14-17 Οκτωβρίου στη συνεδρίαση της MEPC, αναφορικά με το…
Ως μοχλό ανάπτυξης που τροφοδοτεί το μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον για το λιμάνι του Λαυρίου, χαρακτήρισε ο Γιώργος Βακόνδιος, διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου…
Για το πρώτο της κλιματικά ουδέτερο ταξίδι με 100% προηγμένο βιοκαύσιμο ετοιμάζεται η νορβηγική εταιρεία Hurtigruten. Στις 29 Οκτωβρίου 2025, το υβριδικό πλοίο «MS…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ