
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Vessels Value, τον Ιανουάριο παραδόθηκε σημαντικά μεγαλύτερος αριθμός crude oil tankers συγκριτικά με τον αντίστοιχο αριθμό του Ιανουαρίου 2016 (+220%).
Συγκεκριμένα, τον Ιανουάριο του 2016 παραδόθηκαν δεξαμενόπλοια συνολικής χωρητικότητας 2,5 εκατ. DWT (μέγεθος ρεκόρ σε σχέση με τα έτη 2014 και 2015), ενώ ήδη από τον πρώτο μήνα του 2017 φαίνεται πως οι παραδόσεις σε νέα crude oil tankers θα είναι περισσότερες ακόμα και από το 2016, για το σύνολο του έτους.
Το μεγαλύτερο μέρος των crude oil tankers που παραδίδονται είναι τύπου VLCC, αντιπροσωπεύοντας το 67% των συνολικών παραδόσεων για το μήνα Ιανουάριο. Συγκεκριμένα, τον Ιανουάριο του 2017 παραδόθηκαν 12 VLCCs, 3,68 εκατ. DWΤ.
Επιπλέον, παρατηρούνται αυξήσεις σε παραδόσεις πλοίων τύπων Suezmax (παραδόθηκε χωρητικότητα 943.000 DWT) και Aframax (παραδόθηκε χωρητικότητα 903.500 DWT).
Αναλυτές της BIMCO σημειώνουν πως οι αυξημένες παραδόσεις σε crude oil tankers δυσχεραίνουν την ισορροπία ανάμεσα σε προσφορά και ζήτηση και αυτό οφείλεται στο χαμηλό ποσοστό των πλοίων που οδηγούνται προς διάλυση. Στο διάστημα μεταξύ Ιανουαρίου 2014- Ιανουαρίου 2017 μόνο 8 εκατ. DWT χωρητικότητας διαλύθηκε, αντιπροσωπεύοντας μόλις το 2,2% του υφιστάμενου ενεργού στόλου πετρελαιοφόρων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Η ανάγκη για αποδοτική χρήση καυσίμου, αυστηρή συμμόρφωση και διαφάνεια στη λειτουργία των πλοίων εγκαινιάζει μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία γίνεται καταλύτης της…
Καθώς η σύγκρουση ΗΠΑ-Κίνας στο ναυτιλιακό στερέωμα κλιμακώνεται ραγδαία, με τις δύο υπερδυνάμεις να επιβάλλουν αμοιβαία λιμενικά τέλη, το Πεκίνο εξαπολύει πυρά ακόμα και…
Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη εξήγγειλε τα εγκαίνια του Κέντρου Νεοελληνικού Πολιτισμού «Μαριλένα Λασκαρίδη», στο Πανεπιστήμιο Διεθνών Σπουδών της Σαγκάης (Shanghai International Studies University –…
Οι παραλαβές σύγχρονων και τεχνολογικά προηγμένων δεξαμενόπλοιων συνεχίζονται για τις ελληνικών συμφερόντων εταιρείες, με τη Pantheon Tankers Management LTD, συμφερόντων της κ. Άννας Αγγελικούση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ