
Δεν είναι μόνο η κρουαζιέρα αλλά και η ακτοπλοΐα που δίνει ζωή ξανά στα ευρωπαϊκά ναυπηγεία. Και το 2017 μοιάζει να μπήκε με το δεξί για αρκετά από αυτά.
Στην Ισπανία η ναυτιλιακή εταιρεία Balearia υπέγραψε συμφωνία με τα ισπανικά ναυπηγεία Construcciones Navales del Norte, που ελέγχουν και το ναυπηγείο LaNaval στο Μπιλμπάο, για τη ναυπήγηση δύο νέων επιβατηγών – οχηματαγωγών πλοίων, το κόστος κατασκευής των οποίων εκτιμάται στα 200 εκατομμύρια ευρώ. Τα δύο νέα πλοία, με έτος παράδοσης το 2019, θα έχουν μήκος 186,5 μέτρα, θα μπορούν να μεταφέρουν 810 επιβάτες και θα κινούνται με LNG.
Αλλά και η νορβηγική Color Line υπέγραψε προ ολίγων ημερών με τα νορβηγικά ναυπηγεία Ulstein-Werft συμφωνία ναυπήγησης για το μεγαλύτερο υβριδικό επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο στον κόσμο, που αναμένεται να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του στην Βαλτική και την Βόρεια Θάλασσα το καλοκαίρι του 2019. Το πλοίο θα έχει μήκος 160 μέτρα και θα μπορεί να μεταφέρει έως και 2.000 επιβάτες. Μπορείτε να δείτε το βίντεο με την παρουσίαση του νέου υβριδικού πλοίου της Color Line, εδώ.
Από τα, επίσης, νορβηγικά ναυπηγεία Meyer Turku παραδόθηκε προ ολίγων ημερών στην εσθονική ναυτιλιακή εταιρεία Tallink και το νέο ταχύπλοο επιβατηγό Mega Star, η ναυπήγηση του οποίου κόστισε περί τα 230 εκατ. ευρώ. Το πλοίο, με μήκος 212 και πλάτος 30,6 μέτρα, θα μπορεί να μεταφέρει 2.800 επιβάτες, ενώ θα κινείται και αυτό με LNG.
Φωτό: Baleária / Ulstein-Werft / Tallink
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ